Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 83 z 123



 
  • Od: Ivan doklad prokazující obvyklé bydliště žadatele
    Dobrý deň.
    V §92 zákona č. 361/2000 Sb. sa píše, že K žádosti musí být přiložen ... d) doklad prokazující obvyklé bydliště žadatele, který nemá na území České republiky trvalý pobyt. ... Dokladem prokazujícím obvyklé bydliště žadatele je zejména ... 4. potvrzení o zaměstnání ...
    Znamená to, že na vydanie řidičského prúkazu nie je nutné potvrdenie o prechodnom pobyte v dĺžke 185 dní, ale stačí pracovná zmluva platná minimálne 185 dní do tohto momentu?
    Ďakujem za odpoveď.

    REAGOVAT
    Vloženo 16. dubna 2014 (20:41) uživatelem Ivan z IP adresy 78.80.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: ivan RE: doklad prokazující obvyklé bydliště žadatele
      pripájam definíciu obvyklého bydliště z §2:

      obvyklé bydliště na území České republiky je místo trvalého pobytu fyzické osoby na území České republiky, nebo pokud fyzická osoba nemá na území České republiky trvalý pobyt, místo na území České republiky, kde fyzická osoba

      1. pobývá alespoň 185 dnů v kalendářním roce z důvodů osobních vazeb, kterými se rozumí zejména soužití ve společné domácnosti, rodinné vazby, vlastnictví nebo nájem nemovitosti, a popřípadě zároveň i z důvodů podnikání, výkonu jiné samostatně výdělečné činnosti nebo závislé práce na území České republiky

      Z tohto mi vyplýva, že by mala stačiť pracovná zmluva alebo nájomná zmluva. Čo si o tom myslíte? Ďakujem.

      REAGOVAT
      Vloženo 16. dubna 2014 (20:59) uživatelem ivan z IP adresy 78.80.XXX.XX
 
  • Od: gabrousek karavan/vozík pes
    Dobrý den,

    rád bych se zeptal, jak je to s přepravou živých zvířat v přívěsném vozíku anebo v přívěsném karavanu?

    Děkuji a jsem s pozdravem,

    REAGOVAT
    Vloženo 15. dubna 2014 (16:33) uživatelem gabrousek z IP adresy 83.208.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: jenda Řidičák sk. T
    Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat, jak je to nyní s řidičským oprávněním na sk. T
    V nejbližší době bych si tuto skupinu chtěl udělat, ale nevím, zda při neúspěšných zkouškách mi vezmou i řidičské oprávnění na sk. A2 a B co mám nyní.
    Předem děkuji za Vaše odpovědi.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. dubna 2014 (16:28) uživatelem jenda z IP adresy 188.120.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: Řidičák sk. T
      Jak kde :-) Neni to az tak jednoduche Vam pozastavit A, B . . Neni se ceho obavat .

      REAGOVAT
      Vloženo 14. dubna 2014 (16:55) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      • Od: jenda ( ) RE: RE: Řidičák sk. T
        Potřeboval bych vědět jistě jak je to nyní, jelikož musím dojíždět denně do práce autem (i víkendy)na
        3 směnný provoz a pokud by mi vzali, nebo pozastavili řidičské oprávnění na B, tak by to pro mě bylo velice nepříjemný.

        REAGOVAT
        Vloženo 14. dubna 2014 (18:02) uživatelem jenda ( ) z IP adresy 188.120.XXX.XX
        • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: Řidičák sk. T
          nestrašte hned pozastavením , testy zvládnete a jízdy v traktoru když už máte řidičák na A,B tak snad není problém :-)

          REAGOVAT
          Vloženo 14. dubna 2014 (18:50) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
          • Od: jenda ( ) RE: RE: RE: RE: Řidičák sk. T
            :-D Vždycky radši počítám i s tou horší variantou..

            REAGOVAT
            Vloženo 14. dubna 2014 (19:58) uživatelem jenda ( ) z IP adresy 188.120.XXX.XX
 
  • Od: Petra doporučení
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Kudýnek, Letovice

    Super autoškola! Skvělý instruktor s výborným přístupem a trpělivostí. Všem doporučuji :)

    REAGOVAT
    Vloženo 11. dubna 2014 (23:09) uživatelem Petra z IP adresy 86.61.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Katka Autoškola Dalibora Petra
    Tuto autoškolu mohu upřímně doporučit. Jízdy se "registrují" online dopředu a nestane se, že by byly zrušeny. Instruktoři jsou příjemní a naučíte se jezdit úplným centrem Brna i po okolí :). Já jsem velmi spokojená, zkoušku jsem zvládla napoprvé.

    REAGOVAT
    Vloženo 9. dubna 2014 (22:23) uživatelem Katka z IP adresy 83.208.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: max ( ) RE: Autoškola Dalibora Petra
      Ahoj, kdy jsi dělala zkoušky?

      REAGOVAT
      Vloženo 10. dubna 2014 (10:36) uživatelem max ( ) z IP adresy 195.113.XXX.XX
      • Od: katka RE: RE: Autoškola Dalibora Petra
        v pondělí :)

        REAGOVAT
        Vloženo 11. dubna 2014 (20:33) uživatelem katka z IP adresy 83.208.XX.X
 
  • Od: Martin Wertheim zbytečně absolvovaný výcvik a zkoušky na skupinu T
    Dobrý den, v jakémsi mezidobí jsem si udělal zvlášť skupinu T k již získanému C a CE, stálo mne to nějakých +- 5.000,-Kč nyní jsem se dozvěděl, že toto mezidobí skončilo, protože si naši pánové zákonodárci uvědomili, že je to nesmysl a opět začali k oprávnění C automaticky přidávat T, kamarád o tom zaslechl v rádiu nějakou reportáž s tím, že byly podobně postiženým jako jsem já navráceny vydané peníze? Můžete mi prosím poradit, zaprvé jestli je to pravda a zadruhé na koho se případně v této věci obrátit? Obracet se na autoškolu ve které jsem výcvik absolvoval mi přijde absurdní, oni výcvik provedli, naftu spotřebovali hodiny strávili...

    Děkuji mnohokrát Martin Wertheim

    REAGOVAT
    Vloženo 9. dubna 2014 (22:50) uživatelem Martin Wertheim z IP adresy 88.100.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Honza RE: zbytečně absolvovaný výcvik a zkoušky na skupinu T
      Dobrý den !
      Bohuželnevím nic o mezidobí, ale pokud jste měl vydaný ŘP před 19.1.2013, tak Vám byla připsána skupina T automaticky !
      Od tohoto data nám naši zákonodárci udělali ze skupiny T samostatnou skupinu(v rámci sjednocení s EU) a musíte si bohužel dělat ŘP.
      Můžeme s tím nesouhlasit, může se nám to zdát nesmyslné, ale dokud tam nahoře budou sedět stejní lidé, tak máme smůlu!!!
      Daleko větší nesmysl je , že pokud si chcete rozšířit skupinu A1 na A2 nebo A2 na A, tak nemusíte absolvovat ani minutu teorie ani jízdy, ale stačí Vám přezkoušení z jízdy ! Akorát musíte mít 2 roky praxe s nižší skupinou ( myslí se 2 roky od vyzvednutí ŘP na úřadě a ne jeho podání nebo složení zkoušky )!!!!
      To je už opravdu neskutečný bordel !

      REAGOVAT
      Vloženo 10. dubna 2014 (12:38) uživatelem Honza z IP adresy 78.134.X.X
      • Od: Martin Wertheim RE: RE: zbytečně absolvovaný výcvik a zkoušky na skupinu T
        Dobrý den, jak vyplývá z mého dotazu, tak už řidičské oprávnění T mám, a ono sjednocení s EU se pánům nahoře prý zase vymklo a nebylo pochopeno správně, proto už prý opět k řidičské skupině C je traktor přidáván automaticky, alespoň podle reportáže kterou kamarád zaslechl v rádiu.
        A s toho A1 A2 AX si nic nedělejte, co mi říkali v autoškole, tak je zvažována varianta řidičských zkoušek bez nutnosti absolvovat jedinou hodinu jízd nebo teorie... Tak že pokud uchazeč o ŘP nebude chtít, tak nebude muset do autoškoly vůbec chodit.... (prý o tom uvažují naši páni zákonodárci) tak pro pobavení, nebo spíš poděsení...

        REAGOVAT
        Vloženo 11. dubna 2014 (00:29) uživatelem Martin Wertheim z IP adresy 88.100.XXX.XX
 
  • Od: Tálka Recenze ;)
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Petra, Opava-Předměstí

    Dobrý den, chtěla bych říct, že jsem autoškolou Petra byla moc spokojená. Studuji na Zemědělské škole v Opavě. Zkoušky jsem dala hned na poprvé a pana Komisaře jsem měla Pana Lasáka! Děkuji.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. dubna 2014 (16:59) uživatelem Tálka z IP adresy 85.207.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Terina řidičák na motorku
    Dobrý den, má řidičské oprávnění k řízení osobního automobilu(sk. B) z roku 2004. Mohu řídit babetu nebo skutr?
    Děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 10. dubna 2014 (14:19) uživatelem Terina z IP adresy 91.228.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: řidičák na motorku
      motocykl do 125 cm3 automat/variátor . .tzn. i skútr i babetu :-)

      REAGOVAT
      Vloženo 10. dubna 2014 (14:25) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: mis ( ) doporučuji :)
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Kudýnek, Letovice

    autoškolu Kudýnek doporučuji, skvělý přístup instruktora!

    REAGOVAT
    Vloženo 9. dubna 2014 (13:14) uživatelem mis ( ) z IP adresy 77.240.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: besniak řidičák
    Dobrý deň, mam na Vás prosbu o radu.Som slovenka žijúca už dlho v ČR a však trvalý pobyt som si vybavila až teraz pred dvoma týždňami.Ako dlho musím čakať, aby som mohla nastúpiť do autoškoli.Ide to hneď, alebo naozaj musím čakať pol roka od platnosti trvalého pobytu.ďakujem za rady

    REAGOVAT
    Vloženo 8. dubna 2014 (18:38) uživatelem besniak z IP adresy 178.255.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: řidičák
      nastoupit můžete hned , a buď po 185 dnech nebo můžete doložit délku pobytu případnou pracovní smlouvou apd. , v autoškole Vám určite poradí . .

      REAGOVAT
      Vloženo 8. dubna 2014 (19:48) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Pavl ( ) řidičský průkaz
    dobrý den prosím o radu před rokem jsem absolvoval autoškolu skupiny B testy jsem zvládl ale jízdu ne. Na opravnou zkousku jsem dosud nesel. tak to znamená celou znova nebo jak to je? dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 8. dubna 2014 (11:06) uživatelem Pavl ( ) z IP adresy 109.108.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: řidičský průkaz
      Ano , novy vycvik , protoze 6 mesicu od prvni neuspesne zkousky musite prospet .

      REAGOVAT
      Vloženo 8. dubna 2014 (16:00) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Pepík typ ŘP
    Dobrý den, mám jednoduchý dotaz. Na ŘP mám označení B ale já bych potřeboval řídit Ford transit, vepředu jsou 3 místa a vzadu žádné, je to přepravní auto(vozí se obědy ve várnicích), je možné to s B řídit když i na řidičáku je podskupina B1 kde je namalovaný jakýsi transit ale já na to nemám oprávnění? Díííky za odpověď, snad sem to napsal srozumitelně.

    REAGOVAT
    Vloženo 7. dubna 2014 (17:28) uživatelem Pepík z IP adresy 46.23.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: typ ŘP
      Muzete , do 3.5 t a to se tam urcite s transitem vejdete .

      REAGOVAT
      Vloženo 7. dubna 2014 (17:41) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      • Od: pepík ( ) RE: RE: typ ŘP
        děkuju moc, hodně mě to pomůže.Díky.

        REAGOVAT
        Vloženo 7. dubna 2014 (17:56) uživatelem pepík ( ) z IP adresy 46.23.XX.X
 
  • Od: Ar (ja*****zim@se****.cz) Obytná zóna
    Zdravím, a zdvořile bych požádal o radu.
    Je Obytná (resp. Pěší) zóna pozemní komunikací nebo, podobně jako třeba parkoviště, místo ležící mimo vozovku? Jde mi o to, zda řidič jedoucí po běžné komunikaci křižující OZ je povinen dávat přednost zprava či nikoliv...
    Jak jsem tak z reakcí pochopil, tak ve věci nemá jasno ani PČR.
    Děkuji, Ar

    REAGOVAT
    Vloženo 5. dubna 2014 (06:20) uživatelem Ar (ja*****zim@se****.cz) z IP adresy 88.101.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: svatomír ( ) RE: Obytná zóna
      Ano, Je to tak jak píšete.

      konkrétně § 23 Vjíždění na pozemní komunikaci

      (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci. To platí i při vjíždění z účelové pozemní komunikace nebo ze stezky pro cyklisty nebo z obytné nebo pěší zóny na jinou pozemní komunikaci.

      Raději buďte ale ve střehu, ne každý ten zákon čte. A někteří se opravdu mylně domnívají, že jedou zprava na neoznačenou křižovatku.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (07:34) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
      • Od: ar (ja*****zim@se****.cz) RE: RE: Obytná zóna
        Tedy to byla rychlost... Děkuji moc.
        On z toho vyplývá ale ještě jeden poddotaz, s dovolením.
        Totiž - místní úprava je uzpůsobena tak, že DZ "konec obytné zóny" je poměrně dost daleko od hranice křižovatky, čili v okamžiku, když z ní vyjíždím, jsem již iks metrů z OZ venku. A ten, kdo jede zleva či zprava po "hlavní", o tom samozřejmě žádné povědomí nemá (pokud není místní).

        REAGOVAT
        Vloženo 5. dubna 2014 (07:43) uživatelem ar (ja*****zim@se****.cz) z IP adresy 88.101.XX.XX
        • Od: svatomír ( ) RE: RE: RE: Obytná zóna
          Těžko se vyjadřovat k něčemu od stolu. Někdy je pravda, že umístění značek není úplně ideální. Máte-li pocit, že to není v daném místě ideální, zkuste kontaktovat příslušný místní odbor dopravy, dát své argumenty, případně dalších řidičů, kteří se tam pohybujete. Aby značka jasně ukazovala na daný vjezd. Případně pokud se místní úřady domnívají, že zmiňovaná křižovatka již není výjezdem ze zóny, tak ať ji jako křižovatku označí buď značkami upravujícími přednost případně značkou A3 "křižovatka a předností zprava"

          REAGOVAT
          Vloženo 5. dubna 2014 (08:00) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
          • Od: svatomír ( ) RE: RE: RE: RE: Obytná zóna
            Případně pokud by to byla jen účelová komunikace,která úsek od obytné zóny spojuje, mohl by její výjezd být označen jednoduše a pro řidiče přitom srozumitelně dvěma červenými sloupky Z11c, Z11d, nebo Z11g

            REAGOVAT
            Vloženo 5. dubna 2014 (08:15) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX
            • Od: ar ( ) RE: RE: RE: RE: RE: Obytná zóna
              DZ označující konec OZ je místy i deset metrů před hranicí křižovatky... Ale MÚ nemá smysl kontaktovat, neb ten je dodnes pyšný na to, jak pěkně situaci ve vsi vyřešil a provoz "zklidnil".

              Každopádně ještě jednou děkuji za čas a odpovědi.
              Arazim

              REAGOVAT
              Vloženo 5. dubna 2014 (19:59) uživatelem ar ( ) z IP adresy 88.101.XX.XX
 
  • Od: Ivan autoskola v CR so slovenskym vodicskym preukazom
    Dobrý deň,
    mám slovenský vodičský preukaz na skupinu B. Chcel by som si v Česku urobiť vodičské oprávenie na skupinu A. Spĺňam všetky predpoklady na udelenie tohto oprávnenia. Chcem sa spýtať, akým spôsobom sa rieši to, keď už mám slovenský vodičský preukaz a dorobím si oprávnenie na skupinu A v Česku. Viem, že nemôžem mať dva vodičské preukazy, aký preukaz teda budem mať v konečnom dôsledku? Ďakujem.

    REAGOVAT
    Vloženo 5. dubna 2014 (15:18) uživatelem Ivan z IP adresy 78.80.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoskola neumann dvur kralove ( ) RE: autoskola v CR so slovenskym vodicskym preukazom
      Pobyt na uzemi CR min. 185 dni , , po ziskani RP , Vam zustane jen jeden vyroben v CR , kde budete mit samozrejme sk. B , a i sk.A

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (15:30) uživatelem autoskola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: honza kamion zona s dopravnim omezenim ip 25 a
    zajima me umisteni teto znacky musi byt za znackou znacici zacatek obce nebo muze byt cca 2 km pred jako je to v zatci a mestska policie tam inkasuje pokuty na teto znacce je vyznacena tonaz a cas zakazu stani 22 00-6 00 neni tam nazev obce zatec

    REAGOVAT
    Vloženo 2. dubna 2014 (21:37) uživatelem honza kamion z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: svatomír ( ) RE: zona s dopravnim omezenim ip 25 a
      Značka "zóna s dopravním omezením" stanoví začátek a značka "konec zóny s dopravním omezením" konec úseku platnosti této značky. Neřešíte ani že tam byla křižovatka, ani značku začátek a konec obce. Je to prostě vyznačený úsek třeba už 2 km od obce. Místo neznám, Maximálně by mohlo být v textu na značce, nějaké bližší upřesnění. Pokud je tam jen čas, tak platí v této době to co jsem psal výše.

      REAGOVAT
      Vloženo 5. dubna 2014 (07:45) uživatelem svatomír ( ) z IP adresy 94.229.XX.XX


Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 83 z 123



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.