Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » hodnocení autoškol, reference

Autoškoly v ČR - hodnocení od žáků, reference 

STUDOVNA.moje-autoskola.cz - výuková videa pro žáky autoškol
O hodnocení autoškol

Katalog autoškol v České republice VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz je první službou svého druhu, kde žáci mohou ohodnotit svou autoškolu. Podělí se tak s ostatními o své zkušenosti získané během výcviku v autoškole - ať už pozitivní nebo negativní. Autoškoly lze hodnotit prostřednictvím bodové stupnice v různých oblastech (celkový dojem, přístup k žákům, kvalita vozového parku apod.) a slovním komentářem.

Tato hodnocení od samotných žáků autoškol výrazně usnadní ostatním zájemcům výběr té pravé autoškoly - uchazeči mohou díky těmto hodnocením rozpoznat, která autoškola je pro ně ta pravá a které se naopak raději obloukem vyhnout.

Reference a hodnocení autoškol jsou součástí prezentace každé autoškoly uvedené v katalogu autoškol - stačí si požadovanou autoškolu vyhledat podle místa nebo názvu a v profilu dané autoškoly rozkliknout záložku "Hodnocení, reference". Níže na této stránce uvádíme nejnověji vložené hodnocení autoškol.

VLOŽIT NOVÉ HODNOCENÍ AUTOŠKOLY

Nově ohodnocené autoškoly (autorizovaná hodnocení) [zobrazovat i neautorizovaná hodnocení]

Nová hodnocení autoškol od jejich zákazníků - žáků:

  • Autoškola P+R (okres Praha 7) : Bezesporu nejlepsi autoskola v Praze!
    Lidsky, profesionalni pristup. Velmi prijemna atmosfera.
    Chodit na kazdou dalsi hodinu znamenalo radost, a zaroven i progres a chut byt stale lepsim a lepsim ridicem.
    Instruktorem mi byl Libor, ktery byl naprosto skvelej a byla to ta nejlepší možná volba. Prave diky nemu se tesim brzy zase za volant.
    Moc doporucuji tuto autoskolu kazdemu, kdo si chce vytvorit k jizde vozidlem kladny vztah od sameho zacatku a zaroven se toho hodne naucit a osvojit.
    Davam 100%!
  • Autoškola Roofex (okres Teplice) : Dlouho jsem vybíral autoškolu, nemohl jsem se přemluvit abych se do nějáké přihlásil. Četl jsem pořád recenze až jsem narazil na autoškolu pana Šrédla, je dobře, že na internetu se pohybuji celkem často a vím, že recenze které jsou anonymní s úmyslem někoho poškodit se nemají brát vůbec vážně. Shodou okolností mi dokonce pan Šrédl byl doporučen a já si dal přihlášku právě k němu a musím říct, že to bylo to NEJLEPŠÍ rozhodnutí! Pan Šrédl je opravdu profesionál a ví jak pracovat s lidmi. Kolikrát mi v autoškole přišlo, jakoby mne učil můj vlastní táta,opravdu se nejednalo o žádné řvaní, nadávky nebo telefonáty při výuce. Vždy když jsem si v něčem nebyl jistý, tak to semnou bylo několikrát probráno, ukázáno a vyzkoušeno. Na závěrečnou zkoušku,kterou jsem úspěšně složil a na můj řidičský život jsem byl tedy perfektně připraven. Autoškolu u pana Šrédla mohu s klidnou duší doporučit každému, kdo má rád profesionalitu ale zároveň i klidný přístup.
    Panu Šrédlovi tímto děkuji za pár super měsíců a na autoškolu u něj budu dlouho v dobrém vzpomínat.

    Michal Kastner
  • Autoškola BK (okres Hradec Králové) : Velmi děkuji všem z BK autoškoly, kteří mě připravili na závěrečné zkoušky a řízení. Velké díky patří panu Smutnému za jeho skvělý přístup, ochotu, vstřícnost a především trpělivost. Pozitivně také hodnotím nutnost vyplňovat každý den alespoň jeden test, díky tomu bylo snadné zvládnout při závěrečných zkouškách teoretickou část.
  • Autoškola Zuzana a Dalibor Petrovi (okres Brno) : Autoškola byla super. Vše šlo tak jak mělo, žádná jízda se mi ze strany autoškoly nezrušila.
    Na zkoušky jsem se cítila připravená a sebejistá. Ale asi záleží, jaký máte vztah k autu a jeho řizení a jak Vám to zkrátka jde nebo je to spíše o praxi a potřebujete se “vyjezdit”…
    Na autoškole se mi líbil pozitivní přístup pana Petra.
    Škoda, že na zkoušku jezdí jen auto pana Petra. Přece jenom, každé auto se chová jinak a je těžké nebo minimálně obtížnější pro lidi, kteří absolvovali třeba větší polovinu jízd u pana Krátkého jet následně v autě které se chová jinak zkoušku. Proto doporučuji posledních minimálně 5 jízd si dát k panu Petrovi. Taky je velmi jednoduché na jízdu zapomenout. Jestliže si to nezapíšete, nebo zapíšete na špatný den či hodinu je lehké na danou jízdu nedorazit. Proto si to kontrolujte. (Z vlastní zkušenosti vím o čem mluvím) I celkově rezervační systém přes který se jízdy rezervuj si kontrolujte protože se tam přidávají nové termíny v jeden den na pár týdnů dopředu.
  • Autoškola Expres (okres Pardubice) : Autoškola expres mě vším příjemně překvapila. Richard má skvělý přístup, je s ním pohoda a hlavně taky zábava, takže se při jízdách, ale i teorii pobavíte. Vše bere s klidem a má svatou trpělivost, hlavně se mnou jí měl až až :D naučí vás vše co je potřeba a teorii i jízdy zvládnete úplně s klidem. Díky němu jsem byla připravená na všechno a na jízdy jsem se těšila. I teď vzpomínám na praktické rady, kterých nebylo málo a musím říct, že mě opravdu hodně naučil.
    Tímhle chci ještě jednou Richardovi poděkovat.
  • Autoškola Spektra (okres Praha-západ) : Autoškolu určitě doporučuji, učitel příjemný všechno v klidu, žádný stres během hodin.
  • Autoškola Miloš Navrátil (okres Brno) : Měl jsem kurz C+E s panem Lněničkou. Má opravdu velkou trpělivost, je to pohodový a klidný instruktor. Během kurzu nebyl žádný problém, pan instruktor mi vysvětlil opravdu vše okolo ovládání vozidla, nastavení sedačky, detailně všechna tlačítka a ukazatele na palubce.
    Tahač MAN má najeto okolo 700 tisíc km, je ve velice pěkném stavu, vše funguje jak má, volant je nastavitelný a citlivý akorát, brzdy v pořádku, převodovka automatická.
    Kurz techniky a zdravotní přípravy byl v učebně na Minské, základna pro jízdu s C je v areálu Tuřanka ve Slatině u skladu palet PTC Brno a firmy Boels. (49.165930, 16.685799)
    Jízdu s takovým autem jsem si užil, mohu jen doporučit, vše bylo v klidu.
    Zkoušky se dělají na Opuštěné 2, je zde městský úřad Šlapanice, sraz přesně v 7:00 před budovou. Samotný úřad moc nefunguje, úředníci jsou líní a pomalí, potřebovalo by to tam udělat trochu vítr. Čumíte přes dvě hodiny na chodbě, než jdete dělat testy na PC. To dle mého názoru není absolutně připravenost úřadu a úředníků, kteří to mají mít všechno předem nachystané.
    Autoškolu můžu z pohledu Céčkaře jen doporučit.
  • Autoškola BK (okres Hradec Králové) : Rozhodně bych BK autoškolu doporučil, zejména mně přiděleného instruktora (Franta Smutný), který byl po celou dobu výuky velmi suportivní, kooperativní a vstřícný. Jím vedené hodiny byly nejenom velice naučné, ale též velmi antistresové (až do té míry, kdy jsem se na ně začal těšit, což jsem si nemyslel, že bude u podobné aktivity možné😄). Rád bych mu tímto tedy i za vše poděkoval.
  • Autoškola Beetle (okres Karlovy Vary) : Dobrý den, jsem další, kdo naletěl Autoškole Beetle. Moje zkušenost je naprosto identická s tím, co popisuje paní Pompová. Během jednoho měsíce 3x jízda, žádná teorie. 13.10. pan Čopf nedorazil na domluvenou lekci, nedalo se mu dovolat a dalších pět dní nikdo nereagoval. Oznámil jsem tedy, že končím, protože takové jednání se prostě nedá tolerovat. Do dnešního dne, přes opakované urgence, nemám zpět ani korunu. Pan Čopf se chová nehorázně, zatím vypotil akorát vyúčtování a dokument k převodu absolvovaných jízd. Kontaktovali jsme dopravní odbor ostrovské radnice, dáváme podání na ČOI a pravděpodobně i na policii ČR. Přece není možné to šmejdské chování tolerovat. Určitě silně nedoporučuji. M. Štatský
  • Autoškola Trio (okres Praha 7) : „Ryba smrdí od hlavy“, asi takto bych jednou větou popsal své zkušenosti s autoškolou Trio.

    Další slova by pak mohla být neprofesionální, neseriózní, více slibů a méně činů nebo také autoškola, jež se neumí postavit k problémům čelem a místo toho hledá vinu kdekoliv jinde, hlavně však ne u sebe.

    Ačkoliv se zde pan Lébr junior pravděpodobně pokusí najít milion důvodů, proč nemám pravdu nebo že mě platí konkurence či cokoliv jiného, já se zde poněkud dlouze pokusím obhájit své výroky.

    Hned ze začátku bych rád řekl, že jsem nikdy nebyl přímým klientem autoškoly trio, ale měl jsem vše zprostředkované svou střední školou. Což je také důvod, proč se mi nikdy nedostala do ruky žádná smlouva.

    V září, když nám přišla nabídka udělat si řidičský průkaz pod autoškolou Trio zněla nabídka nějak takto: Zaplatíte 11 490 Kč za vše a nejpozději do konce školního roku budete mít hotovo. (Jak se později ukázalo u spousty z nás, co jsme na to kývli se nepodařilo dodržet ani jeden z těchto dvou slibů).

    V listopadu pak začaly hodiny teorie, kde jsem dostal průkazku s vtipnou větou „Předpokládaný termín dokončení DUBEN 2022“, k tomu se vrátím ještě později, každopádně hodina teorie byla asi ta největší ztráta času, kterou jsem měl šanci v autoškole zažít. Pan Lébr každý týden strávil klidně i polovinu celé hodiny teorie tím, že mluvil o aktuální děsivé politické situaci nebo jak dnešní mládež není co bývala a že jeho zkušenosti jsou naprosto nedocenitelné. Když se pak opravdu probírala teorie, většinou se jednalo o materiály BESIPu či ŘSD, s tím, že nám pak pan Lébr poskytl jeho komentář, který většinou skončil úplně mimo téma.

    Teorie skončila v lednu, následně mi byl dán termín, kdy mám zavolat, abych se mohl objednat na trenažer. Bylo mi řečeno, že se mám ozvat v druhé polovině února. To jsem také udělal a po krátkém hovoru mi byl dán termín 30. března.

    Asi si říkáte, že čekat měsíc na trenažer nemůže být v žádné seriózní autoškole normální. Opak je však v případě Tria bohužel pravdou. Ba co víc, moji spolužáci měli čekací dobu na trenažer klidně i dvojnásobnou.

    Po úspěšném absolvování dvouhodiny trenažéru, kde jsem odjezdil pouze jednu hodinu, jelikož bylo nutné se střídat s dalším frekventantem, jsem dostal přiděleného instruktora.
    Jízdy s panem Mandíkem nebyly nějak nestandartní a osobně jsem byl spokojen s kvalitou výuky. S čím jsem však spokojen nebyl vůbec byla frekvence jízd. Když jsem do autoškoly nastupoval směle jsem se domníval, že bych mohl jízdy dostávat alespoň jednou týdně, tak to alespoň bylo standardem u mých přátel, kteří chodili do konkurenčních autoškol.

    V dubnu jsem měl svoji první jízdu (celkem jich musí každý frekventant odjezdit 28, s tím že se vždy jezdí dvoj jízdy), po více jak měsíci jsem pak dostal dva termíny v květnu a dva termíny v červnu.

    K 10. červnu jsem tak měl odježděných 10/28 jízd.

    Asi nemusím říkat, že nápis v mé průkazce „Předpokládaný termín dokončení DUBEN 2022“ začal velmi brzy působit jako absolutní výsměch autoškoly a konec školního roku se jevil také značně nereálně.

    O tom, že by se autoškola snažila tento problém sama od sebe nějak řešit nemohla být ani řeč. Neproběhla omluva, zpráva nebo nějaké zdůvodnění, zkrátka vůbec nic.
    Nakonec pomohla až iniciativa naší střední školy, která si pozvala pana Lébra na schůzku s námi, co jsme měli s aktuálním průběhem autoškoly nějaký problém.

    Schůzka začala půlhodinovým monologem pana Lébra, kde jsme měli tu skvělou možnost vyslechnout spoustu věcí o tom, jak inflace může za všechny problémy a neschopnost autoškoly komunikovat se svými klienty, následováno nadáváním na vládu a aktuální politickou situaci. Samozřejmě se nezapomněl různými způsoby zmínit, jak naše mladá generace stojí za nic a jak jeho zkušenosti jsou naprosto úžasné. Nakonec jsme však došli k výsledku, kdy mi bylo nabídnuto změnit instruktora a bylo mi slíbeno, že začátkem července mohu mít zkoušky úspěšně za sebou.

    K mému velkému překvapení byl tento slib splněn a já skutečně autoškolu pod skvělým vedením instruktora Kopeckého dodělal.

    To, co mělo být samozřejmostí se tak stalo realitou až po obrovském tlaku vedení naší školy, kdy jsem nakonec stanovený deadline (konec školní roku, o dubnu už nemohla být ani řeč) přetáhl pouze o dva týdny a stal jsem se tak prvním absolventem v autoškole Trio z celé naší téměř třicetičlenné skupiny.

    Bohužel tímto celý příběh nekončí, ačkoliv se tyto věci nedotkly mě osobně, považuji za důležité, aby se vědělo i o dalších velmi nestandartních metodách této autoškoly.
    Začátkem dalšího školního roku, kdy část mých spolužáků nebyla ještě ani v polovině svých jízd, je začal obvolávat sám pan Lébr s informací, že pokud chtějí pokračovat v kurzu, musí doplatit X tisíc korun, aby v něm mohli pokračovat, jinak budou vyplaceni a mají si hledat novou autoškolu.

    Tímto svým tahem tak dala autoškola najevo, jak moc jsou jí její klienti ukradení. Nejenže její vinou kurz trval mnohem déle, než původně měl, ale ještě má pan Lébr tu drzost říct si o další peníze.

    Cena, která byla na samotném začátku přesně stanovena a vepsána také v průkazce se stejně jako termín dokončení stala pouhým nicneříkajícím uskupením čísel, slibem, jež pro autoškolu Trio nic neznamená.

    Poslední, co zde ještě zmíním je, jak autoškola Trio neumí snášet negativní zpětnou vazbu na své jméno (ostatně můžete to vidět i zde v komentářích). Není nic neobvyklého, když se pak setkáte s okamžitou diskreditací nebo sváděním na konkurenci.

    Ale to nejhorší, co jsem za celý svůj život neviděl u žádné společnosti je řešit negativní recenze tím, že vás pan Lébr junior začne v soukromých zprávách vyzývat k tomu, abyste svou recenzi stáhli, nechcete-li, aby na Vás bylo podáno trestní oznámení pro poškození „dobrého jména“ společnosti.

    Všechny tyto okolnosti mě přesvědčily k nutnosti napsání této recenze a upozornit tak všechny potenciální klienty této autoškoly, aby své rozhodnutí ještě zvážili a porozhlédli se někde jinde i v případě ceny vyšší, jelikož zde si nemůžete být jisti opravdu ničím.

    Závěrem bych chtěl ještě vyzdvihnout instruktory, kteří dobře odvádějí svoji práci, ale vinnou autoškoly mají na starosti příliš velké množství lidí a nemohou tak stihnout všechny připravit v požadovaném termínu.
  • Autoškola Trio (okres Praha 8) : „Ryba smrdí od hlavy“, asi takto bych jednou větou popsal své zkušenosti s autoškolou Trio.

    Další slova by pak mohla být neprofesionální, neseriózní, více slibů a méně činů nebo také autoškola, jež se neumí postavit k problémům čelem a místo toho hledá vinu kdekoliv jinde, hlavně však ne u sebe.

    Ačkoliv se zde pan Lébr junior pravděpodobně pokusí najít milion důvodů, proč nemám pravdu nebo že mě platí konkurence či cokoliv jiného, já se zde poněkud dlouze pokusím obhájit své výroky.

    Hned ze začátku bych rád řekl, že jsem nikdy nebyl přímým klientem autoškoly trio, ale měl jsem vše zprostředkované svou střední školou. Což je také důvod, proč se mi nikdy nedostala do ruky žádná smlouva.

    V září, když nám přišla nabídka udělat si řidičský průkaz pod autoškolou Trio zněla nabídka nějak takto: Zaplatíte 11 490 Kč za vše a nejpozději do konce školního roku budete mít hotovo. (Jak se později ukázalo u spousty z nás, co jsme na to kývli se nepodařilo dodržet ani jeden z těchto dvou slibů).

    V listopadu pak začaly hodiny teorie, kde jsem dostal průkazku s vtipnou větou „Předpokládaný termín dokončení DUBEN 2022“, k tomu se vrátím ještě později, každopádně hodina teorie byla asi ta největší ztráta času, kterou jsem měl šanci v autoškole zažít. Pan Lébr každý týden strávil klidně i polovinu celé hodiny teorie tím, že mluvil o aktuální děsivé politické situaci nebo jak dnešní mládež není co bývala a že jeho zkušenosti jsou naprosto nedocenitelné. Když se pak opravdu probírala teorie, většinou se jednalo o materiály BESIPu či ŘSD, s tím, že nám pak pan Lébr poskytl jeho komentář, který většinou skončil úplně mimo téma.

    Teorie skončila v lednu, následně mi byl dán termín, kdy mám zavolat, abych se mohl objednat na trenažer. Bylo mi řečeno, že se mám ozvat v druhé polovině února. To jsem také udělal a po krátkém hovoru mi byl dán termín 30. března.

    Asi si říkáte, že čekat měsíc na trenažer nemůže být v žádné seriózní autoškole normální. Opak je však v případě Tria bohužel pravdou. Ba co víc, moji spolužáci měli čekací dobu na trenažer klidně i dvojnásobnou.

    Po úspěšném absolvování dvouhodiny trenažéru, kde jsem odjezdil pouze jednu hodinu, jelikož bylo nutné se střídat s dalším frekventantem, jsem dostal přiděleného instruktora.
    Jízdy s panem Mandíkem nebyly nějak nestandartní a osobně jsem byl spokojen s kvalitou výuky. S čím jsem však spokojen nebyl vůbec byla frekvence jízd. Když jsem do autoškoly nastupoval směle jsem se domníval, že bych mohl jízdy dostávat alespoň jednou týdně, tak to alespoň bylo standardem u mých přátel, kteří chodili do konkurenčních autoškol.

    V dubnu jsem měl svoji první jízdu (celkem jich musí každý frekventant odjezdit 28, s tím že se vždy jezdí dvoj jízdy), po více jak měsíci jsem pak dostal dva termíny v květnu a dva termíny v červnu.

    K 10. červnu jsem tak měl odježděných 10/28 jízd.

    Asi nemusím říkat, že nápis v mé průkazce „Předpokládaný termín dokončení DUBEN 2022“ začal velmi brzy působit jako absolutní výsměch autoškoly a konec školního roku se jevil také značně nereálně.

    O tom, že by se autoškola snažila tento problém sama od sebe nějak řešit nemohla být ani řeč. Neproběhla omluva, zpráva nebo nějaké zdůvodnění, zkrátka vůbec nic.
    Nakonec pomohla až iniciativa naší střední školy, která si pozvala pana Lébra na schůzku s námi, co jsme měli s aktuálním průběhem autoškoly nějaký problém.

    Schůzka začala půlhodinovým monologem pana Lébra, kde jsme měli tu skvělou možnost vyslechnout spoustu věcí o tom, jak inflace může za všechny problémy a neschopnost autoškoly komunikovat se svými klienty, následováno nadáváním na vládu a aktuální politickou situaci. Samozřejmě se nezapomněl různými způsoby zmínit, jak naše mladá generace stojí za nic a jak jeho zkušenosti jsou naprosto úžasné. Nakonec jsme však došli k výsledku, kdy mi bylo nabídnuto změnit instruktora a bylo mi slíbeno, že začátkem července mohu mít zkoušky úspěšně za sebou.

    K mému velkému překvapení byl tento slib splněn a já skutečně autoškolu pod skvělým vedením instruktora Kopeckého dodělal.

    To, co mělo být samozřejmostí se tak stalo realitou až po obrovském tlaku vedení naší školy, kdy jsem nakonec stanovený deadline (konec školní roku, o dubnu už nemohla být ani řeč) přetáhl pouze o dva týdny a stal jsem se tak prvním absolventem v autoškole Trio z celé naší téměř třicetičlenné skupiny.

    Bohužel tímto celý příběh nekončí, ačkoliv se tyto věci nedotkly mě osobně, považuji za důležité, aby se vědělo i o dalších velmi nestandartních metodách této autoškoly.
    Začátkem dalšího školního roku, kdy část mých spolužáků nebyla ještě ani v polovině svých jízd, je začal obvolávat sám pan Lébr s informací, že pokud chtějí pokračovat v kurzu, musí doplatit X tisíc korun, aby v něm mohli pokračovat, jinak budou vyplaceni a mají si hledat novou autoškolu.

    Tímto svým tahem tak dala autoškola najevo, jak moc jsou jí její klienti ukradení. Nejenže její vinou kurz trval mnohem déle, než původně měl, ale ještě má pan Lébr tu drzost říct si o další peníze.

    Cena, která byla na samotném začátku přesně stanovena a vepsána také v průkazce se stejně jako termín dokončení stala pouhým nicneříkajícím uskupením čísel, slibem, jež pro autoškolu Trio nic neznamená.

    Poslední, co zde ještě zmíním je, jak autoškola Trio neumí snášet negativní zpětnou vazbu na své jméno (ostatně můžete to vidět i zde v komentářích). Není nic neobvyklého, když se pak setkáte s okamžitou diskreditací nebo sváděním na konkurenci.

    Ale to nejhorší, co jsem za celý svůj život neviděl u žádné společnosti je řešit negativní recenze tím, že vás pan Lébr junior začne v soukromých zprávách vyzývat k tomu, abyste svou recenzi stáhli, nechcete-li, aby na Vás bylo podáno trestní oznámení pro poškození „dobrého jména“ společnosti.

    Všechny tyto okolnosti mě přesvědčily k nutnosti napsání této recenze a upozornit tak všechny potenciální klienty této autoškoly, aby své rozhodnutí ještě zvážili a porozhlédli se někde jinde i v případě ceny vyšší, jelikož zde si nemůžete být jisti opravdu ničím.

    Závěrem bych chtěl ještě vyzdvihnout instruktory, kteří dobře odvádějí svoji práci, ale vinnou autoškoly mají na starosti příliš velké množství lidí a nemohou tak stihnout všechny připravit v požadovaném termínu.
  • Autoškola Šťastná (okres Hodonín) : Hujnacek všechny vyhazuje z této autoškoly, asi nějaká domluva :)

    3ti pokus = platis znova autoskolu
  • Autoškola Milan Hrubý (okres Mladá Boleslav) : Autoškola je zrušená
  • Autoškola Salva (okres Domažlice) : I když nemám moc času, tak se jako majitel této autoškoly musím vyjádřit k tomuto anonymnímu blábolu...
    Kdyby mě dotyčný opravdu znal, nebo byl v mé autoškole, tak by věděl, že jsem sám a tím pádem NEJSEM žádná "BANDA podvodníků a vydřiduchů" a proto mám i nejlepší cenu široko-daleko :-)
    Takže se mi zase potvrdilo, že si na těchto povedených stránkách může napsat i ten, kdo má IQ dlabaných necek anonymně co chce....:-(
    Ale v tomto případě narazil, protože do konce týdne podávám trestní oznámení za ÚMYSLNÉ poškození dobrého jména firmy na neznámého pachatele s patřičným odškodněním :-)
    Od tohoto trestního oznámení jsem ochoten upustit, jestliže dostanu omluvu s drobnou satisfakcí ve výši 3.000,- Kč na můj účet :-) číslo účtu najde na mých webovkách :-)

    Jen pro informaci tady jsou recenze většinou žen ke kterým se podle tohoto anonyma nechovám správně :-)

    https://renesalva.webnode.cz/reference/

    Tyto reference NEJSOU anonymní !!! :-)


    Čekám Autoškola Salva :-)
  • Autoškola Ille (okres Jindřichův Hradec) : Za mě skvělý přístup od všech učitelů, a pan Ille velice vstřícný člověk, za mě super!!👍🏾
  • Autoškola Zuzana a Dalibor Petrovi (okres Brno) : Nemůžu jinak než autoškolu všem doporučit.
    Skvělý přístup ke studentům, vše perfektně naučí a mají opravdu lidský přístup ať nastane jakákoli nečekaná situace.
    Možnost jsem měla jezdit v obou autech, a má to obrovskou výhodu v tom, že se člověk naučí na více typů aut a rozjezdů.
    Za mě nejlepší autoškola v Brně.
    Procházková K.
  • Autoškola Salva (okres Domažlice) : Banda podvodníků a vydřiduchů s narážkami na ženy
  • Autoškola Kubátová (okres Frýdek-Místek) : Celkový kurz hodnotím velice kladně, a to hlavně z důvodu profesionálního přístupu paní Kubátové.

    Jde vidět, že ví co dělá, a i když si dokážu představit pracovní vytíženost, pod kterou je, tak si opravdu vždy najde čas prodiskutovat problémy, či domluvit se individuálně s žákem.

    Po dobu absolvování kurzu mě paní Kubátová vyučovala v klidu, a to i přes to že mých prvních pár jízd, bylo opravdu na pováženou.

    Jízdy se jak by se dalo čekat konají v terénu, trasy jsou jak po "hlavních proudech" kudy jezdí většina řidičů, tak i mezi domy, kde si zase absolvent osvojí ovládání vozu, a hlavně parkování.

    Co se týče samotného vozového parku, má autoškola Hana Kubátová k dispozici Toyotu Yaris, a to i s parkovací kamerou, kterou je možné použít i u závěrečných zkoušek, ostatně jsem ji taky použil a nelitoval jsem. Co se týče ovladatelnosti auta, po dobu ježdění jsem sám zhodnotil že je optimální pro začátečníky a to právě díky jednoduché manipulovatelnosti, poměrně malým rozměrem, a krátkou přední částí vozu.

    Co se týče zázemí, teorie se konají ve vrchním patře kulturního domu ve FnO, kde jsou optimální podmínky pro výuku teoretické části autoškoly.

    Samotný kurz jsem absolvoval a to za cenu 15 000 ,- Kč, ceny jdou ovšem v poslední době nahoru, i přesto, je cena stále o něco lepší než v okolních městech.

    SHRNUTÍ:

    U recenze jsem se poměrně rozepsal a tak uvedu i shrnutí:

    Profesionální přístup, klid a flexibilita
    Auto vhodné pro začátečníky
    Optimální zázemí pro výuku teorie
    Dobrá cena

    Za mne skvělá volba pro zájemce o zdárné získání Řidičského oprávnění.

    Jiří Čtvrtníček.
  • Autoškola Eliáš (okres Brno) : Nejhorší autoškola v Brně bohužel jsem to zjistil pozdě a nyní již není cesty zpět.
    Budoucím řidičům nedoporučuji tuto volbu a raději se poohlédnout po jiné.
  • Autoškola Smolka (okres Opava) : Velké poděkování od Marie Ondřej DR ISIKOLO, že mi pomohl obnovit můj rozbitý domov. Nedůslednost byla v mém domě a manželství na denním pořádku. Od té doby, co jsme si začali příliš mnoho nedorozumění, měl můj manžel zatracený problém a rval mě na těle. Několik dní prostě odešel a nikdy se nevrátil až do posledních týdnů. Byl jsem zničený a snažil jsem se ze všech sil problémy vyřešit, ale neuspěl jsem. Musel jsem vyhledat pomoc a přítel mě nasměroval, abych kontaktoval DR ISIKOLO, což jsem udělal. Nikdy jsem nevěděl, že to bude možné, protože problémy trvaly celé dva roky. DR ISIKOLO mě ujistil a řekl mi pouze, abych mu věřil a věřil ve splnění mých přání. Svým mocným poutem láskyplného shledání napravil mé manželství a můj domov je opět skvělý a můj manžel je se mnou, aby už nikdy neodešel. Kontaktujte ho také a věřte, že vám může pomoci, protože nemá žádné špatné záznamy. Stačí mu napsat přes WhatsApp/Viber: +2348133261196 nebo mu poslat e-mail na adresu: isikolosolutionhome@gmail.com
Vložení nového hodnocení

Bez aktivního přístupu žáků autoškol by tato služba nemohla existovat. Pokud máte osobní zkušenost s některou autoškolou, vložte prosím hodnocení - pomůžete ostatním. Předem děkujeme.

VLOŽIT NOVÉ HODNOCENÍ AUTOŠKOLY