Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 119 z 123



 
  • Od: naivka ( ) podvodník a zloděj
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola František Stávek, Hustopeče

    Tak jak se vám žije, když jste okradl tolik lidí ve firmě GS transport.Však se vám to vrátí i s úroky

    REAGOVAT
    Vloženo 28. října 2011 (17:20) uživatelem naivka ( ) z IP adresy 88.102.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: VéBé Cyklista v jednosměrce
    Smí vjet cyklista v protisměru do jednosměrné ulice, která v protisměru není označena žádnou doplňkovou tabulkou, ani není součástí nějaké cyklostezky?
    Děkuji VéBé

    REAGOVAT
    Vloženo 27. října 2011 (11:30) uživatelem VéBé z IP adresy 90.176.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Cyklista v jednosměrce
      Nesmí , pouze pokud je tam značka E 12b (vjezd cyklistů v protisměru povolen)

      REAGOVAT
      Vloženo 27. října 2011 (15:10) uživatelem Autoškola Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: Martin Dotaz.
    Dobrý den,
    rád bych věděl kolik by mě stál profesní průkaz? Má oprávnění B,C,E,T získaná v r.1997,profesní průkaz jsem nikdy neměl.
    Dočetl jsem se o této změně zákona:

    POZOR ZMĚNA ZÁKONA - PRAVIDELNÉ ŠKOLENÍ ŘIDIČŮ
    ●
    Změna zákona č. 247/2000 Sb. od 1.8.2011 § 48 odst.5.
    Profesní průkaz řidiče
    Novela zákona umožňuje získání průkazu profesní způsobilosti řidiče pro absolvování 35 hodin školení.Novinka se týká pouze těch řidičů,kteří dosud nejsou držiteli profesního průkazu řidiče,ale získali řidičské oprávnění skupin C1,C1+E,C,C+E do před datem 10.září 2009 a jde-li o řidičské oprávnění skupiny D1,D1+E,D,D+E před datem 10.září 2008.
    Řidič musí absolvovat kurz v rozsahu 35 hodin.Toto školení není zakončeno žádnou závěrečnou zkouškou.

    Děkuji za odpověd.Martin.

    REAGOVAT
    Vloženo 26. října 2011 (13:27) uživatelem Martin z IP adresy 93.99.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Dotaz.
      cena není dána nikde tabulkově ... (4 až třeba 15 tis.) většinou se cena odvíjí podle počtu uchazečů v kursu . .

      REAGOVAT
      Vloženo 26. října 2011 (14:02) uživatelem Autoškola Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: otazka Zmena autoskoly
    Dobry den, chcela by som sa opytat na jednu vec - kurz autoskoly robim v Brne, mam prechodny pobyt v Brne, ale na skusky ma nechcu pripustit, pretoze prechodny pobyt nemam starsi ako 6 mesiacov ( aj ked v Brne pracujem a studujem uz viac ako 2 roky). Je mozne robit skusky v autoskole v Bratislave bez toho aby som tam musela robit kurz ? A nasledne teda by mi bol bez problemov vydany aj vodicsky preukaz. Dakujem

    REAGOVAT
    Vloženo 24. října 2011 (15:59) uživatelem otazka z IP adresy 199.64.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Zmena autoskoly
      v Bratislavě určitě ne ...délku přechodného pobytu prokazujete jakým dokladem - jakým datumem ?
      Na zkoušky by Vás pustit měli , i když nemáte pobyt delší než 185 dní , ale vydání ŘP je až po 185 dnech . .

      REAGOVAT
      Vloženo 24. října 2011 (18:50) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
      • Od: student ( ) RE: RE: Zmena autoskoly
        na delku prechodneho pobytu mam potvrdenie o prechodnom pobyte, ale som tu napr. na plny pracovny uvazok na dobu neurcitu uz dlhsi cas a potrebovala by som vydat vodicsky preukaz skorej ako za 185 dni, od vydania papiera - paper ma datum 1.9.2011 ... Nizsie v diskusii bolo pisane, ze to mozne je dolozit na priklad aj potvrdenim o studiu, pracovnou zmluvou ....

        REAGOVAT
        Vloženo 25. října 2011 (16:24) uživatelem student ( ) z IP adresy 199.64.XX.XXX
        • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: RE: RE: Zmena autoskoly
          vyřešeno : viz odpověď na Vašem emailu :-)

          REAGOVAT
          Vloženo 26. října 2011 (13:07) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
      • Od: otazka RE: RE: Zmena autoskoly
        RE: RE: Zmena autoskoly
        na delku prechodneho pobytu mam potvrdenie o prechodnom pobyte, ale som tu napr. na plny pracovny uvazok na dobu neurcitu uz dlhsi cas a potrebovala by som vydat vodicsky preukaz skorej ako za 185 dni, od vydania papiera - paper ma datum 1.9.2011 ... Nizsie v diskusii bolo pisane, ze to mozne je dolozit na priklad aj potvrdenim o studiu, pracovnou zmluvou ....

        REAGOVAT
        Vloženo 25. října 2011 (16:25) uživatelem otazka z IP adresy 199.64.XX.XXX
 
  • Od: Helena Štípková Doporučení
    Pokud patříte k těm, kteří se chtějí učit řídit v příjemé atmosféře s pohodovými a veselými instruktory obrněnými trpělivostí, kteří umí skvěle popisovat nejen postup řízení, ale také nastínit možnosti dopravních situací, určitě si zajistěte Autoškolu Disk!!

    REAGOVAT
    Vloženo 26. října 2011 (11:14) uživatelem Helena Štípková z IP adresy 88.101.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Honza ( ) Postup po absolvování zkoušek
    Dobry den,
    chtel bych se zeptat, jaky je postup po uspesnem absolvovani vsech potrebnych zkousek. Komisar mi rekl, ze si mam prijit do tydne zazadat o RP. Ale na webu ctu, ze si tam mam s sebou donest OP, fotografii a doklad o uspesnem slozeni zkousek - ALE! nic takoveho mi nikdo nedal...
    Dekuji za odpoved

    REAGOVAT
    Vloženo 21. října 2011 (22:12) uživatelem Honza ( ) z IP adresy 193.179.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola.malecky ( ) RE: Postup po absolvování zkoušek
      Dobrý den. pro řidičský průkaz si půjdete s následujícími písemnostmi.
      1. potvrzení o zdravotní způsobilosti, které jste přikládl k žádosti v autoškole.
      2. protokol o úsoěšném absolvování testu z pravidel provozu.
      3. potvrzenou žádost o získání řidičského průkazu, ktzerou Vám dá komisař a která má na zadní starně od komisaře zapsané úspěšné absolvování všech tři zkoušk.
      4. K těmto uvedeným písemnostem přiložíte jednu fotodgrafii a vezmete si 50 Kč na správní poplatek a můžete si jít žádat o vydání řidičského prpůakzu na příslušný MěÚ, podle místa trvalého bydliště.

      REAGOVAT
      Vloženo 24. října 2011 (08:35) uživatelem autoškola.malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Postup po absolvování zkoušek
      . . asi Vám protokol o zkoušce nechá přímo na úřadě . . určitě ho tam budete mít

      REAGOVAT
      Vloženo 21. října 2011 (23:43) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: Honza ( ) Skupina C
    Jsem vlastníkem řidického oprávnění skupiny A,B a chtěl bych si udělat skupinu C.Moje otázka zní-když neudělám zkoušku přijdu o řidičský průkaz?

    REAGOVAT
    Vloženo 24. října 2011 (05:56) uživatelem Honza ( ) z IP adresy 188.75.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: Skupina C
      Dobrý den, jdete do autoškoly abyste tu zkoušku udělal ne, tak proč takévé katastrofické scénáře? Ale odpovím Vám, od první závěrečné zkoušky máte 6 nměsíců na to, abyste si případně neúspěšnou zkoušku opravil, oprvovat zkoušky můžete vždy po 5 pracovních dnech, kdyby se Vám to v uvedeném termínu půkl roku nepovedlo, přijdete o řidičský průkaz, ale vzhledem k uvedené době je to až to úplně poslední řešení.

      REAGOVAT
      Vloženo 24. října 2011 (08:30) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Pekosek ( ) Znamení o změně směru jízdy
    Dobrý den!

    Mám dotaz: Uvažujme křižovatku tvaru "T", kde hlavní silnice uhýbý doleva, kdežto v přímém směru se vjíždí na vedlejší silnici. Dává se při vjíždění z hlavní silnice na vedlejší (v přímém směru) znamení o změně směru jízdy (doprava)?

    Děkuji!

    REAGOVAT
    Vloženo 11. října 2011 (08:42) uživatelem Pekosek ( ) z IP adresy 195.178.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola.malecky ( ) RE: Znamení o změně směru jízdy
      K uvedené situaci si dovolím nesouhlasit s kolegou, jedná se o znamení o změně směru jízdy, tedy poud v přímém směru jízdy vjíždím z hlavnmí na vedlejší silnici a přitom neměním směr jízdy nedávám znamení o změně směru jízdy, proto že pokračuji v přímém směru, toto znamení dám pokud v tomto uvedeném případě pojedu po hlavní silnici, která mění směr vlevo.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (13:46) uživatelem autoskola.malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: zdenda6 RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
        Souhlasím s Vámi, když jedu rovně neblikám - a jestli má kolega směrovku pro směr rovně tak ať si s ní bliká jak chce.

        REAGOVAT
        Vloženo 18. října 2011 (18:05) uživatelem zdenda6 z IP adresy 88.103.XXX.XXX
      • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
        ... souhlasit nemusíte , ale já to tak učím a učit budu :-)

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (16:36) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
        Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
        • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: RE: RE: Znamení o změně směru jízdy
          to je samozřejmě věc názoru a vaše právo i odpovědnost jako provozovatele

          REAGOVAT
          Vloženo 12. října 2011 (07:39) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
    • Od: AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) RE: Znamení o změně směru jízdy
      ANO , změna směru jízdy . . pro upozornění ostatním účastníkům silničního provozu a pro urychlení srozumitelnosti menévru s vozidlem určitě ANO !

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (09:06) uživatelem AUTOŠKOLA Dvůr Králové n.L. ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: Petr Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
    Dobrý den,

    rád bych přidal další dotaz z oblasti možnosti zastavení vozidla.

    Situace: dostatečně široká jednosměrná ulice, po pravé straně zákaz zastavení, na levé straně tlustá přerušovaná čára a za ní vyznačená vyhrazená parkovací místa kolmo k silnici (navíc chráněná sklápěcími zábranami), to celé v délce cca. 20 metrů.

    Je možné před těmito zábranami bez obav dočasně zastavit? S tím, že kdyby někdo zrovna chtěl vjíždět na zablokované parkovací místo nebo z něho vyjíždět, ihned bych mu přístup uvolnil? Řidič tedy stále ve vozidle, případně opodál.

    Předem děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 18. října 2011 (22:20) uživatelem Petr z IP adresy 94.113.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola.malecký ( ) RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
      dobrý den, ta přerušovaná čára je zřejmě žluté barvy, je to dopravní značka vodorovná "zákaz stání", z toho je zřejmé, že řidič může zsatavit na dobu nezbytně nutnou k nastoupení, nebo vystoupení osob, nebo naložení, nebo vyložení věcí.

      REAGOVAT
      Vloženo 19. října 2011 (07:49) uživatelem autoškola.malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: Petr RE: RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
        Děkuji za reakci, ale ta tlustá přerušovaná čára je bílá - stejná jako např. odděluje připojovací pruh na dálnici. Předpokládám, že v tomto případě nemá zláštní význam, spíše naznačuje linii silnice, za kterou jsou teprve jednotlivá parkovací stání.

        REAGOVAT
        Vloženo 19. října 2011 (09:22) uživatelem Petr z IP adresy 94.113.XX.X
        • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: RE: RE: Zastavení / stání / zaparkování před parkovacím stáním
          Tak v tomto případě máte pravdu, vyznačuje vozovku, je to v podstatě vodící čára, která je v zákoně provedená jako plná čára s číslem dopravní značky "V4" a za ní jsou pak parkovací místa, jak jste uvedl, pokud zde zastavíte s vozidlem, budete ve vozidle a případně popojedete abyste nebránil ve vjetí nebo vyjetí z parkovacíhio místa neměl by být problém.

          REAGOVAT
          Vloženo 19. října 2011 (10:26) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Zdena ( ) kategorie vozidel N1
    Dobrý den, obracím se na vás o radu, protože jsem
    byla vždy vychovávaná ve stylu "S poctivostí nejdál dojdeš" a teď jsem proto zažila několik bezesných nocí. Ale k problému: Před týdnem jsme si v bazaru koupili ojeté auto a jako laici jsme neřešili, že je v kategorii N1. Navíc nás v bazaru dost svědomitě přesvědčovali, že to jde v pohodě předělat
    na M1 a nic se neděje. Při přihlšovanání na inspektorátu ale přišla sprcha, protože to předělat u tohoto typu auta nejde /na to jsme se ptali na víc místech/. Problém je v tom, že je auto psané v TP jen pro 4 osoby /přitom je to normální Fanbie/ a nás jezdí občas pět. A tak bych se chtěla zeptat, jestli má někdo zkušenosti, jaký trest, počet bodů a peněz bude stát, jestli dojde zrovna v tom okamžiku k silniční kontrole nebo jestli je policie k takovému případu shovívavější, protože takových aut určitě jezdí spousta. Nejraději bych auto okamžitě prodala, protože budu pořád ve stresu, že není vše podle předpisů, ale všichni z okolí mě ubezpečují, abych to neřešila. Další problém je ten, že u některých supermarketů je vjezd nákladním autům zakázán. Jaký prosím, bude postih, pokud mě tam někdo chytne?

    Předem moc děkuji za odpovědi

    REAGOVAT
    Vloženo 18. října 2011 (07:26) uživatelem Zdena ( ) z IP adresy 89.203.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: kategorie vozidel N1
      dobrý den, tak v prvním případě se jedná o přestupek podle § 125c) odst. 1 písm. k) zákona o silničním provozu, v blokovém řízení může policista uložit pokutu až do výše 2.000,-Kč, v druhém případě se jedná o nerespektování dopravní nzačky zákaz vjezdu nákladních vozidel a jde o stejný paragraf a stejnou výši pokuty, pokud by to policista oznámil do správního řízení, bude uložena pokuta od 1.500,- do 2.500,-Kč a povinnost nahradit náklady řízení stanovené paušální částkou podle § 79 zákona o přestupcích, ve výši 1.000,-Kč.

      REAGOVAT
      Vloženo 19. října 2011 (07:45) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Kalbaa ( ) Kdo mi poradí
    Hledám autoškolu, která má auto s automatickou převodovkou v Kolíně, Kutné Hoře, Praze a okolí. Kdo mi dá tip???

    REAGOVAT
    Vloženo 14. října 2011 (17:38) uživatelem Kalbaa ( ) z IP adresy 85.160.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: Kdo mi poradí
      Výcvik s automatickou předvodovkou provádí autoškola All Plus s.r.o. s provozovnou mimo další v Praze, mobil na majitele Mgr. Kroupu je 776337377

      REAGOVAT
      Vloženo 17. října 2011 (07:48) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: anonymous podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
    Dobrý den, pokud pojedu podél řady podélně zaparkovaných vozidel a z opačného směru mě někdo nabourá, nemám-li možnost úhybného manévru a on ano, je to moje vina? A jaké předpisy o tom hovoří? děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 7. října 2011 (17:36) uživatelem anonymous z IP adresy 160.218.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola františek malecký ( ) RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
      Dobrý den toto upravuje zákon o silničním provozu č. 361/2000 Sb., konkrétně si pročtěte ustanovení § 16 a případně § 20 citovaného zákona, včetně komentáře k těmto paragrafům.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (14:46) uživatelem autoškola františek malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: anonymous RE: RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
        děkuji za odpověď, ale stejně tam nemohu najít, zda souvislou řadu zaparkovaných vozidel (např. 200m) lze ještě považovat za překážku, osobně mi to přijde už jako součást vozovky, tzn, je to jako např. na úzkém mostě - přednost si musejí dávat vzájemně..? (v opačném případě to znamená, že beze svědků je ten jedoucí podél zaparkovaných aut vždy potenciálním viníkem???)

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (20:31) uživatelem anonymous z IP adresy 160.218.XX.XXX
        • Od: autoškola.malecký ( ) RE: RE: RE: podélně zaparkovaná vozidla - překážka v silničním provozu?
          Mimo jiné, mezi povinnosti řidiče patří i chovat se ukázněně a ohleduplně, neohrožvat zdraví ani majetek své ani ostatních účastníků provozu na pozemních komunikacích.

          REAGOVAT
          Vloženo 14. října 2011 (10:58) uživatelem autoškola.malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Leo ( ) Parkování
    Dobrý den,
    měl bych dotaz, kde nebo kým by mi mohla být vyjasněna otázka viz. níže.
    Parkování v jednosměrné ulici.

    Lze parkovat na levé straně jednosměrné ulice opatřené na straně pravé značkou zákazu zastavení ( B28) s následným vyznačením žlutého pruhu ( V 12c ), ( taktéž na pravé straně)? V případě, že je možné parkovat na straně levé v jaké vzdálenosti od onoho žlutého pruhu je parkování povoleno? Z jiného paragrafu vyplívá, že by zde měla býti dodržena 3 m. vzdálenost pro průjezd záchranných a hasičských vozů.
    Děkuji za odpověď.
    Drda

    Dle VYHLÁŠKA č. 30/2001 Sb. Ministerstva dopravy a spojů kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích v aktuálním znění Datum účinnosti: 31.1.2001 Poslední změny provedeny vyhláškou č. 91/2009 Sb. k 21.4.2009
    v ČÁST DRUHÁ ÚPRAVA PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH HLAVA I DOPRAVNÍ ZNAČKY (K § 62 odst. 5 zákona) Díl 1 Svislé dopravní značky paragraf 6 odst 2b.
    Dle výše uvedeného paragrafu
    Lze na levé straně jednosměrné ulice parkovat i na takto označeném místě z pravé strany.

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2011 (11:08) uživatelem Leo ( ) z IP adresy 89.176.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecký ( ) RE: Parkování
      Dobrý den, u vámi popsané situace je stání na levé straně jednosměrné ulice dovoleno. Při stání musí zůstat jízdní pruh široký nejméně 3m pro každý směr jízdy, v případě jesměrné ulice tedy jízdní pruh široký nejméně 3m.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. října 2011 (10:55) uživatelem Autoškola.Malecký ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Jindřich Kaňa ( ) Zimní pneumatika
    Dobrý den,
    snažil jsem se prokousat několika zákony a jejich paragrafy, ale na mou otázku jsem odpověď nenašel, proto bych se rád zeptal Vás jak je to dnes se zimními pneumatikami. Vím že jsou povinné od 1.11.2011 a to pokud se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu námrazy atd. nebo pokud to lze z povětrnostních podmínek očekávat. Dále jsem také pochopil že na osobním autě do 3,5T má být hloubka dezénu 4mm. Co jsem ale nepochopil je zda tato hloubka dezénu platí na všech pozemních komunikacích (za předpokladu, že je na nich sníh) nebo jen na těch označených značkou. Někde jsem se dočetl že přípustná hloubka dezénu na komunikacích, které nejsou označeny značkou "povinná zimní výbava" je přípustná hloubka asi 1,9mm. Vím, že sami výrobci pneumatik uvádí to, že pokud je dezén menší 4mm ztrácí guma požadované vlastnosti, ale jelikož se chystám na koupi nového vozu nechce se mi investovat do nových pneumatik. V současnosti mám na přední nápravě 6mm a na zadní cca 5mm. a Jelikož nevím jak hodně se guma během zimy "sjede" rád bych věděl co vlastně policisté budou tolerovat.
    Děkuji za reakci.

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2011 (11:49) uživatelem Jindřich Kaňa ( ) z IP adresy 85.161.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola.Malecky ( ) RE: Zimní pneumatika
      Dobrý den, zemní pneumatiky mají minimální hloubku drážky dezenu 4mm, z čehožje zřejmé, že tato hodnota se rovná 0 a jakíkoliv hodnota nižší je nevyhovující. K sněhové pokrývce na vozovce bych Vás rád upozornil, že v komentáři v novele platné od 1.8.2011 je uvedenom, že zimnípneumatikyjsou povinné od 1.11. pokud je na pozemní komunikaci souvislá vrstva sněhu, ale pozor k pozemní komunikaci patří i silniční příkop, takžei pokud bude vozovka suchá a souvislá vrstva sněhu bude v silničním příkopu musíte zimní pneumatiky mít na vozidle, toto je podle mě nedostatek v zákoně, ale platí.

      REAGOVAT
      Vloženo 13. října 2011 (13:45) uživatelem Autoškola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
 
  • Od: Pitrs Použití pneumatik
    Hezký den, rád bych se zeptal, zda může být na stejné nápravě použita jedna pneumatika Barum Polaris 2 a na druhé Barum Polaris 3. Někde jsem se dočetl, že stejného dezénu znamená letní-zimní. Maslím si, že by tato kombinace neměla být přípustná. Co vy na to...?
    Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. října 2011 (23:58) uživatelem Pitrs z IP adresy 62.201.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoskola.Malecky ( ) RE: Použití pneumatik
      K tomu bych si dovolil poznamenat, že "letní, zimní" není dezén, ale typ pneumatiky, na jedné nápravě musí být namontovány pneumatiky stejného typu atd.

      REAGOVAT
      Vloženo 11. října 2011 (13:42) uživatelem Autoskola.Malecky ( ) z IP adresy 90.182.XXX.X
      • Od: pitrs ( ) RE: RE: Použití pneumatik
        Znamená to tedy, že tyto dvě pneumatiky nelze kombinovat na jedné nápravě? Mně totiž v pneuservisu sdělili, že ano. Já osobně bych si to na své auto takto neobul, ale na služebním autě to takto mám a nerad bych měl při silniční kontrole problémy.
        Díky za odpověď.

        REAGOVAT
        Vloženo 11. října 2011 (18:58) uživatelem pitrs ( ) z IP adresy 62.201.XX.XX


Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 119 z 123



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.