Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


reakce na asi sl. Martinu



 
  • Od: Ing. František Stránský ( ) reakce na asi sl. Martinu
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Club, Frýdlant nad Ostravicí

    .....běžná praxe, levná cena AŚ, a pak vejhazovy,...., klasika-:(, trojnasobek AŠ ....opravdu velmi NESERIÓZNÍ-:(,

    pokud to žáka nenaučím, tak mi bude platit jak MOUROVATEJ-:(, to u nás NEPLATÍ,

    rada:DD

    najděte si v okolí SLUŠNOU AŠ, doporučuji dle kamarádů, co byli spokojeni, vím, že je to asi prbl.,

    žáků je málo a AŠ hodně, takže se někteří /majitelé AŚ/ snaží,....,

    vytřískat maximum,....,-.((

    není prbl., poradím....

    REAGOVAT
    Vloženo 21. prosince 2015 (23:35) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
    • Od: Svatomír Rafaj ( ) RE: reakce na asi sl. Martinu
      nelíbí se mi tak lacině konstatovat, že laciná autoškola - rovná se vejhazovy, a že je to běžná praxe.
      Reakce pana ing.Stránského zde sleduji již nějakou dobu, a myslím si že by se měl nad svými neuváženými hodnoceními trochu zamyslet. Nemám nic společného s autoškolou Club, kterou zrovna hodnotí, naopak jsem jeho konkurence, a tím by se mi to mohlo i líbit. Ale takhle né, pane kolego.
      Učím od roku 1989, tedy přez 26let, a myslím si, že dnes by měla většina začínajících řidičů odjezdit minimálně 40h, a né jak bylo před třiceti lety stanoveno 28h, což bylo úplně za jiného provozu, a jiných nároků zkoušejících. Za stávajících 28h nemůže být dostatečně žák připraven na současný provoz, a to je důvod i neúspěchu u zkoušek.
      Kritizujete levné autoškoly, přitom Vaše cena je také neúměrně nízká na počet hodin, který musí žadatel ze zákona minimálně absolvovat.
      Ale hlavně , je třeba dnešním žákům vysvětlit, že to je v jejich zájmu absolvovat výcvik v délce hodin odpovídajícím jejich schopnostem se učit řídit. Řidičák nemusí mít každý!, což si ovšem většina myslí. Nechtějte nám tady tvrdit, že každý žák se naučí jezdit vždy po odjetí 28h. Většina žáků si potom myslí, že po tomto výcviku vždy následuje vydání řidičáku, a když né, tak je na vině přeci autoškola.
      Když si vezmete jakékoliv vzdělávání, ve třídě sedí třeba 25 lidí, někteří mají za jedna, někteří ale za tři, a někteří to nezvládnou vůbec, a ve třídě je učí stejný učitel - tak kde je problém? u toho, co propadne - u učitele?
      A dále, autoškola není jako jiné školy, zde jde o životy. A na cestu nemohou takoví, kterých tu již máme hafo, co vjedou klidně bez rozhlédnutí třeba pod vlak.
      Na druhou stranu, co si budeme povídat, jsou tu mezi námi i tací, co žáky naučit neumí, nebo ani nemají zájem, ale hned tam shrnou všechny, kteří jsou nespokojenými žáky pomluveni, to se mi nelíbí.
      Za roky co učím, chodí již za mnou děti těch, které jsem kdysi učil, protože byli velmi spokojeni, ale vždy se najdou i tací, kterým když vysvětlíte, že by se měli učit více, a tedy bude to i dražší, tak raději risknou a jdou to tzv. zkusit na zkoušku a pak se diví.

      REAGOVAT
      Vloženo 29. prosince 2015 (16:20) uživatelem Svatomír Rafaj ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
    • Od: PN (n**ak@auto********b.cz) RE: reakce na asi sl. Martinu
      Vážený pane inženýre,

      dovolte mi reagovat na Váš příspěvek několika fakty o kterých se pisatelka zapomněla zmínit.

      - výcvik, který měl původně trvat 2 měsíce se protáhnul na 5 měsíců s tím, že 3 jízdy před koncem jsme jej přerušili z důvodu oznámení žadatelky, že odjíždí do zahraničí

      - po návratu ze zahraničí, kdy byl rozplánován finální výcvik a závěrečné zkoušky muselo být vše odloženo z důvodu nemoci žadatelky a jejího opětovného následného odjezdu do zahraničí

      - po návratu ze zahraničí, dokončení výcviku a naplánování zkoušek muselo být vše opět odloženo z důvodu úrazu žadatelky, který ji neumožňoval řídit vozidlo

      - na první zkoušku jsme se dostali o tři měsíce později, než bylo v plánu

      - od první zkoušky ke druhé uplynulo skoro čtyři měsíce z důvodu dalšího odjezdu do zahraničí a dalších úrazů

      - zbylé tři opravné zkoušky končily vždy předčasně z důvodu nedodržení pravidel provozu (překročení rychlosti, nezastavení na stopce, nedání přednosti zprava)

      Doplňovacích jízd nebylo 14 ale 11. A rozhodně se cena výcviku nevyšplhala na trojnásobek. Určitě si to umíte spočítat. Opravdu si myslíte, že vzhledem k dané situaci to nebylo opodstatněné?

      Žadatelce jsem se vždy snažil vyjít vstříc co se týče plánování jízd, i když to bylo vzhledem k jejímu celkovému vytížení a zdravotnímu stavu někdy složité.

      Nevyčítám její mamince ani tuto reakci, která samozřejmě plyne ze zklamání, že se její dceři na zkouškách nedařilo.

      Věřím tomu, že i Vám během Vaši kariery se podobná situace přihodila a proto bych očekával, že podobné články budete soudit uváženěji.

      Všechny čitatele tohoto článku bych chtěl ujistit, že se vždy snažím dělat maximum pro své žáky a že se považuji za "slušnou" autoškolu, které nejde jen o to, jak "vytřískat" z někoho maximum.

      Přeji Vám hodně úspěchu ve Vaši práci a vždy jen její spravedlivé ocenění.

      S pozdravem

      Ing. Pavel Novák

      REAGOVAT
      Vloženo 29. prosince 2015 (00:08) uživatelem PN (n**ak@auto********b.cz) z IP adresy 37.48.XX.XX


Ostatní příspěvky v diskuzi:

Na této stránce je zobrazen příspěvek reakce na asi sl. Martinu v Diskuzi/Poradně na webu VŠECHNY-AUTOŠKOLY.CZ. Můžete se podívat i na ostatní příspěvky v Diskuzi nebo rovnou založit nové téma.

Navigace: