Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.
Od: hannahprodleva závěrečných zkoušek dělám řp sk.A vzhledem k počasí jsem se rozhodla,že začnu s jízdami až na jaře. můžu tento rok udělat testy a příští rok jízdy? děkuji za reakce.
Od: autoškola neumann dvur kralove (
)RE: prodleva závěrečných zkoušek To jeste zvladnete ne ? Pocasi se jeste zlepsi :-) Jinak az jaro vse na jednou . Vycvik musite mit ukoncen , teprve pak Vas autoskola predvede na zkousku .
REAGOVAT Vloženo 14. září 2013 (22:34) uživatelem autoškola neumann dvur kralove (
) z IP adresy 90.183.XX.XXX
Od: hannah (
)RE: RE: prodleva závěrečných zkoušek Děkuji za odpověď, ale vzhledem k tomu, že má první hodina místo na motorce zkončila v učebně s prosbou ať přestane pršet,tak tomu moc velkou šanci nedávám :-)
REAGOVAT Vloženo 15. září 2013 (20:07) uživatelem hannah (
) z IP adresy 90.181.XXX.XX
Od: hannahRE: RE: RE: prodleva závěrečných zkoušek povedlo se, zkoušky úspěšně složeny :-) počástko se nakonec umoudřilo. Jen ještě na magistrát
REAGOVAT Vloženo 4. října 2013 (12:53) uživatelem hannah z IP adresy 90.181.XXX.XX
Od: M_G (
)Prosim o kontakty!! Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Hlaváček, Praha 4
Zdravim vsechny,
omlouvam se za vynechani diakritiky. Prosim vsechny, kteri jsou nejak dotceni krachem autoskoly Hlavacek a zakoupili si voucher na nejakem slevovem portalu, aby se mi ozvali.
Jsem predbezne dohodnuta s televizi Prima na natoceni reportaze, ktera by snad mohla s celou veci trochu pohnout a v nejlepsim pripade i dotlacit jednotlive slevove portaly ke kroku, aby nam vratili penize na nakoupene kupony.
Dale nabizi spolecnost na ochranu spotrebitele, ze pokud dam dohromady 10 lidi, poda za nas hromadnou zalobu na p.Hlavacka, bude tim paddm rychlejsi proces, protoze se jedna o statni organizaci, ci jak mi to vysvetlovali. Podame-li zaloby osobne, muze to trvat az rok. Bude-li to rychlejsi, rychleji se to dostane i k exekutorum a dal... Predem diky za kontakty!
Od: AutoškolákRE: Prosim o kontakty!! Žalobu si podávejte na koho chcete, ale údajný "krach" autoškoly zapřičili právě lidé, jako vy a média. Autoškola rozhodně nemá problémy s podvody a nebyla zavřena kvůli podvodům, jak média chybně uvádí. Skutečný důvod, proč je autoškola zavřena je ten, že při vyšetřování údajných podvodů přišel finanční úřad na to, že autoškola dluží na sociálním a zdravotním pojištění, tudíž jim byla exekučně zabavena všechna vozidla. Činnost autoškoly jako takové ovšem pozastavena nebyla.
REAGOVAT Vloženo 9. srpna 2012 (13:02) uživatelem Autoškolák z IP adresy 193.86.XXX.XXX
Od: aaaRE: RE: Prosim o kontakty!! Naprosto souhlasím. Pana Hlaváčka znám osobně.
Je to dobrý chlap.
REAGOVAT Vloženo 11. srpna 2012 (18:59) uživatelem aaa z IP adresy 83.208.XX.XXX
Od: Ing. František Stránský (
)RE: RE: RE: Prosim o kontakty!! "opravdu dobry chlap?????", a nedela ostudu /normalnim autoskolam, pane X Y????
nechcete za nej vyrovnat "pasiva", asi ste taky dobrej CHLAP-:)
REAGOVAT Vloženo 3. října 2013 (23:49) uživatelem Ing. František Stránský (
) z IP adresy 88.102.XX.XX
Od: evaRE: RE: Prosim o kontakty!! V tom případě by mě zajímalo, co mají ti, kteří si zaplatili autoškolu a nedostali za své peníze to, za co zaplatili, dělat? Nechat své peníze panu Hlaváčkovi??? To snad nemyslíte vážně!!! Nikdo z autoškoly s námi nezačal komunikovat, nikdo nevysvětlil situaci.
REAGOVAT Vloženo 28. srpna 2012 (00:01) uživatelem eva z IP adresy 88.100.XXX.XX
Od: Lucka (luc******ova@se****.cz)RE: Prosim o kontakty!! Dobrý den, chtěla bych se také připojit k hromadné žalobě..Kupon jsem zakoupila na portálu mydeals a odjezdila pouhé dvě jízdy..
Předem děkuji, Brzková
REAGOVAT Vloženo 30. července 2012 (13:00) uživatelem Lucka (luc******ova@se****.cz) z IP adresy 86.49.XXX.XXX
Od: KLara (
)RE: RE: Prosim o kontakty!! Dobry den,
V autoskola jsem odjela dvě jízdy a až ted jsem se dozvěděla, ze autoskola byla zavřena. Bohužel si již nepamatuju jméno svého učitele prosím kdybyste mi mohli napsat jména vašich a já si snad vzpomenu
Děkuji
REAGOVAT Vloženo 2. srpna 2012 (11:48) uživatelem KLara (
) z IP adresy 178.209.XXX.XX
Od: EvaRE: Prosim o kontakty!! Dobrý den, synovi jsem zakoupila voucher na Hyperslevách, absolvoval 1 jízdu. Slevový portál peníze vrátit nechce. Ráda se přidám k hromadné žalobě.
Eva
REAGOVAT Vloženo 25. července 2012 (00:07) uživatelem Eva z IP adresy 88.100.XXX.XX
Od: m_g (
)RE: RE: Prosim o kontakty!! Dobry den,
jiz mame potrebny pocet lidi, do nedelniho vecera bych rada poslala seznam lidi a jejich potrebne udaje pani, ktera se o celou zalezitost bude starat. Napiste mi prosim na mail guttenova.martina@seznam.cz, napisi Vam pote, co vse je potreba za udaje poslat. Dekuji.
S pozdravem,
Guttenova
REAGOVAT Vloženo 27. července 2012 (21:33) uživatelem m_g (
) z IP adresy 90.178.XXX.XXX
Od: Marcela (
)RE: RE: RE: Prosim o kontakty!! Dobrý den,
ráda se přidám k hromadné žalobě na autoškolu Hlaváček a ke společnému řešení vzniklé situace.
Voucher jsem koupila pro dceru na Hyperslevách.
Dcera odjezdila 4 hodiny a Hyperslevy vrátit peníze nechtějí.
Díky za naději. Marcela
REAGOVAT Vloženo 30. července 2012 (00:31) uživatelem Marcela (
) z IP adresy 89.177.X.XXX
Od: zyan (
)RE: RE: Prosim o kontakty!! Také mám voucher od hyperslev. Měl jsem za sebou teorii (k ničemu), absolvoval jsem 0 jízd. Žaloba na autoškolu mi příjde ztráta času (tu už pravděpodobně rozkradli exekutoři). Hyperslevy nechtějí vrátit peníze, nabídli jinou autoškolu s hodinou jízdy za 200 kč, ale na daném telefonu je jen záznamník a podle webu je z Liberce.
Před nějakou dobou nastala podobná situace se slevomatem (jízda v luxusním autě, firma utekla s penězma, slevomat vše vrátil). Proto věřím, že při trošce tlaku by mohli vrátit alespoň část peněz.
Často se zde píše, že když máme nejlevnější autoškolu ze slevomatu, tak se nemáme co divit. Tomu bych odpověděl tím, že zde nešlo o důsledek krachu, ale (relativně nesouvisící záležitosti úplatků komisaři).
REAGOVAT Vloženo 25. července 2012 (15:19) uživatelem zyan (
) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
Od: evaRE: RE: RE: Prosim o kontakty!! Jsem téhož mínění, se Slevomatem jsem neměla nikdy problém, 2x mi již vrátili peníze, s Hyperslevami jsem dnes mluvila telefonicky, ale nevypadá to, že by jednali stejně jako Slevomat, jejich vyjádření z minulého týdne je jasné, přestože slečna říkala, že reklamaci podalo zhruba 30 lidí ze 149, kteří voucher zakoupili.
REAGOVAT Vloženo 25. července 2012 (15:37) uživatelem eva z IP adresy 88.100.XXX.XX
Od: zyan (
)RE: RE: RE: RE: Prosim o kontakty!! Upřímně, vyjádření Hyperslev mě naprosto nezajímá. V podmínkách mají, že při krachu firmy vrátí peníze.
Na autoškole se podle mne nic nevysoudí, jediná šance je podat žalobu na hyperslevy, poslat o tom něco do médií a doufat že se chytnou v okurkové sezóně.
REAGOVAT Vloženo 25. července 2012 (15:49) uživatelem zyan (
) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
Od: m_g (
)RE: RE: RE: RE: RE: Prosim o kontakty!! Slevomat vraci penize pouze pro to, ze to ma dane zakonem, jelikoz je v Asociaci slevovych portalu, ci jak se ta organizace jmenuje. Ale ani hyperslevy, ani Mydeals tam nejsou, proto se k tomu stavi tak, ze penize nevrati, neni to jejich povinnosti.Majetek autoskoly je jiz davno po aukci, to mate pravdu. Ale po podani zaloby (je jasne vznikly narok, nemuze to dopadnout jinak nez platebnim prikazem v nas prospech), bude Hlavacek splacet dal. Nic jineho mu nezbyde. Pokud ne dobrovolne, bude se castka strhavat z budouciho platu a navic vzdy platebni prikaz muzete dat soudnimu exekutorovi v miste jeho bydliste a ten se zase o celou vec jiz definitivne postara. Nikdo Vam nerekne kdy, ale takto alespon penize zpet s obrovskou pravdepodobnosti dostanete. Nemluve o tom, ze pokud je Hlavacek zenaty (jeste jsem se po tom nepidila), bude vse rychlejsi diky odpovednosti pripadne manzelky.
Jiz mam potrebny pocet lidi pro hromadnou zalobu, napiste mi prosim na mail, chcete-li se pridat. V nedeli vecer bych rada, aby pani, ktera za nas bude jednat a podavat zalobu, jiz mela vsechny podklady. Skrze mail napisi, jake udaje budou potreba. Dekuji, Guttenova
REAGOVAT Vloženo 27. července 2012 (21:30) uživatelem m_g (
) z IP adresy 90.178.XXX.XXX
Od: viera.n (
)RE: Prosim o kontakty!! Dobrý den, přidávám se. Také jsem zakoupila voucher na Hyperslevy.cz a jak už tu bylo zmíněno nechtějí vrátit peníze. Dcera neměla ani jednu jízdu ani teorii. Dnes jsme byli na policii, kteří nám doporučili napsat dopis do autoškoly a ukončit s nimi smlouvu, ale nevěříme tomu, že by nám vrátili peníze.
REAGOVAT Vloženo 27. července 2012 (17:41) uživatelem viera.n (
) z IP adresy 85.71.XXX.XXX
Od: mrak (
)RE: Prosim o kontakty!! I když se jedná o skandální případ,není mi pisatelů těchto příspěvků nijak moc líto.Za své problémysi mohou z velké části sami.Informací o praktikách autoškol podbízejících se nízkými cenami a chování slevových serverů už toho bylo řečeno dost.Na internetu,v novinách,v televizi.Stačí chtít.Dokud lidi neprojeví aspoň elementární dávku soudnosti a budou se nadále domnívat,že pořídit něco jako řádný výcvik podle zákona se dá pomalu za pár stovek,tak tady takové články budeme číst pořád.A to si ho ještě pořídí na slevovém portálu,který si odkousne další kus z ceny a víc ho nezajímá.Takových vykuků a podvodníků jako pan Hlaváček a zkušebních komisařů,kteří jim to pak vše přikryjí je samozřejmě po republice více.Zjištěnými případy v Praze,Mariánkách,Varech,Ostravě atd. to zdaleka nekončí a budou jistě následovat další Přeloučové a podobní.Lze si jen přát,aby policie,úřady a ministerstvo pokračoavly ve svém úsilí a tyhle všechny Augiášovy chlívy aspoň trochu propláchly.Pak už sice výcvik nebude moct stát 6 tis. a žák bude muset platit odpovídající cenu.Taková ale jistě nebude taková,jakou budete muset platit teď za novou autoškolu.Původní prachy už jsou nepochybně v prachu.O naivním přístupu svědčí i představy o možnosti vrácení peněz.Autoškola Hlaváček stejně jako ostatní samozřejmě nemají se státem nic společného.Exekuce na jeho majetek již proběhla a cca před 14 dny i dražba jeho majetku.Jdete pozdě.Kde nic není,ani smrt nebere.Ještě pořád máte radost z výhodného nákupu?Žádná sleva není zadarmo!!!!
REAGOVAT Vloženo 22. července 2012 (17:32) uživatelem mrak (
) z IP adresy 89.235.X.XX
Od: Ing. František Stránský (
)RE: RE: Prosim o kontakty!! ...,chcete rici,ze cim drazsi AS, tim lepsi????,naivni, myslim, ze nejlepsi jsou reference ostatnich "frekventantu",...,-:)
prosim reakce na odp.:
CO JE DRAHE, nemusi byt vzdy NEJ,
...letita praxe...
REAGOVAT Vloženo 22. července 2012 (22:45) uživatelem Ing. František Stránský (
) z IP adresy 88.102.XX.XX
Od: Marek (
)Oklamali nás o 200 eur Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Hlaváček, Praha 4
Dobrý den chcel by som sa spýtať čo sa dá robiť ked moja frajerka chodila do autoškoly inštruktor sa k nej špinavo správal a kričal na ňu odišla odtial odjazdila pol kurzu a šla do druhej autoškoly len stala sa taká vec šef autoškoly od nás pýtal 200 eur ak ich nezaplatíme dá nás na súd a nakoniec sme museli zaplatiť ale teraz ma už vodičak v ruke a chcem to začať riešiť na koho sa máme obrátiť ? Jediný my sme platili tuto sumu iný čo odišli počas kurzu neplatili ani cent a toto nám jedine spravil nikomu inemu prosim poradte kam sa mame obrátit na inšpekciu aby sme dostali peniaze nazad?
Od: Ing. František Stránský (
)RE: Oklamali nás o 200 eur ....nemali ste platit, ale ZEPTAT se u jine AS, prevod u nasi AS je zdarma, nektere AS si uctuji "ruzne poplatky-:((, ..., mozna pravnik Vam poradi, ale doporucuji, pozadal bych o navraceni vetsi casti /eur/, a pak TO resil,..., a hlavne dejte vedet VSEM svym pratelum jak se ktera AS chova, nejste asi prvni, ani posledni-:))
REAGOVAT Vloženo 3. října 2013 (23:43) uživatelem Ing. František Stránský (
) z IP adresy 88.102.XX.XX
Od: Anička (
)ŘÍdičský průkaz pro cizince. Dobrý den,
mám takový problém a žádám Vás o radu. Mám Slovenské občanství. V Čechách již bydlím 4 roky. Nemám trvalý ani přechodný pobyt v ČR, ale ukončila jsem v ČR základní vzdělání a teď pokračuji se studiem na střední škole také v ČR. Chtěla bych si udělat řidičák. Když jsem přijela bydlet do ČR tak mi bylo řečeno že přechodný dostanu až od 18 tak jsem doteď čekala, a když jsem tam teď byla tak mi řekli pravý opak. Chtěla jsem alespoň nějaké potvrzení. Ani to mi nedali. Co má teď dělat? Prosím o radu, děkuji.
Od: autoškola neumann dvur kralove (
)RE: ŘÍdičský průkaz pro cizince. Ridicsky prukaz Vam ude vydan na zaklade potvrzeni studia na uzemi CR .
REAGOVAT Vloženo 3. října 2013 (08:29) uživatelem autoškola neumann dvur kralove (
) z IP adresy 90.183.XX.XXX
Od: Pavel Jeslínek (
)RE: ŘÍdičský průkaz pro cizince. V současné době to je takto. Musíte si zařídit trvalý nebo přechodný pobyt. Pokud by jste měla trvalý, není dál problém. U přechodného to teď funguje takto. Zařídíte si př. pobyt, nastoupíte do autoškoly, uděláte zkoušky (to vše jde dělat v období, kdy ještě neuplynula zákonná lhůta 185 dnů) teprve po té lhůtě Vám bude uděleno řidičské oprávnění. Ještě jedna věc. O vydání řidičského průkazu musíte zažádat nejpozději do půl roku po složení zkoušek.
REAGOVAT Vloženo 3. října 2013 (04:45) uživatelem Pavel Jeslínek (
) z IP adresy 77.104.XXX.X Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
Od: Ing. František Stránský (
)"KOLEGA" AS Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Charvát, Praha- Háje
....,dle meho nazoru u seriozni AS prevod k jine AS by mel byt BEZ POPLATKU:D, opravdu nevim, za co si "uctovat, leda za svoji NESCHOPNOST, nebo...., a rada pro potencionalni zaky, vybirejte ne dle ceny a ruznych SLEVOMATU, ale dle doporuceni-:)
i u nas na MORAVE je rada "vychytralych AS, ktere tezi z neznalosti mladych a "hloup. potencionalnich" frekventantu"...,
preji hezky vecer
AS PETRA - OPAVA ING. STRANSKY
joo, a za za neseriooozni majitele se omlouvam a je mi trapne:DD
Od: Ing. František Stránský (
)RE: "KOLEGA" AS PS., myslim jeste, ze je seriozni na SVYCH strankach uvest CENU KURSU
....v obchode je take cena za limonadu, cigarety a podobne, myslim, ze je TO normalni, ale....-:(((
ale u vetsiny "autoskol" se cena NEUVADI a ruuzne zveda a zveda a ......-:)))
REAGOVAT Vloženo 30. září 2013 (22:38) uživatelem Ing. František Stránský (
) z IP adresy 88.102.XX.XX
Od: Edmond (
)odbočování vpravo na dvouproudé silnici Situace: stojím na dvouproudové křižovatce, chci odbočit vlevo, přitom dávám přednost protijedoucím vozidlům. V momentě kdy mohu jet odbočuji vlevo zařazuji se do levého pruhu, v tom mě za dlouhého houkání kříží cestu auto,které v protisměru odbočovalo vpravo a okamžitě se zařazovalo do levého pruhu.
Otázka: Musí se auto odbočující vpravo po odbočení řadit do pravého pruhu a případně kde v pravidlech sil. provozu to najdu?
Od: Pavel Jeslínek (
)RE: odbočování vpravo na dvouproudé silnici Jezdíme vpravo při pravém okraji. Pokud vozidlo odbočuje vpravo, jede při pravém okraji, pokračuje dál při pravém okraji i při odbočování. Chceli měnit směr do levého jízdního pruhu, musí dát znameni o změně směru jízdy a při tom se ujistit, že tam může bezpečně vjet. Vy odbočujete doleva a dáváte přednost protijedoucím vozidlům. Může se Vám stát, že do poslední chvíle nebudete vědět, zda řidič pto Vám pojede rovně nebo odbočí doprava. Každopádně rovně nebo vpravo pro Vás znamená, že mu dáváte přednost. Ikdyž situace, kterou zde popisujete je jasná, stále dáváte přednost protijedoucímu vozidlu. Držte se této zásady: Očekávejte na silnici od ostatních jenom to horší. Snad to tak stačí.
REAGOVAT Vloženo 29. září 2013 (01:10) uživatelem Pavel Jeslínek (
) z IP adresy 77.104.XXX.X Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
Od: maty (
)Dotaz na autoškolu Dobrý den dělají se na c a c+e pří závěrečných zkouškách testy z udržby a techniky vozidla nebo se to zrušilo.
Od: autoškola neumann dvur kralove (
)RE: Dotaz na autoškolu Ano zkouska udrzba a konstrukce zustala u sk. C,Ce,D , zrusena u sk. motocyklu i u osobniho automobilu.
REAGOVAT Vloženo 28. září 2013 (15:14) uživatelem autoškola neumann dvur kralove (
) z IP adresy 46.13.XXX.XX
Od: Lenkařidičák na traktor Dobrý den,
chci se zeptat zda mohu s řidičským oprávněním skupiny B řídit traktor do 3,5 tuny včetně přípojného vozidla?
Od: Pavel Jeslínek (
)RE: řidičák na traktor Traktor do 3,5t - sk.B. Přípojné vozidlo do 750 kg.
REAGOVAT Vloženo 26. září 2013 (19:06) uživatelem Pavel Jeslínek (
) z IP adresy 77.104.XXX.X Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
Od: lolek (
)Řidičské oprávnění sk. A Dobrý den,
chtěl bych se zeptat kdysi jsem dělal řidičák na motocykl a to do 25 kw, dnes jsem si byl řidičák vyměnit a mám v něm uvedeno, že mám řidičské oprávnění, na sk. AM, A1,A2, A. Se vším souhlasí,. jen mi nejde do hlavy, proč tam mám najednou oprávnění na skupinu A. Těch 25 kw bych řekl, že spadá do sk. A2 a podle mě, bych skupina A neměl mít a žádné omezení k této skupině nikde na řidičáku nemám uvedené.
Od: autoškola neumann dvůr králové (
)RE: Řidičské oprávnění sk. A "kdysi dávno" znamená co ? Určitě jste dělal jen A do 25 kW ( dnes A2 do 35 kW ) ?
Jinak je to tak jak píšete , měl by jste tam tím pádem sk.A hezky dopsanou bez zkoušek :-)
REAGOVAT Vloženo 16. září 2013 (14:49) uživatelem autoškola neumann dvůr králové (
) z IP adresy 46.13.XXX.XX
Od: lolek (
)RE: RE: Řidičské oprávnění sk. A Kdysi dávno byl tuším rok 2002. Tenkrát jsem dělal osobák a motorku. Byl to zrovna první rok, kdy motorku rozdělili do dalších skupin a nebylo to, že od 17, pokud si dobře vzpomínám, se dalo získat řidičák na motorku bez omezení. Takže jsem si udělal řidičák pouze do 25 kw. Měl jsem to i v něm napsáno, sk. A s poznámkou pouze do 25 kw.
Možná se stala chyba teď na úřadě, ale stejně pokud by si někde vytáhli moji kartu, tak to tam musí mít, že na A bez omezení řidičák nemám.
REAGOVAT Vloženo 16. září 2013 (15:37) uživatelem lolek (
) z IP adresy 90.183.XXX.XXX
Od: autoškola neumann dvur kralove (
)RE: RE: RE: Řidičské oprávnění sk. A Ano , zajdete znovu na urad a poptejte se jak to mate v karte ridice.
ps: a jeste letos zvladnete motocykl bez omezeni , je to jen doplnkova zkouska jizda , bez testu :-)
REAGOVAT Vloženo 16. září 2013 (17:18) uživatelem autoškola neumann dvur kralove (
) z IP adresy 90.183.XX.XXX
Od: lolek (
)RE: RE: RE: RE: Řidičské oprávnění sk. A Tak jsem si prověřil na úřadu, co mám v registru a opravdu někdo udělal chybu. Nicméně v registru mám oprávnění na celou skupinu A, to stejné co v řidičáku a i pouze do těchto dvou nahlíží policie, nikam jinam. Takže jsem získal řidičák bez autoškoly :-)
REAGOVAT Vloženo 25. září 2013 (11:54) uživatelem lolek (
) z IP adresy 90.183.XXX.XXX
Od: autoškola neumann dvur kralove (
)RE: RE: RE: RE: RE: Řidičské oprávnění sk. A Tak gratuluju :-) , tipuji ze nedopatrenim pri hektickem prevodu z okresu na obce . Spis jsem se ale setkal s nedopsanou skupinou "E" , "D" apd.
REAGOVAT Vloženo 26. září 2013 (11:26) uživatelem autoškola neumann dvur kralove (
) z IP adresy 90.183.XX.XXX
Od: vitek (vite*******oupa@em****cz)protokol o zkoušce Dobry den.Chci se zeptat, když jsem ztratil protokol o zkoušce ale sehnal jsem si její kopii,vystaví my městský uřad řidičské opravnění?Nebo budu muset absolvoval test znovu?
Od: autoškola neumann dvůr králové (
)RE: protokol o zkoušce Vystaví Vám ŘP na základě "Žádosti o řidičské oprávnění" na zadní straně vyplňuje zkušební komisař - "záznam o zkouškách" , tzn. včetně testu Prospěl/neprospěl . . Žádost Vám po úspěšné zkoušce byla předána nebo je již na přepážce u řidičských průkazů !
REAGOVAT Vloženo 23. září 2013 (23:05) uživatelem autoškola neumann dvůr králové (
) z IP adresy 46.13.XXX.XX
Dobrý den byl jsem na vaší adrese uvedené na letáku ale učebnu jsem nenašel a na telefonním čísle to zvedla starší pani která mě nebyla schopna podat informace řekla že o ničem neví.Tak se chci zeptat jestli vaše autoškola stále provozuje.Pokud ano měl jsem zákaz řízení před dvěma lety a potřeboval by jsem přezkoušení. Kolik by to prosí stálo a co k tomu potřebuji. Děkuji Příhoda Richard
Od: EUROautoskola (
)RE: dotaz Hezky den, nase autoskola zmenila k 1.8.2013 pouze sidlo firmy. Stale je v provozu. K prijmuti na prezkouseni od Vas potrebujeme vyplnenou Zadost k prijeti do vycviku, potvrzeny Posudek o zdravotni zpusobilosti od praktickeho lekare, aktualni Vypis karty ridice, Psychologicky posudek. Celkem tedy 4 dulezite dokumenty. Cena prezkouseni je 1.700,- Kc + poplatek magistratu 700,- Kc. Dekuji za dotaz a jsem s pozdravem Lenka Souckova, tel.608201078
REAGOVAT Vloženo 22. září 2013 (19:41) uživatelem EUROautoskola (
) z IP adresy 188.92.X.XXX
Od: dstrenažér žádám radu,která autoškola v brně má autotrenažéry a trpělivé instruktory,pro ženu,co ještě neřídila...děkuji za typ.
Od: Petr Chvátal (
)RE: trenažér Dobrý den,
dle mého názoru je trenažér úplně zbytečný. Trenažér se nahrazuje první jízdou na cvičišti. Auto je auto...
Petr Chvátal
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (20:28) uživatelem Petr Chvátal (
) z IP adresy 37.48.XX.XXX
Od: dsRE: RE: trenažér ještě jde o to,aby byl instruktor kliďas...s některýma to chce pevný nervy :-)),pokud je máte,rád využiji Vaši autoškolu a přihlásím manželku...
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (21:17) uživatelem ds z IP adresy 91.219.XXX.XXX
Od: Petr Chvátal (
)RE: RE: RE: trenažér Myslím, že máme velice klidné instruktory :-)
Petr Chvátal
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (21:43) uživatelem Petr Chvátal (
) z IP adresy 194.228.XX.XXX
Od: ds (
)RE: RE: RE: RE: trenažér už jsem si prohlédl Vaše stránky,domluvím se se ženou a přihlásím ji...asi na ten nejbližší termín,ať to stihne,dokud je dobré počasí..
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (21:48) uživatelem ds (
) z IP adresy 91.219.XXX.XXX
Od: Petr Chvátal (
)RE: RE: RE: RE: RE: trenažér Budeme se těšit.
Petr Chvátal
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (21:56) uživatelem Petr Chvátal (
) z IP adresy 194.228.XX.XXX
Od: ds (
)RE: RE: RE: RE: RE: RE: trenažér beru Vás za slovo,že jste trpěliví :-)...a uděláte mi ze závozníka řidiče :-),pokud se Vám to povede,vychválím Vás do nebes:-)
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (22:03) uživatelem ds (
) z IP adresy 91.219.XXX.XXX
Od: Petr Chvátal (
)RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: trenažér Za deset let fungování se nám to podařilo u všech :-)
Petr Chvátal
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (22:20) uživatelem Petr Chvátal (
) z IP adresy 37.48.XX.XX
Od: MagdaKřižovatka Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda se na křižovatce, kde odbočuji doleva z jednoho odbočovacího pruhu do dvou pruhů, se mám řadit vlevo či vpravo a zda je i zde zachována povinnost přednosti protijedoucím vozidlům (hl. těm odpočujícím vpravo). Často se setkávám s chováním řidičů, kdy čekám, až protijedoucí auta odbočí a ostatní za mnou už troubí, jelikož levý pruh je volný...
Moc děkuji za případnou odpověď.
Od: DSRE: Křižovatka můžeš se zařadit do kterého pruhu chceš,pokud to není na vozovce jasně vyznačeno pruhy a to nebývá...protijedoucím vozidlům musíš dát přednost,a pokud jedou také z jednoho pruhu do dvou,tak ty nemůžeš předpokládat,do kterého se zařadí,proto raději nespěchej a počkej na jistotu...na ty co troubí,se vy...ser a ukaž jim prostředník,většinou jsou to chlapi-magoři...a upozorňuji,že já jsem také chlap :-)))
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (17:19) uživatelem DS z IP adresy 91.219.XXX.XXX
Od: MagdaRE: RE: Křižovatka Moc děkuji. Těší mě, že to celou dobu dělám správně. Ale s těmi troubícími magory se setkávám tak často, že jsem začala váhat. ;-)
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (18:52) uživatelem Magda z IP adresy 83.240.XX.XXX
Od: ds (
)RE: RE: RE: Křižovatka tak neváhej,a příště zkus taky troubit ,magor bude zmatený :-)))
REAGOVAT Vloženo 19. září 2013 (19:00) uživatelem ds (
) z IP adresy 91.219.XXX.XXX
Od: zPrahyPřipuštění ke zkoušce Jsem teprve v půlce jízd a bylo mi už instruktorem oznámeno, že mě nepustí k závěrečkám, že si budu muset zaplatit další jízdy. Smí to udělat?
Od: Pavel Jeslínek (
)RE: Připuštění ke zkoušce Jde o to, jak Vám to opravdu jde. Já osobně to řeším s žáky postupně, podle toho, jak pokračuje vývoj jejich řidičského umění.Dá se říct,že 95% lidí samo uzná,pokud jim to nejde, že na zkoušky ještě nemají. Potom jsou lidé, kteří to neuznají nebo řeknou, že nemají na to, aby si připláceli další jízdy.To řeším tak, že je k těm zkouškám pustím a komisař jim to potom vysvětlí. Vy nemusíte s názorem Vašeho učitele souhlasit. Bylo by dobré si s ním o tom pohovořit bez emocí a pokud s ním i tak nebudete souhlasit, máte možnost přestoupit k jiné autoškole.
REAGOVAT Vloženo 17. září 2013 (06:38) uživatelem Pavel Jeslínek (
) z IP adresy 77.104.XXX.X Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice