Logo všechny-autoškoly.cz
 
všechny-autoškoly.cz » hodnocení autoškol, reference

Autoškoly v ČR - hodnocení od žáků, reference 

O hodnocení autoškol

Katalog autoškol v České republice VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz je první službou svého druhu, kde žáci mohou ohodnotit svou autoškolu. Podělí se tak s ostatními o své zkušenosti získané během výcviku v autoškole - ať už pozitivní nebo negativní. Autoškoly lze hodnotit prostřednictvím bodové stupnice v různých oblastech (celkový dojem, přístup k žákům, kvalita vozového parku apod.) a slovním komentářem.

Tato hodnocení od samotných žáků autoškol výrazně usnadní ostatním zájemcům výběr té pravé autoškoly - uchazeči mohou díky těmto hodnocením rozpoznat, která autoškola je pro ně ta pravá a které se naopak raději obloukem vyhnout.

Reference a hodnocení autoškol jsou součástí prezentace každé autoškoly uvedené v katalogu autoškol - stačí si požadovanou autoškolu vyhledat podle místa nebo názvu a v profilu dané autoškoly rozkliknout záložku "Hodnocení, reference". Níže na této stránce uvádíme nejnověji vložené hodnocení autoškol.

VLOŽIT NOVÉ HODNOCENÍ AUTOŠKOLY

Nově ohodnocené autoškoly (autorizovaná hodnocení) [zobrazovat i neautorizovaná hodnocení]

Nová hodnocení autoškol od jejich zákazníků - žáků:

  • Autoškola Martin Jindřišek Jilemnice (okres Semily) : ANONYME!!!!!

    Příprava i instruktoři ok,ovšem pokud si třeba jen dovolíte oponovat komisaři stavá se zkouška naprosto neprůchozí.
    vloženo: 11. prosince 2018
    vložil: jméno nezveřejněno, emailová adresa nezveřejněna

    --------------------------------------

    Je krásné že jste s autoškolou spokojen, ale proč se tedy nepodepsat že?! Ale vrchol všeho je že Váš názor na komisaře taháte do recenzí autoškoly jako kdyby si autoškola mohla komisaře vybírat. Nehledě na to, že asi ta jízda nemusela být úplně na úrovni jakou by to mohlo i mít ale co je zavádějící že chcete s komisařem licitovat o tom jaký má udělat závěr. Komisař má dva stupně "prospěl" a "neprospěl" a rozhoduje se podle toho jak byla zkouška zvládnuta. Už se na ten mýtus jak komisař škodí a jak se s ním můžete domluvit když se vyprsíte vykašlete. Tomáš Kvapil
  • Autoškola Havlík (okres Tachov) : Tuto autoskolu rozhodne nedoporucuju. Krati jizdy, po ujeti 15km pocitaji 45min.jizdy. 15 km jsem ujela po rovine po 15 min... Nekdy driv, jezdila jsem predevsim mimo mesto rychlosti okolo 80km /hod. Pan Suchy byl mozna v roce 2010 trpelivy, v roce 2018 za zpochybneni, ze takto ma autoskola pocitat jizdy,zacal me urazet a kdyz jsem odmitla jizdu podepsat s tim, ze jsem toto reklamovala u majitele autoskoly, triskl do palubni desky a vyhodil me z auta. Z teto autoskoly jsem prestoupila do jine, se kterou jsem byla moc spokojena a ridicak bez problemu udelala...paradoxne tedy z jedne autoskoly mam osypky a z druhe pocit, ze takto to ma fungovat.
    ----------------------------
    Je zajímavé, že si na těchto stránkách stěžují na autoškoly z 90% jen ženy...Čím to asi bude ?!?
    Po absolvování dvou autoškol, by se snad naučil řídit i orangutan (Vás se to samozřejmě netýká).
    Zapomněla jste jaksi dodat, že ten největší kus práce s Váma, jako s naprostým začátečníkem měla ta první autoškola a ta druhá jen čerpala a dolaďovala to, co vás ta první naučila.
    Určitě víte, že do jízdy se počítá:
    - kontrola vozidla žákem před jízdou
    - poučení před jízdou
    - plánovací a administrativní úkony
    - vyhodnocení jízdy instruktorem
    Za nás se počítal do času i úklid vozidla žákem po jeho jízdě, ale teď to dělá instruktor za Vás, ale to samozřejmě taky víte...

  • Autoškola Martin Jindřišek Jilemnice (okres Semily) : Příprava i instruktoři ok,ovšem pokud si třeba jen dovolíte oponovat komisaři stavá se zkouška naprosto neprůchozí.
  • Autoškola Havlík (okres Tachov) : Tuto autoskolu rozhodne nedoporucuju. Krati jizdy, po ujeti 15km pocitaji 45min.jizdy. 15 km jsem ujela po rovine po 15 min... Nekdy driv, jezdila jsem predevsim mimo mesto rychlosti okolo 80km /hod. Pan Suchy byl mozna v roce 2010 trpelivy, v roce 2018 za zpochybneni, ze takto ma autoskola pocitat jizdy,zacal me urazet a kdyz jsem odmitla jizdu podepsat s tim, ze jsem toto reklamovala u majitele autoskoly, triskl do palubni desky a vyhodil me z auta. Z teto autoskoly jsem prestoupila do jine, se kterou jsem byla moc spokojena a ridicak bez problemu udelala...paradoxne tedy z jedne autoskoly mam osypky a z druhe pocit, ze takto to ma fungovat.
  • Autoškola Easy (okres Plzeň-město) : Easy autoskola nebyla vylozene easy pro me.. prestupovala jsem z jine autoskoly plna neduvery, se spatnymi navyky a strachem, ze na to proste nemam... Pristup teto autoskoly me utvrdil v jedinem.. Mela jsem tam byt od zacatku:-). Strasne moc me Jarda a Zdenek naucili,odlehcili ty nervy :-) a ja jim za vsechno dekuji...Ridicak je i jejich zasluha, byla jsem na zkousky vyborne pripravena.
  • Autoškola Kometka (okres Brno) : Dobrý den,
    Ráda bych p. Liškovi poděkovala za přípravu na závěrečné zkoušky, které jsem díky němu zvládla napoprvé. Při jízdách sice občas křičel, ale nakonci mě nikdy nezapomněl pochválit a zároveň říct na co bych se ještě měla zaměřit.
    Za mě určitě doporučuji.
    Adéla Smiešková
  • Autoškola P+R (okres Praha 7) : Autoškolu jsem vybírala podle místa bydliště a na doporučení recenzí. K výuce jsem se odhodlávala hodně dlouho, proto mně recenze skutečně pomohly.
    Přihlásily jsme se spolu s dcerou. Obě dvě jsme jezdily s p. Petrem Smolou. Nebyl jediný problém v komunikaci s autoškolou, domluvit se na termínech, co bylo domluvené, to platilo. Pan Smola se snažil předat vše ze svých bohatých zkušeností z provozu, fungování auta, apod..
    P. Smola měl velkou, opravdu velkou trpělivost a smysl pro humor, což bylo příjemné oživení vyučovacích hodin v autě. Hodiny teorie probíhají také v pohodě a v předem daných termínech, kterým se jde přizpůsobit.

    Lehké to nebylo a ještě dlouhou dobu nebude, protože jízda v autě z venku nebo když se jen „vezete“ , vypadá daleko jednodušeji, než ve skutečnosti je.
    Nicméně dobrý přístup učitele je polovina úspěchu. Autoškolu P+R mohu skutečně doporučit .
  • Autoškola TELOS (okres Praha 3) : Do autoškoly jsem přecházela na doporučení po negativní zkušenosti v jiné autoškole. Volala jsem panu učiteli Jílkovi, když mi zbýval necelý měsíc, abych udělala závěrečné jízdy, než by mi celý výcvik propadl. Pustil se se mnou do toho i přes časovou tíseň, odjezdil se mnou víc než půl výcviku znovu, naučil mě samostatnosti za volantem, doplnil mi mezery v teorii a dva týdny v kuse se mnou jezdil téměř každý den. Vždy mi vyšel vstříc s časem, nebyl problém skončit jízdu v místě, kde se mi hodilo, pokud jsme se předem domluvili. Pan učitel Jílek je důrazný a občas zvedne hlas, ale dělá to proto, že se vás snaží maximum naučit. Díky němu se cítím za volantem jistě a bezpečně. Ještě nám zbyla týdenní časová rezerva a řidičák mám na první pokus hotový. Za to vděčím panu učiteli Jílkovi. Pokud se opravdu chcete naučit jezdit, tak všem vřele doporučuju jít sem.
  • Autoškola Holešovice (okres Praha 7) : V žádném případě tuhle autoškolu nedoporučuju. Začne to tím, že vám naslibují nízkou cenu a termíny, které nejsou schopni dodržet. Učitelé jsou neochotní vyjít vám vstříc s termíny a během jízdy se absolutně nestarají o to, co za volantem děláte. Teorie v učebnách nulová, stejně tak výklad pravidel během jízdy. Na testy se učíte sami a záleží jen na vás, jestli je uděláte. Co se týče jízd, u komisařů je autoškola vyhlašená, chodí sem neradi, učitelé o nich mluví hrozně a následně se to odráží na zkouškách. Neudělala jsem u nich závěrečné jízdy opakovaně, náhradní termín vám dají za měsíc, ještě je to obtěžuje, učitel z vás akorát vytahá peníze za kondičky, které vám zase nic nedají. Ve výsledku vás autoškola vyjde dvakrát dráž než v jiné kvalitní autoškole, ze které byste něco měli. Když mi po pěti měsících došla trpělivost a rozhodla jsem se, že přejdu do jiné autoškoly, Klaus mi ještě řekl, že musím jízdy udělat do měsíce, nebo mi vše propadne a že bych měla radši jezdit někde na vesnici. Během tří týdnů v jiné autoškole jsem se naučila jak o teorii tak o provozu spoustu věcí, které jsem neuměla a jízdy udělala na první pokus. Doufám, že si co nejvíce lidí recenze přečte a přestane tam chodit, takové autoškoly by vůbec být neměly.
  • Autoškola Navrátil (okres Brno) : Pan Miloš Navrátil mne sprostě okradl.
    --------------------------
    Jestli máte důkazy, tak hurá na policii.
    Ale jestli NE, tak už teď je to trestní čin křivého obvinění a poškození dobrého jména firmy !!!
    A být majitelem, tak se na Vás pěkně zahojím :-)
  • Autoškola Jan Skřeček (okres Opava) : Perfektní přístup ze strany p. Loserta celý kurz probíhal vždy tak jak jsme se domluvili, proto jsem kurzem prošla nejen rychle, ale i kvalitně vždy bylo vše vysvětleno. Velmi doporučuji.
  • Autoškola Janoš (okres Bruntál) : A autoskolou pana Jánoše jsem byla nadmíru spokojená,pochyrila jsem mnoho užitečných rad,navíc jsem nemusela nikde cestovat,za což patří Panu Janosovi veliké DĚKUJI za všechno co pro me během kurzu autoškoly udělal
  • Akademie profesionálních řidičů s.r.o. (okres Pelhřimov) : Klidný a profesionální přístup k 15-tileté dceři, která si dělala řidičák na motorku. Vše zvládla a zakončila úspěšným složením zkoušek.
  • Autoškola Navrátil (okres Brno) : ANONYME!!!!!!!!

    Pan Miloš Navrátil mne sprostě okradl.

    --------------------------------------------------

    Jenom debil se nechá okrást, říkají to všude a největší idiot to hlásá touto anonymní formou zde v recenzích místo aby to řešil na příslušných místech!!!! Tohle se běžně řeší na policii, většina malých dětí tohle už dávno ví. Nehledě na to, že tohle už je nařčení kde lze užít § 345 Křivé obvinění, trestního zákona a pakliže by to nebyla pravda tak to může být i nástup do tepláků! Při vyšetřování se už za anonym moc neschováte. Kvapil Tomáš
  • Autoškola Lukeš (okres Praha 4) : Autoškolu Lukeš jsem kontaktoval na základě kladných hodnocení mých přátel, kteří si zde rozšiřovali kategorii na B+E, já k tomu přidával ještě A. Dostal mne na starost pan Lukeš. Velice příjemně mne překvapil jak ochotně se přizpůsoboval mým časovým možnostem. Jízdy zprvu nebyly pro mne jednoduché, protože pan Lukeš vyžadoval, abych již od začátku dělal vše správně, abych získával správné návyky. Brzy se ale tato metoda ukázala jako velmi prospěšná, já se začal cítit při jízdách komfortně a začal jsem si je užívat. Že mne autoškola připravila dobře na zkoušky je nepochybné, pro mne bylo ale mnohem důležitější, že mne připravila hlavně dobře na praxi. Mám pocit, že po absolvování autoškoly jsem začal jezdit lépe i autem. Tím bych chtěl panu Lukešovi moc poděkovat.
  • Autoškola Credit (okres Opava) : Dobrý den. Autoškola Credit je partnerem autoškoly Nemo pro výcvik řidičů skupin C a C+E. Já sám jsem si vybral právě autoškolu Nemo, ale právě z důvodu, že jsem žádal o získání řidičského oprávnění skupiny C+E, jsem skončil v praktickém výcviku pod odborným dohledem pana Krále z autoškoly Credit. Hodnocení autoškoly Nemo, kde jsem absolvoval teoretickou výuku na učebně, jsem zpracoval do hodnocení autoškoly Nemo na tomto webu. Praktický výcvik jsem absolvoval s vozidlem MAN 14.220 s přívěsem.

    Jak jsem si přečetl níže, pan Král je hodnocený jako učitel vždy velmi pozitivně. Moje hodnocení se nebude lišit.

    Nejlepší je vždy to, když je práce pro člověka i koníčkem. Právě to je na panu Královi vidět.

    Pan Král je odborníkem s dlouholetou praxí, který je ochotný a především schopný odpovědět na všechny otázky související s výcvikem k získání řidičského oprávnění. Já osobně jsem měl řadu dotazů především k otázkám z techniky, na které mi pan Král vždy odpověděl tak, abych to pochopil. Jeho odpovědi mi obvykle stačilo slyšet jednou a problematiku jsem byl schopen pochopit a především si i zapamatovat. Ujistil jsem se právě na zkoušce, na kterou jsem se připravoval především z podkladů předaných panem Králem. Tyto hodnotím jako lépe zpracované, než podklady předané panem Němčanským z autoškoly Nemo (které však podle mého názoru k vykonání zkoušky také postačují).

    Z praktických jízd s panem Králem nikdy nezapomenu na „kanálovou metodu“. Pro řízení soupravy složené z nákladního vozidla s přívěsem, která má délku celkově 18,5 metru, to je metoda, která v Opavě doopravdy funguje (kanály v křižovatkách jsou vynikající orientační body pro nadjíždění a zatáčení). Pochopil jsem, že i bílé čáry a z nich tvořené ostrůvky na křižovatkách nejsou namalovány jen tak od ruky, ale že řidiči dlouhých souprav výrazně usnadňují řízení.

    Atmosféra při praktických jízdách s panem Králem byla vždy pohodová i přes to, že jsem několikrát udělal chybu. Pan Král vždy vysvětlil, proč je nutné do křižovatek najíždět zrovna takovým způsobem jaký popsal.

    Dovolím si uvést jednu malinkou výtku, kterou byl fakt, že jsem nebyl většinou schopen zvednout podjezdovou rampu, abych mohl zapřáhnout přívěs (fyzicky jsem trošičku zvedal záď vozidla, ale hrazda se nepohla, i když byla odjištěná). Častým zvedání a sklápěním podjezdové hrazdy se postupně údajně stále více dotahuje šroub, který hrazdu drží, což následně podstatně stěžuje ji zvednout. Nicméně toto pan Král slíbil co nejdříve opravit silami servisu nákladních vozidel.

    Celkově lze hodnotit pana Krále jako výtečného učitele, který dokáže naučit člověka řídit tak, aby splnil požadavky na něj kladené při jak praktické, tak i teoretické části zkoušky na první pokus. Zde je nutné dodat, že 4 dvouhodinovky řízení (zaplaceno v rámci ceny kurzu) by mi určitě nestačily, protože jsem nákladní vozidlo hodně dlouho neřídil, a proto jsem si přikoupil další hodiny. Toto mi však následně výrazně pomohlo při vykonání zkoušky s komisařem, na které jsem byl již víceméně klidný.

    Mnohokrát děkuji panu Královi za všechny předané zkušenosti a poznatky a především za pohodové praktické jízdy. To vše mi podstatným způsobem pomohlo při vykonání závěrečné zkoušky.

    Dovoluji si tvrdit, že mé výše uvedené hodnocení je relevantní ze dvou důvodů – ještě v nedávné minulosti jsem se věnoval vzdělávání dospělích, k čemu jsem kvalifikován mým vzděláním a dále z důvodu, že řidičský průkaz vlastním více než 20 roků a v posledních 10 letech najezdím průměrně 30.000 – 35.000 km osobním vozidlem ročně. Vzdělávání by mělo probíhat přesně takovým způsobem, jakým to dělá pan Král – pohoda a relevantní informace a poznatky.
  • Autoškola Nemo (okres Opava) : Dobrý den. Jako řada dalších se chci podělit se zkušenostmi v získání řidičského oprávnění. Rozhodl jsem se absolvovat kurz pro řidičské oprávnění skupiny C+E, kdy skupinu C vlastním již téměř 20 roků, ale nákladní vozidlo jsem od získání řidičského oprávnění řídil asi jen 3x.

    Pro autoškolu Nemo jsem se rozhodl na základě ceny a místa sídla v Opavě, kde probíhá teoretická výuka, abych mohl co nejvíce sladit pracovní povinnosti současně s povinnostmi v autoškole.

    Z pracovníků autoškoly Nemo jsem poznal v podstatě pouze pana Němčanského staršího, který prováděl teoretickou výuku žáků na učebně. Upřímně obdivuji jeho trpělivost se žáky, protože řada z nich má na můj vkus velmi liknavý přístup ke kurzu získání řidičského oprávnění jako takového (nechodí na teorii, nepřijdou na jízdy bez omluvy, apod.).

    Pan Němčanský při teoretické výuce vždy vše vysvětlil a i přes to, že mám řidičský průkaz více než 20 roků a v posledních létech najezdím ročně více než 30.000 km osobním automobilem, tak i pro mě to bylo dobré osvěžení. Vzhledem k řadám změn v zákonech jsem se naučil i něco nového a jak sleduji běžný provoz, poslal bych do autoškoly hodně jiných řidičů, aby si procvičili bezpečný způsob jízdy. Pan Němčanský je bezesporu učitel s dlouholetou praxí, který je schopen veškerou problematiku popsat a hlavně vysvětlit tak, aby ji žáci pochopili.

    Praktické jízdy vozidlem MAN 14.220 s přívěsem jsem absolvoval s panem Petrem Králem z autoškoly Credit, která je partnerem autoškoly Nemo pro získání řidičského oprávnění skupin C a C+E. Hodnocení jízd s panem Králem jsem vložil do hodnocení autoškoly Credit. Podklady ke zkošce z techniky navrhuji autoškole Nemo s ohledem na fakt, že výcvik probíhá ve spolupráci s autoškolou Credit, získat od pana Krále a tyto předat žákům přihlášeným k získání řidičského oprávnění skupin C a C+E. Podklady autoškoly Nemo podle mého názoru nicméně postačují k vykonání zkoušky z techniky. Pan Král je však má lépe zpracované.

    Skupinu řidičského oprávnění skupiny C+E lze získat poměrně brzy, pokud má člověk zkušenosti s řízením nákladního vozidla. Já jsem se do autoškoly přihlásil první týden v listopadu 2018 s tím, že první možný termín zkoušek byl již 22. listopadu 2018. Vzhledem k faktu, že jsem se necítil připravený z praktických jízd, jsem si připlatil další jízdy a následně 6. prosince 2018 úspěšně absolvoval zkoušky k získání řidičského oprávnění skupiny C+E.

    Děkuji jak panu Němčanskému staršímu (autoškola Nemo), tak především panu Královi (autoškola Credit) za jejich přístup v průběhu kurzu k získání další skupiny v mém řidičském průkazu.

    Lukáš Matějíček
  • Autoškola Slon (okres Brno) : Autoškolu Slon doporučuji.
    Zahájení, teorie a zdravotnická část výuky se zvládla celá na začátku kurzu ve dvou týdnech po dvou vyučovacích blocích, což mně vyhovovalo, protože preferuji samostudium před vysedáváním v lavici.
    Jízdy si vybíráte online, a i když je to po otevření termínů rychle zaplněné, a já zaspala čas otevření rezervací, tak jsem si jízdy našla, v průměru dvě za týden. Pokud chcete odpolední termíny, musíte si to prostě pohlídat a není v tom žádný problém. A není vyloučené, že se ještě budou jízdy uvolňovat, takže hlídat i potom.
    Nejvíc jízd jsem odjezdila s panem Kundelou. Při prvních jízdách v provozu a hlavně v kolonách jsem byla dost nejistá, … ne, byla jsem strašná … ale vždycky mně vše v klidu vysvětlil. Když na vás bude někdo troubit nebo trousit zbytečné poznámky z okýnka, zastane se vás. Přeci jenom se učíte a máte to na autě napsané. Je to příjemný člověk. Pan Vicena mě vyfasoval až téměř na konci kurzu. Je s ním legrace a také všechno dobře vysvětlí. S panem Chvátalem jsem jela jen málo, ale zvedne vám sebevědomí a nakonec s vámi pojede závěrečnou jízdu. Se všemi jsem se v autě cítila bezpečně a na jízdy jsem se těšila.
    Doporučuji střídat obě výcviková vozidla. Já jsem s přechodem do druhého auta měla problém, ale to je individuální záležitost.
    V polovině výcviku je třeba udělat v autoškole testy. Ty stejné testy, které vás čekají u závěrečné zkoušky. Což je velké plus pro vás. Dnes jsme na testech uspěly všechny (dámská jízda) na plný počet bodů. Bylo zjevné, že z jiných autoškol tak výborné výsledky neměli.
    Zkoušku jsem udělala na první pokus, ovšem s připomínkami od pana komisaře. Můj první vánoční dárek – řidičský průkaz.
    Závěrem děkuji všem, kteří se mnou měli trpělivost a pomohli mi to celé zvládnout, děkuji autoškole Slon.

  • Autoškola Wyrwolová (okres Praha 5) : Musím říct, že jsem ve výsledku s autoškolou spokojená. Jsem ráda, že průběžné testíky a povinnost na přednáškách donutí člověka si vše zapamatovat již za pochodu, takže se na teorii nemusí drtit a zvládne jí celkem snadno.

    Jízdy jsou pak samozřejmě více individuální, nebyla jsem šikovnou řidičkou, ze začátku jsem se šíleně bála, jsem dost zbrklá, ale pan Hájek mi jakožto instruktur velmi pomohl. Určitě to není člověk vhodný pro někoho, kdo nenese dobře kritiku a chce instruktora pohodáře, na druhou stranu umí dobře poradit, má přečtené vaše chyby a během jízd si vás vycvičí, že ani u zkoušky nezblbnete.

    Co bych autoškole vytkla jsou trenažery, vlastně mi vůbec nepomohly, ačkoli jsou počítané do jízd. Nikdo si mě u nich nevšímal a do auta jsem šla stejně s nulou vědomostí. Na druhou stranu Wyrwolová je fakt rozrostlá, máte mnoho možností, kam na pobočku a kde začít jízdu, což je velké plus :)

    hodnotím celkově 4/5 a doporučuji :-)
  • Autoškola Petr Kohout (okres Brno) : Zklamu vás, řidičák jsem udělala u jiné autoškoly zcela bez problému, takže se radši pořádně na přechodu rozhlížejte :) Pokud v autoškole nechcete vyučovat ženy, tak si to napište na stránky. Asi se předpokládá, že začínající žák bude dělat chyby, sáhnutí na volant není ten problém, problém je přesně ten agresivní přístup a řvaní.
    ----------------------
    Po absolvování dvou autoškol, by se snad naučil řídit i orangutan (Vás se to samozřejmě netýká).
    Zapomněla jste jaksi dodat, že ten největší kus práce s Váma, jako s naprostým začátečníkem měla ta první autoškola a ta druhá jen čerpala a dolaďovala to, co vás ta první naučila.
    Je to, tak 15 let, kdy jedna nejmenovaná autoškola se rozhodla, že bude brát, jen muže...dopadlo to tak, že to skončilo u soudu a samozřejmě to autoškolák prohrál, tak to bohužel kvůli diskriminaci pohlaví nejde...
    Někdy je třeba zdůraznit chybu zvýšením hlasu, aby si žák pořádně uvědomil danou chybu, protože, tady už jde o zdraví a někdy i život a ne jen Váš!!!
    Cukrování a chválu čekejte u svého kadeřníka, tam jde více méně o h...o
Vložení nového hodnocení

Bez aktivního přístupu žáků autoškol by tato služba nemohla existovat. Pokud máte osobní zkušenost s některou autoškolou, vložte prosím hodnocení - pomůžete ostatním. Předem děkujeme.

VLOŽIT NOVÉ HODNOCENÍ AUTOŠKOLY