Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1661 témat, zobrazena strana 10 z 111



 
  • Od: Miloslav Květoň ( ) Sajdkara
    Můžu s oprávněním B1 řídit motorku s postranním vozíkem o objemu 750

    REAGOVAT
    Vloženo 22. září 2021 (10:29) uživatelem Miloslav Květoň ( ) z IP adresy 37.188.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Slavis Neudělal jsem 2 krát jízdy při žádosti o vrácení Ř. P za alkohol
    Dobrý den. Dělal jsem autoškolu kvůli vrácení Ř. P za alkohol, testy jsem udělal, ale jízdy na dva možné pokusy ne. Musím teď vše podstoupit znova, lékaře, psychotesty,abych se mohl přihlásit do autoškoly a je to časově náko omezený ? Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 20. září 2021 (18:36) uživatelem Slavis z IP adresy 95.82.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Jirkal ( ) Parkování s kartou ZTP
    Dnes jsem dostal upomínku od MP Karviná ze stojím na ZTP moc dlouho .Manzelka ma platný parkovací prukaz do roku 2027 ma 3 stupen .Parkoviště je jedine u naseho domu. Je pravda ze tam nekdy stoji i 2 dny nez jedeme k lekari.Ale nikde jsem nenasel jak dlouho tam muzu stat.Bylo mi receno ze ma vystoupit a potom odjed.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. září 2021 (15:30) uživatelem Jirkal ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Odpověd RE: Parkování s kartou ZTP
      Dobrý den,
      není od Vás řečeno jak je parkoviště označené, ale předpokládám že se jedná o svislou dopravní značku IP12 (parkoviště) s vyznačením symbolu osoby na vozíku bez vyznačené registrační značky a bez časového omezení, hlavně také doplněnou i vodorovným dopravním značením. Tudíž z významu značky může na tomto místě zastavit a stát pouze ten, kdo má pro zmíněné úkony potřebné oprávnění. Přejdeme ke znění zákona, kde značka IP12 cituji "Vyhrazené parkoviště- značka označuje místo, kde je dovoleno zastavení a stání pouze některých vozidel...............", z toho vyplývá i to, že zákon 361/2000Sb. § 2 písmeno n) přesně vymezuje že "stát znamená uvést vozidlo do klidu nad dobu dovolenou pro zastavení". Doba není ničím časově omezená, jestli nejsou jiné okolnosti jako zákaz zastavení např z důvodu čištění komunikace atd, můžete na místě stát klidně i týden a MP v tuto chvíli se dopouští protiprávního jednání.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. září 2021 (19:54) uživatelem Odpověd z IP adresy 88.103.XXX.XXX
 
  • Od: Mirka Parkování v obytné zóně
    Bydlím v obytné zóně. Neustále nám sousedka parkuje u vrátek, kde není parkovací místo, protože parkovací místa jsou obsazená. ( má volnou garáž, dvůr, neparkuje na své straně ulice a ještě parkuje v protisměru - u svého vjezdu si nezaparkuje). Upozornila jsem jí, že to není parkovací místo. Odpověděla mi, že v ulici není žádná značka, která by upozornila, kde je parkovací místo. Silnice je asfaltová, parkovací místa jsou vydlážděná šedými a červenými kostkami. Je potřeba osazovat značky v obytné zóně, když od pohledu je zřejmé, co je a co není parkovací místo? Jak mám postupovat, aby nám tam neparkovala? Někdy se stává, že tam zaparkuje i její návštěva tak šikovně, že nám zablokuje přístup do vrátek.

    REAGOVAT
    Vloženo 11. března 2018 (18:38) uživatelem Mirka z IP adresy 37.188.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Tomek ( ) RE: Parkování v obytné zóně
      V obytné zóně se smí parkovat pouze na místech označených jako parkoviště na ostatních pouze zastavit a blokovat vjezd je zakázano všude

      REAGOVAT
      Vloženo 12. března 2018 (20:19) uživatelem Autoškola Tomek ( ) z IP adresy 188.75.XXX.XX
      • Od: Haunter RE: RE: Parkování v obytné zóně
        Dobrý den. A jak musí být značeno parkoviště? Stačí jen červené kostky nebo musí být i svislá značka?

        REAGOVAT
        Vloženo 6. září 2021 (21:20) uživatelem Haunter z IP adresy 185.219.XXX.XXX
        • Od: Vlastík RE: RE: RE: Parkování v obytné zóně
          I značka !

          REAGOVAT
          Vloženo 11. září 2021 (14:37) uživatelem Vlastík z IP adresy 86.49.XXX.XX
          • Od: haunter ( ) RE: RE: RE: RE: Parkování v obytné zóně
            V obytné zóně? Někde v zákoně jsem četl, že tam stačí jen "viditelně označené" nebo něco na ten způsob, což červená zámková dlažba vesměs je.

            REAGOVAT
            Vloženo 12. září 2021 (07:02) uživatelem haunter ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XX
 
  • Od: Anonym Placení komisaře
    Chtěla bych se zeptat, když jsem zaplatila komisaře (700kč) a testy jsem neudělá, tudíž jsem se k jizdam nedostala. Tak příště si budu platit jenom testy nebo zase 700kč za komisaře kterého jsem minule nevyužila ale zaplatila

    REAGOVAT
    Vloženo 9. září 2021 (16:12) uživatelem Anonym z IP adresy 37.48.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann ( ) RE: Placení komisaře
      jen 100,-

      REAGOVAT
      Vloženo 9. září 2021 (17:20) uživatelem autoskola neumann ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XX
      • Od: anonym RE: RE: Placení komisaře
        Děkuji moc za odpověď

        REAGOVAT
        Vloženo 9. září 2021 (17:31) uživatelem anonym z IP adresy 37.48.XX.XX
 
  • Od: bata61 ( ) obytná zóna
    Dobrý den.Značka "KONEC OBYTNÉ ZÓNY",podle vyhlášky nahrazuje dopravní značku DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ.Ptám se proč tato značka(dej přednost) není ke značce "Konec obytné zóny" instalována a jen ji nahrazuje? Většina řidičů totiž vůbec neví,že tato značka nahrazuje značku "dej přednost" a vjíždějí do křižovatky s tím,že na ní platí přednost zprava!! Ptal jsem se asi 40 lidí a jen 1 věděl,že značka "konec OZ" nahrazuje značku "dej přednost v jízdě",ostatní upřednostňovali přednost zprava.Přiznám se,že já taky.Kdyby tam byla i značka,"dej přednost",tak je vše vyřešeno.Podle mě by tak ubylo dopravních nehod a různých nebezpečných situací.Ruku na srdce,věděli jste i Vy ostatní,že když není křižovatka označena,která je hlavní a je tam jen značka "konec obytné zóny",že nemáte přednost zprava?

    REAGOVAT
    Vloženo 30. května 2014 (20:07) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: obytná zóna
      Dobrý den,
      v zákoně o pozemních komunikacích není nikde napsáno, že dopravní značka "Konec obytné zóny" nahrazuje dopravní značku "Dej přednost v jízdě". Neplatí zde ani přednost z prava, neboť při výjezdu z obytné zóny musí vždy řidič dávat přednost všem vozidlům jedoucím po jiné pozemní komunikaci.
      Vysvětlení proč se musí dávat přednost při výjezdu z obytné zóny je velice jednoduché a najdete ho v zákoně 361/2000 Sb. v § 23 odst.1. Pro jistotu ho zde cituji zákon
      § 23
      Vjíždění na pozemní komunikaci
      (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikacimusí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci.

      REAGOVAT
      Vloženo 1. června 2014 (19:03) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Němec, Humpolec - http://www.autoskolahumpolec.cz
      • Od: Jan ( ) RE: RE: obytná zóna
        Dobrý den. Takže když je pěší zóna součástí hlavní silnice a končí na úrovni křižovatky ve tvaru T kde je zleva značka Stůj dej přednost v jízdě musím těmto účastníkům dát přednost?

        REAGOVAT
        Vloženo 21. listopadu 2019 (12:07) uživatelem Jan ( ) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
        • Od: Jirka RE: RE: RE: obytná zóna
          Ano, je to tak. Obytná zóna odpovídá vjezdu z místa mimo komunikaci.

          REAGOVAT
          Vloženo 1. září 2021 (13:22) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
      • Od: bata61 ( ) RE: RE: obytná zóna
        Musím reagovat na vaši odpověď.Píšete,že není nikde psáno,že dopravní značka "konec obytné zóny" nahrazuje DZ "dej přednost v jízdě" a musím Vám oponovat.Tady je výňatek z článku-
        Při vyjíždění z obytné zóny na jinou pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům
        jedoucím po pozemní komunikaci - § 23 zákona o provozu na pozemních komunikacích, to znamená, že DZ "Konec obytné zóny" nahrazuje DZ "Dej přednost v jízdě". V prostoru obytné zóny v místech neoznačených křížení komunikací i nadále platí pravidlo pravé ruky. A tady je odkaz z kterého čerpám.Tak kde je vlastně pravda?? http://sumpersky.rej.cz/clanky/obytna-zona/

        REAGOVAT
        Vloženo 1. června 2014 (22:06) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
        • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dobrý den, kolega má pravdu. V zákoně o nahrazení nic není. To, že to někdo napsal do nějakého článku, neznamená, že je to pravda.

          REAGOVAT
          Vloženo 2. června 2014 (16:33) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
          • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            Dobrý den,díky za reakci.To jsem potřeboval vědět.Takže 100% při vyjíždění z OBYTNÉ ZÓNY musím dát přednost opravdu všem i tomu co naproti mě z vedlejší ulice odbočuje vlevo? Takže pravidlo o přednosti při odbočování vlevo v tomto případě neplatí?? Každý řidič,kterého jsem se na to ptal,až na jednu vyjímku neměl o tomto pravidle ani páru a všichni mluvili při vyjíždění z OZ o přednosti zprava.A to byli mezi něma i řidiči z povolání.Samozřejmě máte pravdu jako instruktor v autoškole,ale zajímalo by mne,proč tohle nikdo neví a každý mluví o přednosti zprava?

            REAGOVAT
            Vloženo 2. června 2014 (16:58) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
            • Od: Petr Chvátal ( ) RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
              Berte to tak, jako by jste vyjížděli z parkoviště. Je to území ležící mimo pozemní komunikaci. Takže dáváte přednost úplně všem. I těm, kteří odbočují proti Vám vlevo. Proč to neznají netuším. Třeba tady v Brně jsou komisaři na tohle dost přísní a žáky za to, že se nerozhlíhnou ze zkoušky vyhodí. Což je podle mě správné.

              REAGOVAT
              Vloženo 2. června 2014 (17:51) uživatelem Petr Chvátal ( ) z IP adresy 37.48.XX.XXX
              Tento příspěvek vložila Autoškola Slon, Brno - http://www.autoskola-slon.cz
              • Od: bata61 ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                Tak díky za odpověď.Já už asi tuším proč to někteří řidiči nevědí.Ptal jsem se totiž kolegů řidičů v mém věku (40-50 let),neptal jsem se řidičů mladších.Ti mladší to asi vědí,protože za nás,když jsme dělali ŘP,tak taková značka vůbec nebyla, zrovna jsem se díval do pravidel silničního provozu-vyhláškač.100/1975 Sb.,a tato značka tam opravdu není.Takže,my starší řidiči to opravdu nemůžeme vědět,pokud někteří nebyli na přezkoušení apod.Podle mě by bylo nejlepší,kdyby byla u značky "KONEC OBYTNÉ ZÓNY" nějaká dodatková tabulka,nebo značka upozorňující na přednost "VŠECH" vozidel.Jak totiž mají starší řidiči brát význam této značky,když vidí tuto značku poprvé až v praxi? Ale,bohužel,my s tím asi nic neuděláme.Jen jsem chtěl znát názor odborníka z autoškoly.Díky.

                REAGOVAT
                Vloženo 2. června 2014 (18:23) uživatelem bata61 ( ) z IP adresy 89.29.XX.XXX
                • Od: Milan Ptáčník RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                  Dobrý den, také přidám trochu do mlýna. Z mého pohledu samotný výjezd z obytné zóny je jasný, horší je, že pokud jedete po silnici a vidíte křižovatku, přirozeně brzdíte a dáváte přednost zprava. Až když už stojíte vidíte, že za rohem začíná obytná zóna, takže tedy můžete jet. Mezitím prakticky bezdůvodně brzdíte a ohrožujete provoz na hlavní silnici, ze které ale při sebelepší vůli nerozeznáte, že se jedná o výjezd z obytné zóny, přednost zprava, či prostě jen chybí dopravní značení!

                  REAGOVAT
                  Vloženo 13. července 2015 (20:36) uživatelem Milan Ptáčník z IP adresy 46.135.XX.X
                  • Od: Karel ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    Přesně tak, musim s pánem souhlasit. A mnohdy (zejména v Rakousku) se setkávám s tím, že jedu po "hlavní" silnici, která ovšem není (záměrně) označená a auta přijíždějící zprava tam mají trojúhlelník. A co potom?
                    Další kapitolou je jestli mám dát přednost zprava někomu, kdo přijíždí v protisměru jednosměrky.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 11. prosince 2015 (16:52) uživatelem Karel ( ) z IP adresy 217.195.XXX.XX
                    • Od: Jirka RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                      Část A: Chyba je na straně správce komunika. Dle předpisů lze použít značku Dej přednost, buď to v kombinaci s hlavní silnicí, nebo ke zdůraznění již nastalé skutečnosti (i bez ní by tam byl přednost).
                      Část B: v případě nehody by to byla vina obou. Vy jste nedal přednost z prava, on jel v protisměru. S dobrým právníkem by platil pouze pokutu za jízdu v protisměru a nehody by šla za Vámi. Vás nemá zajímat, co kdo dělá špatně. Pokud nejste na hlavní, dáváte přednost zprava.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 1. září 2021 (13:30) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
                  • Od: sveny RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                    to je přesně ten problém , u nás je ta obytná zona v jednosměrné ulici ,tudíž ani při příjezdu ke křižovatce za rohem nevidíte ceduli začátek obytné zony a ta co je na té vedlejší komunikaci ukončuje je asi 10 m před výjezdem takže o ní taky nevíte zvlát když je z vaše pohledu obráceně. samozřejmě kdo to tam nezná tak zastaví a dává přednost zprava a ten druhý zase čeká až projedete. no zmatek

                    REAGOVAT
                    Vloženo 24. ledna 2018 (18:20) uživatelem sveny z IP adresy 94.112.XX.XX
                    • Od: Jirka RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: obytná zóna
                      Ale to mluvíme o neschopnosti úředníků. Značka obytné zóny je právě proto povinna i při jednosměrce.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 1. září 2021 (13:25) uživatelem Jirka z IP adresy 93.99.XXX.XXX
    • Od: David RE: obytná zóna
      Ano, věděl jsem to. Zákon 361, je to tam, podle mě je to základní věc,kterou každý řidič musí znát.

      REAGOVAT
      Vloženo 25. ledna 2018 (19:12) uživatelem David z IP adresy 82.100.XX.XXX
        • Od: Jaroslav Němec ( ) RE: RE: RE: obytná zóna
          Dopravní značka "konec obytné zóny" nemůže nahrazovat značku "dej přednost v jízdě"!!! Výjezd z obytné zóny se nepovažuje za křižovatku, je to úplně stejné jako by jste vyjížděl třeba z pole, lesa nebo garáže na pozemní komunikaci. Ve vyhlášce č.30/1991 značka "dej přednost v jízdě!" (č. P 4), která označuje vedlejší pozemní komunikaci. Jelikož výjezd z obytné zony není křižovatka, nemůže tam být ani vedlejší pozemní komunikace!!!

          REAGOVAT
          Vloženo 29. září 2014 (10:55) uživatelem Jaroslav Němec ( ) z IP adresy 213.226.XXX.XX
          • Od: jaroslav ( ) RE: RE: RE: RE: obytná zóna
            dobrý den,ve městě kde žiju je cedule přednost z prava a hned první ulice za ní je konec obytné zony,jak si to mam vysvětlit.děkuji

            REAGOVAT
            Vloženo 12. prosince 2016 (12:29) uživatelem jaroslav ( ) z IP adresy 88.101.XXX.XXX
    • Od: Jakub (or***rt@ce*****.cz) RE: obytná zóna
      Dobrý den, rád bych se zeptal na případ křižovatky kde jeden směr je vjezd / výjezd ( konec ) obytné zóny - řádně označen začátkem / koncem obytné zóny a zároveň jsou nakresleny na vozovce příčné pruhy v každém ze čtyř směrů křižovatky. Tedy i ze směru obytné zóny. V pravidlech jsem našel jen definici příčné čáry. " Vodorovná dopravní značka „Příčná čára souvislá“ vyznačuje hranici křižovatky. Značky lze užít pro vyznačení místa pro zastavení vozidla v prostoru křižovatky." Což všichni řidiči považují za pravidlo pravé ruky. Má tedy řidič přijíždějící z obytné zóny přednost, protože je tam ta příčná čáry k němu v levém směru? Děkuji. Domnívám se, že by neměl mít přednost. Všichni řidiči však tam tak jezdí. Děkuji

      REAGOVAT
      Vloženo 2. září 2016 (16:46) uživatelem Jakub (or***rt@ce*****.cz) z IP adresy 46.174.XXX.XX
 
  • Od: Storm (pe*****vel@gm****com) Vrácení ŘP
    Dobrý den, 1.2.2020 mi byl Policií ČR zadržen řidičský průkaz pro jízdu pod vlivem alkoholu, který byl samozřejmě zaslán na místně příslušný odbor MěÚ, odkud mi přišel dopis, abych se zdržel řízení motorových vozidel a že doba je započítávána atd. Věc je momentálně u soudu a do dnešního dne nebyl vydán rozsudek. 2 roky uběhnou 1.2.2022, a již teď vím, že nebude soudem ještě rozhodnuto. Co mi vydá MěÚ místo rozsudku či správního rozhodnutí a vrátí mi vůbec ŘP po uplynutí těchto 2 let ? Děkuji za odpověď.

    REAGOVAT
    Vloženo 30. srpna 2021 (21:33) uživatelem Storm (pe*****vel@gm****com) z IP adresy 37.188.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Milan ( ) Rozšíření
    Dobrý den
    Mám dotaz , když bych si rozšířoval skupinu B o skupinu T. A stalo se ze nezvládnu test nebo jizdy...prijdu i o skupinu B ? Dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 23. srpna 2021 (21:22) uživatelem Milan ( ) z IP adresy 194.228.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Petr ( ) přívěsný vozík
    Dobrý den,

    chci se zeptat, mám řidičský průkaz skupiny B,C, jak těžký přívěsný vozík můžu táhnout ?

    např. dodávka 3500kg + vozík ?
    děkuji, Petr

    REAGOVAT
    Vloženo 23. srpna 2021 (14:28) uživatelem Petr ( ) z IP adresy 131.117.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: slyda ( ) Post-Covid situace a zkousky
    Dobry den, od dubna jsem ve vycviku skupiny B a me jizdy jsou stale odkladany a ruseny - ke konci srpna mi stale zbyva 6 hodin.
    Jde o jednu z vetsich autoskol v Praze.

    1. Ma nekdo ze studentu obdobnou zkusenost?
    2. Jak dlouho od zahajeni vycviku mohu skladat zkousku? Je to pul roku?

    REAGOVAT
    Vloženo 22. srpna 2021 (13:06) uživatelem slyda ( ) z IP adresy 86.49.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Stefan Drogově závislý
    Kde je možné nahlásit drogově závislého člověka, který žádá o řidičský průkaz, který mu byl odebrán, nyní mu prošly psychotesty po známosti, ale nikdo po něm nechce testy na omamné látky a tím se může stát, že řidičák dostane zpět.Štefan

    REAGOVAT
    Vloženo 19. srpna 2021 (17:20) uživatelem Stefan z IP adresy 89.102.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Hanes Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
    Dobrý den, mám dotaz chěl bych si rozšířit řidičský průkaz z B na BE. Zkoušel jsem si testu na netu a o drobné bodíky mi je nedám. Známí mi říkal, že pokud při zkoušce testy neudělám příjdu o svůj stávající řidičský průkaz tedy B do té doby než ty zkoušky složím. Je to pravda? Děkuji za odpovědi.

    REAGOVAT
    Vloženo 12. května 2014 (13:14) uživatelem Hanes z IP adresy 90.180.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
      Nepříjdete . .

      REAGOVAT
      Vloženo 13. května 2014 (09:51) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      • Od: Ondřej Bartoš RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
        No myslím, že to není správná odpověď!!!! Protože rozšiřuje ze skupiny "B " na skupinu "B+E" a zde jsou testy stejné. Myslím, že s ním , pokud neudělá testy , zkušební komisař zahájí správní řízení a na skupinu "B", kterou obhajuje má pak pouze jednu opravnoz zkoušku. Neuspěje-li musí se podrobit výuce na "B" v plném rozsahu. Nedělej "B+E" bude novela zákona 361 a pak budeš moci jezdit s "B" se soupravou do 3500.

        REAGOVAT
        Vloženo 18. května 2014 (19:52) uživatelem Ondřej Bartoš z IP adresy 78.80.XXX.XXX
        Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
        • Od: Filip Bužga (buz*****lip@em****cz) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          O 7 let a nic se nezměnilo. :-)

          REAGOVAT
          Vloženo 16. srpna 2021 (22:19) uživatelem Filip Bužga (buz*****lip@em****cz) z IP adresy 109.81.XXX.XX
        • Od: Vlasimil Vošahlík ( ) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Dobrý den a kdy by ta novela zákona 361 jako měla být ?Chystám se totiž taky si udělat E . jezdím už 30 let s vleky ,ale tohle mě příjde jako hovadina si dělat E na OS Jistě , chápu že je jiná hmotnost a tím i způsob jízdy ,ale to snad každý ví ne ?

          REAGOVAT
          Vloženo 6. března 2021 (00:38) uživatelem Vlasimil Vošahlík ( ) z IP adresy 212.158.XXX.XX
          • Od: Autoškola NEUMANN Dvůr Králové ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            (příspěvěk byl trošku staršího data rok 2014)
            řidičské oprávnění sk. "B" do 3.5 t

            řidičské oprávnění sk. "B96" do 4.250 kg zkouška v autoškole pouze jízda

            řidičské oprávnění sk, "BE" nad 4.250 kg zkouška v autoškole testy/jízda

            REAGOVAT
            Vloženo 7. března 2021 (08:42) uživatelem Autoškola NEUMANN Dvůr Králové ( ) z IP adresy 45.82.XXX.XX
    • Od: Cynik ( ) RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
      Mozne to je, viz: Příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností v rámci řízení o omezení nebo odnětí řidičského oprávnění nařídí držiteli řidičského oprávnění, aby se ve stanovené lhůtě podrobil přezkoušení z odborné způsobilosti podle odstavce 2, vyjdou-li najevo skutečnosti důvodně nasvědčující tomu, že držitel řidičského oprávnění pozbyl částečně nebo zcela odbornou způsobilost

      REAGOVAT
      Vloženo 26. září 2020 (08:44) uživatelem Cynik ( ) z IP adresy 46.135.X.XXX
        • Od: Matty34 ( ) RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Dobrý den. Chci se zeptat, jsem držitelm řo.s T, a ted me čekaji zkoušky na s.B. Musím abslvovat pisemny test nebo budu delat pouze jízdy? Dekuji předem

          REAGOVAT
          Vloženo 27. března 2018 (18:53) uživatelem Matty34 ( ) z IP adresy 86.63.XXX.XX
          • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            "zkoušky" ? Musíte absolvovat výcvik a výuku na sk. "B" , pak zkoušky testy + jízdy

            REAGOVAT
            Vloženo 27. března 2018 (22:49) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 82.117.XXX.XX
        • Od: ondřej horázný RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
          Kdepak berete tyto odborné vývody? Doplňte si laskavě znalosti, než budete poučovat. 1. Žádné správní řízení se nezahajuje, byť teoreticky je možné při extrémně špatném výsledku toto oznámit řadu v místě bydliště.
          2. pokud měl pisatel na mysli tzv. skupinu "B96", tak kdo umí, již to rok dělá.

          REAGOVAT
          Vloženo 21. května 2014 (23:05) uživatelem ondřej horázný z IP adresy 78.80.X.XXX
          • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
            Já narozdíl od Vás pane Horázný nikoho nepoučuji.Napsal jsme pouze svůj názor a snažil se pisateli poradit.To vy nejprve napíšete,že se správní řízení nezahajuje a pak hned že je to možné v extremních případech,takže rada k ničemu.Laskavě si hleďte Vaší slavné asociace a nenapadejte autoškoláky,kteří u Vás nejsou a jako já nikdy nebyli a nebudou.Navštívil jsem jeden Váš seminář a po jeho shlédnutí se ostatním ani nedivím,že se tam nikdo nehrne.Pouze samé sliby a než byste hájil zájmy ostatních,hajíte zájmy svoje.

            REAGOVAT
            Vloženo 22. května 2014 (20:39) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XXX
            Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
            • Od: ondřej horázný RE: RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
              Pane kolego, patrně jste si nepřečetl dobře, co jsem napsal já a co Vy. Žádný zkušební komisař není nadán pravomocí zahájit správní řízení, jak jste tvrdil. B2žně se to sice nedělá (znám dobře některé výjimky), ale pokud bude podezírat řidiče, že není odborně způsobilý, tak to může pouze sdělit registru řidičů v místě trvalého pobytu řidiče. Doporučuji nastudovat zákon o silničním provozu, pokud se týká odborné způsobilosti. Názor je k ničemu, pokud není právně relevantní. Dále si vyprošuji Vaše osobní impertinence. To sem opravdu nepatří. Jinak Vás ujišťuji, že zájmy všech autoškoláků jsou shodné. Nebo se Vám snad zdá, že ne?

              REAGOVAT
              Vloženo 22. května 2014 (23:37) uživatelem ondřej horázný z IP adresy 78.80.X.XXX
              • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: Rozšíření řidičského průkazu a nesložení zkoušky
                Omlouvám se Vám Done Horázný za osobní impertinence,ale vy jste s tím začal.Chápu že Don jako vy ,jenž má dvě vysoké školy má vždy pravdu a stojí si za ní.Jestli jsou zájmy všech autoškoláků schodné a to připravit žáka kvalitně,dodržovat zákony a nedotovat provoz z jiných aktivit,tak nechápu,proč se tu objevuje tolik negativních komentářů na autoškoly,jenž propisují jízdy a teorii neučí leckdy vůbec.Vaše slova vytesat do kamene a nechat pozlatit,klidně na to finančně přispěji.Tímto Vás ujišťuji,že již svoje názory do diskuze psát nebudu,abych Vás nepohoršoval.Všem ostatním poctivím autoškolákům přeji hodně zdaru.Brzy tu bude diskuzejako na stránkách Asociace,když se někdo zeptá na ožehavé téma,tam mu nikdo raději neodepíše.

                REAGOVAT
                Vloženo 23. května 2014 (10:20) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 78.80.XXX.XXX
                Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
 
  • Od: Kaja ( ) Opravné zkoušky
    Pokud neudělám závěrečnou zkoušku, kdo mi dá opravný termín? Majitel(učitel) autoškoly nebo komisař?

    REAGOVAT
    Vloženo 14. srpna 2021 (15:44) uživatelem Kaja ( ) z IP adresy 86.49.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Michal Pádecký Rozdělení hodin dle denní doby
    Je nutné aby žák v autoškole jezdil v různé hodiny , tedy je nutné aby absolvoval jízdu jak 10 hodin dopoledne tak 18 h během celého kurzu? Je toto nějak podchyceno zákonem? Nebo může celou autoškolu odjezdit třeba po 18 hodině? Zkrátka je potřeba dle zákona jezdit v různou denní dobu?

    Děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. srpna 2021 (12:32) uživatelem Michal Pádecký z IP adresy 212.71.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Míša Za jak dlouho po ukončení jízd mohu na závěrečné zkoušky
    Zdravím,

    ráda bych se informovala, jak dlouhá může být doba mezi poslední jízdou a závěrečnou zkouškou? Sestra měla minulý rok v prosinci poslední jízdu, byla přihlášená na závěrečnou zkoušku a než se na ní dostavila, tak porodila. Tvrdí, že volala do autoškoly a tam jí řekli, že si může dodělat závěrečnou zkoušku společně s testem kdykoliv. Ráda bych se jenom informovala, zda je to takhle v pořádku? Nebo musí mít závěrečnou zkoušku do určitého data od poslední jízdy? Tím, že zkoušku ani nezkusila, tak nevím.. děkuji za informaci a přeji krásný den

    REAGOVAT
    Vloženo 9. srpna 2021 (09:24) uživatelem Míša z IP adresy 80.95.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]


Nalezeno 1661 témat, zobrazena strana 10 z 111



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.