Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

STUDOVNA.moje-autoskola.cz - výuková videa pro žáky autoškol

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1515 témat, zobrazena strana 8 z 101



 
  • Od: karbi Obnova ŘP
    Asi před 10 lety jsem "propil" řidičák,který jsem měl na od roku 1985 na všechny skupiny.Po ukončení trestu jsem si obnovil ŘP pouze na skupinu B,protože
    jsem víc nepotřeboval.Nyní bych chtěl zpět D+E.Jak to funguje.Musím absolvovat celou autoškolu,nebo si lze dle schopnosti zaplatit pouze zkoušky+ zkušební jízdy?Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 3. prosince 2019 (20:01) uživatelem karbi z IP adresy 194.228.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoskola Neumann ( ) RE: Obnova ŘP
      Pouze zkouška, testy, jizdy, údržba, na skupinu kterou chcete zpatky ( + dopravni psychotesty )

      REAGOVAT
      Vloženo 3. prosince 2019 (20:44) uživatelem Autoskola Neumann ( ) z IP adresy 45.82.XXX.XXX
 
  • Od: Karel Kdo ma prednost v jizde?
    Dobrý den, kdo má přednost v jízdě v následující křižovatce (https://ibb.co/TTQRzLx)?

    Modré i červene vozidlo jsou na hlavních a modré odbočuje na vedlejší silnici z hlavní. Červené auto odbočuje doprava a pokračuje po hlavní. Na první pohled červený má jasně přednost, protože je na hlavní a modrý ho křížuje (argument kolegů), což je opodstatněný v zákoně o odbočování: § 21 (5). Není mi ale jasné, zda červené auto je skutečně protijedoucí či nikoliv (přijíždí sice po hlavní, ale zleva). V případě, že by nebylo protijedoucí, pak platí pro červené auto přednost zprava (dle § 22 (2)) a modré auto má přednost před červeným.

    Instruktorka na školení řidičů tvrdila, že k takové nehodě skutečně v minulosti došlo, kde řízení došlo až k nejvyššímu soudu a ten údajně uznál pravdu modrému autu s tím, že červené auto mu mělo dát přednost zprava.

    Je tomu skutečně tak?
    Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 30. listopadu 2019 (20:44) uživatelem Karel z IP adresy 89.102.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: xy RE: Kdo ma prednost v jizde?
      Vcelku jednoduchá záležitost, uplatnění §21/5 nelze aplikovat neboť protijedoucí jsou ty naproti tudíž na vedlejší a ty dávají přednost všem na hlavní p.k., zde je správný postup dle §22/2 kde cituji "Nevyplývá-li přednost v jízdě z ustanovení odstavce 1, musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech přijíždějícím zprava nebo organizované skupině chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty přicházejícím zprava." a to díky dodatkové tabulce která vyznačuje tvar křižovatky a tím i průběh hlavní a vedlejších jiný než standartní. Tudíž řidič červeného vozu musí počkat na rozhodnutí modrého kam pojede a po jeho volbě směru a odbočení může pokračovat.

      REAGOVAT
      Vloženo 1. prosince 2019 (15:59) uživatelem xy z IP adresy 62.245.XXX.XXX
 
  • Od: bata61 ( ) obytná zóna
    Dobrý den.Značka "KONEC OBYTNÉ ZÓNY",podle vyhlášky nahrazuje dopravní značku DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ.Ptám se proč tato značka(dej přednost) není ke značce "Konec obytné zóny" instalována a jen ji nahrazuje? Většina řidičů totiž vůbec neví,že tato značka nahrazuje značku "dej přednost" a vjíždějí do křižovatky s tím,že na ní platí přednost zprava!! Ptal jsem se asi 40 lidí a jen 1 věděl,že značka "konec OZ" nahrazuje značku "dej přednost v jízdě",ostatní upřednostňovali přednost zprava.Přiznám se,že já taky.Kdyby tam byla i značka,"dej přednost",tak je vše vyřešeno.Podle mě by tak ubylo dopravních nehod a různých nebezpečných situací.Ruku na srdce,věděli jste i Vy ostatní,že když není křižovatka označena,která je hlavní a je tam jen značka "konec obytné zóny",že nemáte přednost zprava?

    REAGOVAT
    Vloženo 30. května 2014 (20:07) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: obytná zóna
      Dobrý den,
      v zákoně o pozemních komunikacích není nikde napsáno, že dopravní značka "Konec obytné zóny" nahrazuje dopravní značku "Dej přednost v jízdě". Neplatí zde ani přednost z prava, neboť při výjezdu z obytné zóny musí vždy řidič dávat přednost všem vozidlům jedoucím po jiné pozemní komunikaci.
      Vysvětlení proč se musí dávat přednost při výjezdu z obytné zóny je velice jednoduché a najdete ho v zákoně 361/2000 Sb. v § 23 odst.1. Pro jistotu ho zde cituji zákon
      § 23
      Vjíždění na pozemní komunikaci
      (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikacimusí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci.

      REAGOVAT
      Vloženo 1. června 2014 (19:03) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Němec, Humpolec - http://www.autoskolahumpolec.cz
      • Od: Jan ( ) RE: RE: obytná zóna
        Dobrý den. Takže když je pěší zóna součástí hlavní silnice a končí na úrovni křižovatky ve tvaru T kde je zleva značka Stůj dej přednost v jízdě musím těmto účastníkům dát přednost?

        REAGOVAT
        Vloženo 21. listopadu 2019 (12:07) uživatelem Jan ( ) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
    • Od: David RE: obytná zóna
      Ano, věděl jsem to. Zákon 361, je to tam, podle mě je to základní věc,kterou každý řidič musí znát.

      REAGOVAT
      Vloženo 25. ledna 2018 (19:12) uživatelem David z IP adresy 82.100.XX.XXX
      • Od: bata61 ( ) RE: RE: obytná zóna
        Musím reagovat na vaši odpověď.Píšete,že není nikde psáno,že dopravní značka "konec obytné zóny" nahrazuje DZ "dej přednost v jízdě" a musím Vám oponovat.Tady je výňatek z článku-
        Při vyjíždění z obytné zóny na jinou pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům
        jedoucím po pozemní komunikaci - § 23 zákona o provozu na pozemních komunikacích, to znamená, že DZ "Konec obytné zóny" nahrazuje DZ "Dej přednost v jízdě". V prostoru obytné zóny v místech neoznačených křížení komunikací i nadále platí pravidlo pravé ruky. A tady je odkaz z kterého čerpám.Tak kde je vlastně pravda?? http://sumpersky.rej.cz/clanky/obytna-zona/

        REAGOVAT
        Vloženo 1. června 2014 (22:06) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
        • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dobrý den, kolega má pravdu. V zákoně o nahrazení nic není. To, že to někdo napsal do nějakého článku, neznamená, že je to pravda.

          REAGOVAT
          Vloženo 2. června 2014 (16:33) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
          • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            Dobrý den,díky za reakci.To jsem potřeboval vědět.Takže 100% při vyjíždění z OBYTNÉ ZÓNY musím dát přednost opravdu všem i tomu co naproti mě z vedlejší ulice odbočuje vlevo? Takže pravidlo o přednosti při odbočování vlevo v tomto případě neplatí?? Každý řidič,kterého jsem se na to ptal,až na jednu vyjímku neměl o tomto pravidle ani páru a všichni mluvili při vyjíždění z OZ o přednosti zprava.A to byli mezi něma i řidiči z povolání.Samozřejmě máte pravdu jako instruktor v autoškole,ale zajímalo by mne,proč tohle nikdo neví a každý mluví o přednosti zprava?

            REAGOVAT
            Vloženo 2. června 2014 (16:58) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
            • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
              Berte to tak, jako by jste vyjížděli z parkoviště. Je to území ležící mimo pozemní komunikaci. Takže dáváte přednost úplně všem. I těm, kteří odbočují proti Vám vlevo. Proč to neznají netuším. Třeba tady v Brně jsou komisaři na tohle dost přísní a žáky za to, že se nerozhlíhnou ze zkoušky vyhodí. Což je podle mě správné.

              REAGOVAT
              Vloženo 2. června 2014 (17:51) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
              Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
              • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                Tak díky za odpověď.Já už asi tuším proč to někteří řidiči nevědí.Ptal jsem se totiž kolegů řidičů v mém věku (40-50 let),neptal jsem se řidičů mladších.Ti mladší to asi vědí,protože za nás,když jsme dělali ŘP,tak taková značka vůbec nebyla, zrovna jsem se díval do pravidel silničního provozu-vyhláškač.100/1975 Sb.,a tato značka tam opravdu není.Takže,my starší řidiči to opravdu nemůžeme vědět,pokud někteří nebyli na přezkoušení apod.Podle mě by bylo nejlepší,kdyby byla u značky "KONEC OBYTNÉ ZÓNY" nějaká dodatková tabulka,nebo značka upozorňující na přednost "VŠECH" vozidel.Jak totiž mají starší řidiči brát význam této značky,když vidí tuto značku poprvé až v praxi? Ale,bohužel,my s tím asi nic neuděláme.Jen jsem chtěl znát názor odborníka z autoškoly.Díky.

                REAGOVAT
                Vloženo 2. června 2014 (18:23) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
                • Od: Milan Ptáčník RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                  Dobrý den, také přidám trochu do mlýna. Z mého pohledu samotný výjezd z obytné zóny je jasný, horší je, že pokud jedete po silnici a vidíte křižovatku, přirozeně brzdíte a dáváte přednost zprava. Až když už stojíte vidíte, že za rohem začíná obytná zóna, takže tedy můžete jet. Mezitím prakticky bezdůvodně brzdíte a ohrožujete provoz na hlavní silnici, ze které ale při sebelepší vůli nerozeznáte, že se jedná o výjezd z obytné zóny, přednost zprava, či prostě jen chybí dopravní značení!

                  REAGOVAT
                  Vloženo 13. července 2015 (20:36) uživatelem Milan Ptáčník z IP adresy 46.135.XX.X
                  • Od: sveny RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    to je přesně ten problém , u nás je ta obytná zona v jednosměrné ulici ,tudíž ani při příjezdu ke křižovatce za rohem nevidíte ceduli začátek obytné zony a ta co je na té vedlejší komunikaci ukončuje je asi 10 m před výjezdem takže o ní taky nevíte zvlát když je z vaše pohledu obráceně. samozřejmě kdo to tam nezná tak zastaví a dává přednost zprava a ten druhý zase čeká až projedete. no zmatek

                    REAGOVAT
                    Vloženo 24. ledna 2018 (18:20) uživatelem sveny z IP adresy 94.112.XX.XX
        • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dopravní značka "konec obytné zóny" nemůže nahrazovat značku "dej přednost v jízdě"!!! Výjezd z obytné zóny se nepovažuje za křižovatku, je to úplně stejné jako by jste vyjížděl třeba z pole, lesa nebo garáže na pozemní komunikaci. Ve vyhlášce č.30/1991 značka "dej přednost v jízdě!" (č. P 4), která označuje vedlejší pozemní komunikaci. Jelikož výjezd z obytné zony není křižovatka, nemůže tam být ani vedlejší pozemní komunikace!!!

          REAGOVAT
          Vloženo 29. září 2014 (10:55) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
          • Od: jaroslav ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            dobrý den,ve městě kde žiju je cedule přednost z prava a hned první ulice za ní je konec obytné zony,jak si to mam vysvětlit.děkuji

            REAGOVAT
            Vloženo 12. prosince 2016 (12:29) uživatelem jaroslav ( ) z IP adresy 88.101.XXX.XXX
    • Od: Jakub (or***rt@ce*****.cz) RE: obytná zóna
      Dobrý den, rád bych se zeptal na případ křižovatky kde jeden směr je vjezd / výjezd ( konec ) obytné zóny - řádně označen začátkem / koncem obytné zóny a zároveň jsou nakresleny na vozovce příčné pruhy v každém ze čtyř směrů křižovatky. Tedy i ze směru obytné zóny. V pravidlech jsem našel jen definici příčné čáry. " Vodorovná dopravní značka „Příčná čára souvislá“ vyznačuje hranici křižovatky. Značky lze užít pro vyznačení místa pro zastavení vozidla v prostoru křižovatky." Což všichni řidiči považují za pravidlo pravé ruky. Má tedy řidič přijíždějící z obytné zóny přednost, protože je tam ta příčná čáry k němu v levém směru? Děkuji. Domnívám se, že by neměl mít přednost. Všichni řidiči však tam tak jezdí. Děkuji

      REAGOVAT
      Vloženo 2. září 2016 (16:46) uživatelem Jakub (or***rt@ce*****.cz) z IP adresy 46.174.XXX.XX
                  • Od: Karel ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    Přesně tak, musim s pánem souhlasit. A mnohdy (zejména v Rakousku) se setkávám s tím, že jedu po "hlavní" silnici, která ovšem není (záměrně) označená a auta přijíždějící zprava tam mají trojúhlelník. A co potom?
                    Další kapitolou je jestli mám dát přednost zprava někomu, kdo přijíždí v protisměru jednosměrky.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 11. prosince 2015 (16:52) uživatelem Karel ( ) z IP adresy 217.195.XXX.XX
 
  • Od: Radim (bar******adim@se****.cz) Zákaz stání
    Dotaz:Je-li značka zákaz stání s dodatkovou tabulkou pro nákladní vozidla může tam stát přípojné vozidlo? Není tam vyznačená tonáž. Jen nakl.auto. Děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 9. listopadu 2019 (13:49) uživatelem Radim (bar******adim@se****.cz) z IP adresy 46.135.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Bond007 RE: Zákaz stání
      Dobrý den, značka zákaz stání platí v tomto případě pouze pro vozidla vyznačený na dodatkové tabulce a to jsou pouze nákladní automobily, dle vyhlášky je to přímo stanoveno symbolem 207, pokavad chcete na místě stát s přípojným vozidlem tak je to v pořádku, neboť pro přípojné vozidlo je jiný symbol a to pod číslem 214. Tonáž v tomto případě nehraje roli když není uvedena, neboť nákladní vozidlo může být i škoda octavia která má v TP kategorii N a tudíž ani s tímto vozem na místě za značkou nesmí stát. vyhláška č. 294/2015 Sb

      REAGOVAT
      Vloženo 11. listopadu 2019 (21:53) uživatelem Bond007 z IP adresy 62.245.XXX.XXX
    • Od: Bond007 RE: Zákaz stání
      Dobrý den, značka zákaz stání platí v tomto případě pouze pro vozidla vyznačený na dodatkové tabulce a to jsou pouze nákladní automobily, dle vyhlášky je to přímo stanoveno symbolem 207, pokavad chcete na místě stát s přípojným vozidlem tak je to v pořádku, neboť pro přípojné vozidlo je jiný symbol a to pod číslem 214. Tonáž v tomto případě nehraje roli když není uvedena, neboť nákladní vozidlo může být i škoda octavia která má v TP kategorii N a tudíž ani s tímto vozem na místě za značkou nesmí stát. vyhláška č. 294/2015 Sb

      REAGOVAT
      Vloženo 11. listopadu 2019 (21:50) uživatelem Bond007 z IP adresy 62.245.XXX.XXX
 
  • Od: anonym autoskola mostek zdenek pavco
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola KZP, Choceň

    vubec nedoporucuji jeto ta nejhorsi autoskola sice je nejlevnejsi v kraji ale pan instruktor je arogantni a misto toho aby vas neco naucil tak furt jen navas rve a nic vas nenauci jeto jeho oblibene auticko a beda jak prejedete nakou malou douru tak je okamzite zle a schvalne vas zavede na silnici kde je plno dir.uplne prvni jizda je hned na silnici kde je provoz coz by si nemel lajsknout kdyz to neumite a ste uplny zacatecnik no covam budu povidat nervi clovek je zneho uplne vystresovanej nemam slov tam us bych nevlezla ani kdyby to bylo zadarmo fakt hruza

    REAGOVAT
    Vloženo 11. srpna 2013 (18:27) uživatelem anonym z IP adresy 37.48.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Nikola. (nik*****a84@se****.cz) RE: autoskola mostek zdenek pavco
      Tuto autoskolu nedoporučuji. Nejen že nic nenaučí, ale k tomu ještě obtěžuje mladé slečny a má oplzlé řeči. Za tu cenu se ro nevyplatí jak finančně tak s nervama. Komunikace na bodě mrazu, nezvedání telefonů a ani odepisování na SMS. Závěrečky dělá pouze ve Vysokém Mýtě, kde je velmi malá šance že je dáte. Je tam totiž Vrátil,který na tom pouze vydělává a nepouští.

      REAGOVAT
      Vloženo 31. října 2019 (21:04) uživatelem Nikola. (nik*****a84@se****.cz) z IP adresy 93.153.X.XXX
    • Od: Ing. František Stránský ( ) RE: autoskola mostek zdenek pavco
      mala reakce na "vsechny" prispevky:

      -:( cena mi nepripada NEJLEVNEJSI -:))

      soukrome veci si NEVYRIZUJEME s zaky, apokud je TO nutne tak po dohode, a jizda se prodlouzi, nebo napise jen "jedna" hodka, t.j. 45 min

      prvni jizna NENI v plnem provozu

      a na zaverecnou ZK se snazime zaka pripravit, t.j., jedna kondicka zdarma, ale vetsinou neni treba, nam 14 jizd OPRAVDU staci, a to delame "vylety" do Ostravy /saliny/-:), jsme Opavska AS

      verim, ze i ve Vasem okoli najdete slusnou autoskolu, tim nemam NIC proti AS KZP, kterou neznam a nehodnotim, jen reaguji na prispevky respondentu-:)

      s pranim hezkeho dne

      AS PETRA stransky

      REAGOVAT
      Vloženo 14. prosince 2014 (19:09) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
    • Od: anonym RE: autoskola mostek zdenek pavco
      Ano, souhlasím s tebou. Pan Pavčo nic nenanučí, při závěrečkách máte problémy. Komisaři žákům od Pavča řidičský průkazy nechtějí dávat. Nechají je klidně dělat několikrát závěrečky. První jízda je hned po vesnici a i klidně v Chocni. Pan Pavčo je známý jak ve Vysokém Mýtě tak v Ústí nad Orlicí, komisaři na něj nadávají a tuto autoškolu vůbec nedoporučují. Dělala jsem závěrečky ve Vysokém Mýtě 3krát a poté jsem přestoupila do autoškoly v Ústí nad Orlicí a závěrečky jsem udělala hned na první pokus. Akorát na vás řve a nikdy vás za nic nepochválí. Parkovat vás taky nenaučí. Prý "popředu to umí každý debil" a podél obrubníku to s vámi zkusí jen jednou.

      REAGOVAT
      Vloženo 9. prosince 2014 (16:59) uživatelem anonym z IP adresy 86.61.XXX.XXX
    • Od: xxluky RE: autoskola mostek zdenek pavco
      Když jsem měl jízdy já, vždy jsem si mohl před každou jízdou vybrat instruktora. Vždy vysel na nástěnce plán, kdo ten týden pojede (byli až tři instruktoři) a potom jsem si ho jen zamluvil. To je ale u nás na jihu v Táboře u Noska :-)
      Pro výběr autoškoly se zkuste podívat na ověřené firmy na Portálu.
      http://www.portal-firem.cz/auto-moto/autoskoly

      REAGOVAT
      Vloženo 12. srpna 2013 (12:21) uživatelem xxluky z IP adresy 85.71.XXX.XX
 
  • Od: Jan (sk****jan@gm****com) Měření rychlosti za značkou křižovatky
    Dobrý den, v Praze v ulici Zálesí je ve směru od Krče omezení rychlosti na 30km/h. O 50 metrů dále je značka hlavní pozemní komunikace, o 20 metrů dále je samotná křižovatka a na jejím konci radar. Podle statistik tam magistrát vybírá přestupky pro překročení rychlosti nad 30 km/h.
    Jak je to možné? Neměla by ona značka omezení rychlosti rušit?

    REAGOVAT
    Vloženo 14. září 2018 (18:30) uživatelem Jan (sk****jan@gm****com) z IP adresy 212.79.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: petrsss7 ( ) RE: Měření rychlosti za značkou křižovatky
      Ješte co se týče měření mi přijde super tento článek https://www.dopravniznaceni.com/Jak-funguje-usekove-mereni-b5120.htm
      Jak to vlastně funguje atd

      REAGOVAT
      Vloženo 29. října 2019 (12:04) uživatelem petrsss7 ( ) z IP adresy 193.86.XXX.XX
    • Od: robin RE: Měření rychlosti za značkou křižovatky
      Dobrý den, tam moc nejezdím ale zákon mluví jasně a to že změna vyplývající z místní úpravy a to je i snížení rychlosti končí vzdálenější hranicí křižovatky. Nikoliv značkou hlavní silnice. Jinak píšete o radaru, těch máte několik druhů, v poslední době se rozšiřují tzv.úsekové měření a tam vlastně ani toto tolik nerozhoduje pakliže v daném úseku je celou tu dobu max.daná rychlost jízdy.

      REAGOVAT
      Vloženo 10. října 2018 (00:06) uživatelem robin z IP adresy 213.220.XXX.XXX
 
  • Od: Patrik ( ) Cyklista
    Dobrý den, měl bych dotaz k dopravním předpisům jako cyklista. Musím jezdit vždy u pravého okraje silnice, ale když odbocuji vlevo a jsou tam vyznacene odbočovací pruhy tak kdy mám změnit pruh? Hned jak je vyznaceni odbočováciho pruhu vlevo a nebo až na poslední chvíli u krizovatky? Dnes jsem takhle na kole změnil pruh, hned jak byl vyznačen odbočovací pruh a i zaroven končilo značení pro kola u pravého okraje silnice, tudíž jsem chvilku jel v levém pruhu odbočovacím vlevo, přitom stále u pravého kraje a jeden řidič za mnou na me krátce zatroubil, asi mu vadilo že jsem jel chvily v levém pruhu nebo nevím. Myslím že jsem jel správně, chvily v levém odbocovacim pruhu do leva u pravého kraje pruhu.
    Děkuji za rady.

    REAGOVAT
    Vloženo 27. října 2019 (21:11) uživatelem Patrik ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: molyko ( ) Mefedron (4-MMC), methylone, ketamin, kokain, MDMA, MDPV, mefedron na prodej
    Prodáváme a dodáváme vysoce kvalitní a cistý výzkum chemických látek a rostlinné potravy (mefedronu), ve velkých i malých množstvích menších než je uveden seznam našich výrobku ...

    Mefedron (4-MMC)
    Methylone (bk-MDMA)
    Methedrone (bk-PMMA)
    Bulytone (bk-MBDB)
    Flephedrone
    Butylone (bk-MBDB)
    MDAI
    MDPV
    4-Fluoromethamphetamine
    analgetikum chemikálie CB1 a CB2
    Ketamin HCl krištál prášek
    Efedrin HCl Prášek
    Bulytone (bk-MBDB)
    JWH-018 JWH-250, JWH-018, JWH-073, JWH-200, JWH-250
    JWH-250
    TFMPP
    2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-C, 2C-T-2
    DOC, DOI
    brom DragonFly
    TCB-2
    5-Meo-DMT
    4-Aco-DMT
    4-Ho-MIPT
    4-MeO-PCP
    Naphyrone

    Naše výrobky jsou vysoké cistoty (99,9%).
    -My Nabídnout diskrétní a spolehlivé balení a dodání.
    -Fast A spolehlivá dodávka do 48 hodin, za použití kurýrní služby, DHL, EMS, FedEx

    kontaktujte nás na adrese
    E-mail: molykopureresearchchemicals@gmail.com

    REAGOVAT
    Vloženo 27. října 2019 (15:18) uživatelem molyko ( ) z IP adresy 185.246.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Erich ( ) Zip / střídavé řazení - překážka a připojovací pruh
    Dobrý den,
    už si delší dobu lámu hlavu nad otázkou ohledně zipování a byl bych vděčný, kdyby mi někdo pomohl to upřesnit.

    Jelikož připojovací pruh je "přídatný jízdní pruh určený pro zařazování vozidel do jízdního proudu průběžného pruhu", nelze na něj aplikovat střídavé řazení ani v případě kolony (což je souběžná jízda), protože pravidlo zipu se vztahuje jen na situaci, kdy jeden z jízdních pruhů přestal být průběžným. Tedy např. na dálnici v koloně není řidič v průběžném pruhu povinen umožnit řidičům v připojovacím pruhu napojení na střídačku jako při zipu.
    chápu to správně?

    REAGOVAT
    Vloženo 13. března 2018 (01:30) uživatelem Erich ( ) z IP adresy 217.66.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Martin Pištora ( ) RE: Zip / střídavé řazení - překážka a připojovací pruh
      Přesně tak, v připojovacím pruhu se pravidlo zipu neuplatňuje.
      Máte však zde dvě práva navíc:
      - můžete ty v průběžném pruhu předjet zprava
      - múžete je omezit (ale ne ohrozit.

      REAGOVAT
      Vloženo 7. října 2019 (19:14) uživatelem Martin Pištora ( ) z IP adresy 178.248.XXX.XXX
      • Od: Eva Adamová RE: RE: Zip / střídavé řazení - překážka a připojovací pruh
        Pravidlo zipu

        Pravidlo ZIPu je od roku 2000 povinné a popsané Zákonem o provozu na pozemních komunikacích (§ 12). Do dnešní doby je však nedodržováno. Špatné řazení má za následek vznik kolon a tím zvýšení rizika dopravních nehod.

        Pravidlo ZIP musíme použít kdykoliv při snížení počtu jízdních pruhů (např. při ukončení jednoho z pruhů, překážce v jednom z pruhů apod.) a to tak, že se do pokračujícího pruhu vozidla řadí střídavě po jednom.

        Chybou je přejíždět do pokračujícího pruhu „příliš brzy“. Tím řidiči narušují funkčnost pravidla ZIPu a tím plynulost provozu. Základem je plynulá jízda a postupné zařazování do jednoho pruhu.

        REAGOVAT
        Vloženo 24. října 2019 (13:11) uživatelem Eva Adamová z IP adresy 85.135.XX.XX
 
  • Od: Petr Král Prodej starého autoškolního auta
    Dobrý den,
    mám dotaz, jestli někdo nemá zájem o starší autoškolní auto. Jedná se o upravenou Fabii z roku 2015 právě pro účely autoškoly. Nechci to prodávat přes nějaký bazar, protože bazarům nevěřím. Navíc to má některé úpravy, které by asi běžný uživatel úplně neocenil. Tak zkouším tuto diskusi.
    Případně jsem slyšel od kamaráda, že existují už nějaké specializované firmy, které vykupují auta všeho druhu, prý dokonce přímo za hotovost. No a pak to asi zas prodají dál. Nemá s tím někdo zkušenost? Já jsem úplně nepolíbený. Na internetu jsem našel např. toto: https://zahotove.cz/
    Díky za radu a hezký den,
    Petr Král

    REAGOVAT
    Vloženo 20. října 2019 (00:20) uživatelem Petr Král z IP adresy 37.188.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Petr Chvátal ( ) RE: Prodej starého autoškolního auta
      Doporučuji napsat více podrobností. Nájezd, stav a byla by dobrá i cena.

      REAGOVAT
      Vloženo 20. října 2019 (09:56) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 185.219.XXX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
 
  • Od: Matys ( ) Vrácení řp
    Dobrý den mám dotaz, dostal jsem zákaz řízení na dobu 1rok, v polovině jsem si zazadan o prominutí, navrácení, v tomto mi bylo vyhověno, musím tedy absolvovat autoškol znova nebo ne dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 18. října 2019 (09:38) uživatelem Matys ( ) z IP adresy 86.63.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Pavellau ( ) Koňský provoz
    Dobrý den, prosím o zodpovědnou odpověď na otázku - jaké ridicske oprávnění musí řidič mít pro řízení koňského dvojsprezi při váze připojeného vozidla - kočár, vůz atd... S váhou do 3,5 t. A jednosprezi? Velice děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. října 2019 (17:42) uživatelem Pavellau ( ) z IP adresy 109.81.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Pavellau ( ) Koňský provoz
    Dobrý den, prosím o zodpovědnou odpověď na otázku - jaké ridicske oprávnění musí řidič mít pro řízení koňského dvojsprezi při váze připojeného vozidla - kočár, vůz atd... S váhou do 3,5 t. A jednosprezi? Velice děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. října 2019 (14:55) uživatelem Pavellau ( ) z IP adresy 88.146.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Zbyněk J. Řazení do více pruhů
    Dobrý den.
    Často se v městech setkávám se situací, kdy před světelnou křižovatkou je méně pruhů, než za ní a poté nevím, do kterého se zařadit. Např. jedu vlevo po hlavní, kam odbočují 2 pruhy, ale za křižovatkou jsou 3. Jak poznám, který z pruhů se může zařadit za křižovatkou do toho prostředního? Situaci neulehčují chybějící čáry pruhů v křižovatce.
    Děkuji, Zbyněk J.

    REAGOVAT
    Vloženo 13. října 2019 (11:33) uživatelem Zbyněk J. z IP adresy 85.71.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: mmark ( ) ztracená občanka - záverečné zkoušky
    Zdravím,
    ztratil jsem občanský průkaz a dostal jsem zatím zelené potvrzení o občanském průkazu.

    V úterý 15 mam záverečné zkoušky a nejsem si jist zda mně pustí k záverečným zkouškám bez občansky pouze s potvrzením, nebo jaké je jiná možnost.

    Děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 9. října 2019 (21:57) uživatelem mmark ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]


Nalezeno 1515 témat, zobrazena strana 8 z 101



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.