Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1831 témat, zobrazena strana 93 z 123



 
  • Od: shv psychotesty
    dobry den budu zadat o navraceni řp a vim o psychotestech kde se provadeji jsou soucasti autoškoli či je to samostatny ukon ....dekuji

    REAGOVAT
    Vloženo 27. června 2013 (18:38) uživatelem shv z IP adresy 178.23.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: psychotesty
      Nejsou soucasti autoskoly , budete delat zkousku "OZ" testy , jizdy . a mezitim nebo potom nezavisle na zkouskach prokonate u akreditovanoho psychologa psychotesty.

      REAGOVAT
      Vloženo 27. června 2013 (19:55) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 89.24.XX.X
      • Od: shv ( ) RE: RE: psychotesty
        to je jedno u ktereho psychologa?

        REAGOVAT
        Vloženo 28. června 2013 (14:44) uživatelem shv ( ) z IP adresy 178.23.XXX.X
        • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: RE: RE: psychotesty
          Akreditovaný dopravní psycholog . .

          REAGOVAT
          Vloženo 28. června 2013 (15:03) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: oprama ( ) POMOOOOC
    Dobrý den chtěl bych se zeptat. Přišel jsem o řidičák na 3 roky a po polovině mi odpustily trest mám už i soudní rozhodnutí. a ted nevím jestli si shánět autoškolu nebo stačí jen testy.. Předem děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 25. června 2013 (21:33) uživatelem oprama ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: ondřej horázný ( ) RE: POMOOOOC
      Musíte přezkoušení v autoškole. A od 1.7.2013 budete potřebovat navíc i psychotesty.

      REAGOVAT
      Vloženo 25. června 2013 (23:51) uživatelem ondřej horázný ( ) z IP adresy 78.80.X.XXX
      • Od: oprama ( ) RE: RE: POMOOOOC
        a prosím vás víte kolik asi tak přibližně to přezkoušení stojí? děkuji

        REAGOVAT
        Vloženo 26. června 2013 (12:50) uživatelem oprama ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
        • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: RE: RE: POMOOOOC
          Podle skupin ktere mate , pokud jen auto tak kolem 1500,-

          REAGOVAT
          Vloženo 26. června 2013 (22:31) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XX
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: POMOOOOC
      Prostrednictvim autoskoly musite absolvovat zkousku OZ odborna zpusobilost , neboli zaverecne zkousky ze vseho na co mate ridicky prukaz a na co chcete zpet , testy + jizdy .

      REAGOVAT
      Vloženo 25. června 2013 (23:51) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: poštolka jízdy navíc
    Dobrý den, neprošla jsem při zkoušce z jízdy. Chtěla bych se zeptat, zda je možné dokoupit samostatnou jízdu u jiné autoškoly, než jsem dělala jízdy i zkoušku, aniž bych musela přestoupit. Jen si odjet jednu, dvě jízdy v jiné autoškole a pak závěrečky dělat v té samé. Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 10. června 2013 (18:44) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: jízdy navíc
      Legálně to nejde.

      REAGOVAT
      Vloženo 10. června 2013 (19:02) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: poštolka RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:05) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: Ing. František Stránský ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          neni pravda, jizdy si muzete objednat a zajezdit "kde chcete"-:)))), muzete u treba 10 AS, proc NE, ale de o Vase penize-:),
          a pak si vyberte TU nejserioznejsi a tam TO dodelejte-:)
          "AS" si s tim poradi, /pochopitelne si Vas nahlasi,
          zaeviduji, atd, ale bohuzel za vse se plati, takze muzete co chcete, ale uvazujte, ptejte se a at se
          dari
          Stransky, AS Petra

          REAGOVAT
          Vloženo 24. června 2013 (23:04) uživatelem Ing. František Stránský ( ) z IP adresy 88.102.XX.XX
          • Od: Ondřej Bartoš ( ) RE: RE: RE: RE: jízdy navíc
            Někdy nad Vašimi názory a výklady zákona zůstává rozum stát.

            REAGOVAT
            Vloženo 25. června 2013 (18:33) uživatelem Ondřej Bartoš ( ) z IP adresy 90.180.XXX.XX
            Tento příspěvek vložila Autoškola Bartoš, Ústí nad Orlicí - http://www.autoskolabartos.cz
      • Od: poštolka RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:09) uživatelem poštolka z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          Ano.

          REAGOVAT
          Vloženo 11. června 2013 (19:09) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: poštolka ( ) RE: RE: jízdy navíc
        Takže bych musela přestoupit k jiné autoškole, dokoupit si několik jízd a pak s ní dělat znovu závěrečné zkoušky??

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:05) uživatelem poštolka ( ) z IP adresy 84.16.XXX.XXX
        • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: RE: RE: jízdy navíc
          Ano , presne jak pisete - prestup do jine autoskoly . Nejdriv se rozhodnete pro tu vasi dalsi autoskolu a dohodnete s ni postup.

          REAGOVAT
          Vloženo 10. června 2013 (19:56) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Dušan Vítek ( ) Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
    §18a ji zmiňuje výhradně mezi protisměrnými pruhy. Může však být i mezi souběžnými pruhy jako v §18d!!!
    Je určeno, že V1a lze přejíždět pří objíždění a při odbočování na místo ležící mimo poz. komunikaci. Potud je vše OK.

    Další popis, umožňující její přejíždění i při vjíždění (předpokládám že v 99% případů kolmém) z míst ležících mimo poz. komunikaci je již zbytečný, matoucí, vadný. Vyvolává totiž nežádoucí konsekvence.

    Z těchto míst, stejně jako např. z vedlejší silnice k takovéto čáře najíždím kolmo, či téměř kolmo. Pro mne to tedy není PODÉLNÁ čára (ani žádná jiná vodorovná dopravní značka) a mohu ji přejet i bez onoho nadbytečného popisu v druhé části §18, odst.a.

    Patrně lze namítnout, že kolmý (či téměř kolmý) nájezd z jiné (třeba vedlejší, třeba nerozlišené)komunikace ke komunikaci v tomto místě opatřené podélnou čarou plnou by se neměl vyskytovat (měla by přejít v přerušovanou). Asi neměl. Ale vyskytuje a poměrně často.

    Dle mne to ale vůbec nevadí. Poněvadž přijíždím k čáře (kolmo) která tedy pro mne není dopravní značkou!!

    REAGOVAT
    Vloženo 17. června 2013 (12:12) uživatelem Dušan Vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
      A v čem máte konkrétní problém? Neumíte správně přejíždět plnou čáru souvislou, nebo Vám je popis v zákonu nesrozumitelný? Většina jde totiž vysvětlit jednoduše.

      REAGOVAT
      Vloženo 23. června 2013 (20:26) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
        Konkrétní problém mám buď já, že můj text je nesrozumitelný, nebo ....
        Zkusím to tedy jinak.
        V 1a se jmenuje PODÉLNÁ čára souvislá. Jak ji poznám? No přece tak, že jedu podél ní. (Na rozdíl od PŘÍČNÝCH čar, ke kterým přijedu kolmo.)
        Pro tuto chvíli se omezím na dotaz: popsal jsem správně dopr. zn. V 1a?

        REAGOVAT
        Vloženo 23. června 2013 (21:01) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
          Řekl bych to jednoduše. Podélná čára souvislá je ve směru jízních pruhů. Příčná čára je ta, která je napříč jízdnímu pruhu.
          Co se týče dopravní značky V1a, je podle mne v zákonu popsánä srozumitelně.

          REAGOVAT
          Vloženo 23. června 2013 (21:34) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
          • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
            To co jste řekl (ve směru jízdních pruhů) je (mně) srozumitelné. Pohybuji-li se v těchto jízdních pruzích (tedy podél této značky) vím co mám dělat.

            Já však pochybuji, že přijedu-li (po jiné, třeba asfaltové silnici) kolmo k této čáře (k takto pomalované vozovce), nejedná se (pro mne) o V 1a. Pochopitelně ani V 5.

            REAGOVAT
            Vloženo 23. června 2013 (23:18) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
            • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
              Děláte věci zbytečně složitějšími, než jsou. Neřešíte vztah mezi vedlejší a hlavní. Napište na ministerstvo dopravy.

              REAGOVAT
              Vloženo 24. června 2013 (12:16) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
              Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
              • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                Neřeším vztah mezi hlavní a vedlejší, poněvadž s tím problematika toho, co je (resp. jedině kdy je) nějaká čára dopr. značkou V1a naprosto nesouvisí.

                V reálu, na skutečných komunikacích (v ČR) jsou stovky míst rozlišených či nerozlišených dopravními značkami, kde přijedete kolmo k plné čáře, která pro toho, kdo podél ní jede je dopravní značkou. Ale pro mne NE (Vašimi slovy - není ve směru mého jízdního pruhu).

                Proč se o tom rozepisuji? Poněvadž jestli tento můj výklad je správný (když už je logický), pak se ve vlastním silničním provozu nic neděje. Jen jedno ustanovení je nadbytečné.

                REAGOVAT
                Vloženo 24. června 2013 (15:46) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
                • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                  Jak jsem napsal. Dejte dotaz na ministerstvo dopravy ČR. Tam jsou fundovaní odborníci a ne obyčejní učitelé autoškol, kteří musí prokázat znalosti ze zákonů, aby mohli toto povolání vykonávat. Omlouvám se, že nejsem dostatečně vzdělán a předpokládám, že vy určitě jste. Tímto považuji naši debatu za ukončenou.
                  Přeji pěkný den, Jeslínek.

                  REAGOVAT
                  Vloženo 24. června 2013 (19:48) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
                  Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
                  • Od: dušan vítek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                    Ne, ne pane Jeslínku. Mé vzdělání stran např. Vyhl. 30/2001 je sotva průměrné. Vaše jízlivost není na místě. Já právě zde zkouším najít pomoc od lidí kvalifikovaných, vzdělaných, prostě učitelů autoškol.
                    Domníval jsem se, že od učitelů mohu očekávat objasnění, jak se mám chovat po příjezdu ke kolmé plné čáře nacházející se na křižující komunikaci. Že se nejedná o V1a jste v podstatě potvrdil svou definicí jejího umístění. Neoznačil jste tuto čáru ani za jinou vodorovnou dopr. značku.
                    I když jste to nevyslovil, tak jste tím vlastně potvrdil, že se nejedná (ze směru mého příjezdu) o ŽÁDNOU DOPRAVNÍ ZNAČKU.
                    Každopádně chápu, že na tomto webu patrně dále nepokročím (jiní učitelé sem patrně nechodí) a zařídím se dle Vaší rady a obrátím se na min. dopr.
                    Děkuji za Váš čas.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 24. června 2013 (20:54) uživatelem dušan vítek ( ) z IP adresy 94.113.XXX.XX
                    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
                      To je v pořádku. Já s tím nemám vůbec žádný problém. To, že nikdo jiný na to nereagoval, kromě mne, znamená, že se nikdo nechce do této Vaší debaty zapojit. Je to asi tím, že Vámi podávaná připomínka je pro běžné uživatele nesrozumitelná. Já vím, jak to myslíte, ale abych Vám to mohl vysvětlit, tak bych Vám musel udělat výklad s nákresem. A to chce osobní kontakt. Písemně něco dlouhosáhle vysvětlovat nemá cenu. Můj názor je takový, že si to špatně vysvětlujete a tím pádem to řešíte příliš složitě.
                      Pokud přijíždíte k jiné komunikaci kolmo a musíte přejet vodící čáru či plnou čáru souvislou, tak si uvědomte, že ty čáry patří k té druhé komunikaci a tak se k nim musíte i chovat. Přejíždíte-li přerušovanou vodící čáru, tak to není příčná čára souvislá. Přejíždíte-li plnou vodící čáru, tak jdete z účelové komunikace nebo z místa ležícího mimo pozemní komunikaci. Pokud je to křižovatka a uprostřed je plná čára souvislá, tak ji nesmíte přejíždět. Rozhodně si nejde myslet, že můj jízdní pruh pokračuje někde naproti v komunikaci, která je kolmo k té, po které přijíždíte.
                      Ale jak jsem psal, pište na MDČR.

                      REAGOVAT
                      Vloženo 24. června 2013 (21:23) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
                      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: Podélná čára souvislá (vyhl. 30/2001)
          A ještě jedna věc. Pokud by se Vám to, co jsem napsal, nezdálo srozumitelné, napište tento konkrétní dotaz na ministerstvo dopravy ČR.

          REAGOVAT
          Vloženo 23. června 2013 (21:36) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Jana závěrečné zkoušky
    dobrý den, jak může udělat autoškolu člověk, který má poruchu čtení? Normálně se to zvládá, ale tréma hraje velikou roli, nezvládá napsat testy, přestože doma v klidu je dělá i na plný počet. Jezdí velice dobře a veškeré situace silničního provozu také zvládá bez problémů.
    děkuji za radu

    REAGOVAT
    Vloženo 19. června 2013 (08:20) uživatelem Jana z IP adresy 217.75.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: závěrečné zkoušky
      Lekarskym potvrzenim "dislektik" ma pri testech o 30 min. vice casu .

      REAGOVAT
      Vloženo 19. června 2013 (18:50) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      • Od: HHHH RE: RE: závěrečné zkoušky
        ,,dislektik"?? OMG...

        REAGOVAT
        Vloženo 24. června 2013 (19:42) uživatelem HHHH z IP adresy 93.187.XXX.XXX
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: závěrečné zkoušky
      A pokud má i trochu problémy s PC, je možné test vytisknout na papír.

      REAGOVAT
      Vloženo 23. června 2013 (20:16) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Venda Závěrečná zkouška sk. T
    Dobrý den, zajímalo by mě jaké testy se píšou u závěrečné zkoušky na traktor? Jsou stejné jako na B?

    REAGOVAT
    Vloženo 19. června 2013 (09:18) uživatelem Venda z IP adresy 84.244.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: Závěrečná zkouška sk. T
      Neco mezi B a C , otazky nakombinovany vcetne i otazek CE .

      REAGOVAT
      Vloženo 19. června 2013 (18:52) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
 
  • Od: Pavla Gajová hodnocení
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Diviš, Šumperk

    ja nemužu řííct ani pul sloova .... ke mě se pan Diviš choval vždy slušně, když jsem potřebovala něco vysvělit,tak mi vysvětlil , myslim si že mám dost velkou trpělivost , byl na mě hodný, takže ja davam autoškole p. Diviše vybornou , neměla jsem žadný problém ...... jen doporučuji :)

    REAGOVAT
    Vloženo 12. června 2013 (09:52) uživatelem Pavla Gajová z IP adresy 88.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: valchys Poděkování
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Jan Soumar, Karlovy Vary - Stará Role

    Poděkování zvláště panu Zikovi za normální přístup a za užitečné rady. Vřele doporučuji všem zájemcům o ŘP. Zdraví a děkuje Valchys.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. června 2013 (19:41) uživatelem valchys z IP adresy 46.13.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: sasulka nová pravidla 2013
    Dobrý den,
    ráda bych se zeptala, co přinese nová legislativa od roku 2013.Jaké budou změny v získání řidičského průkazu? (kurz, počet cvičných hodin, testy, závěrečná jízda, psychologické testy,cena...). Slýchávám různé zvěsti, ale nevím, co je pravda!
    Moc děkuju!
    A. Š.

    REAGOVAT
    Vloženo 7. října 2012 (12:45) uživatelem sasulka z IP adresy 89.248.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: dominika ( ) RE: nová pravidla 2013
      take nevim jak to je ale slysela jem ze se ma rusit teorie alespon intruktor od kamaradky o tom mluvil

      REAGOVAT
      Vloženo 24. ledna 2013 (10:59) uživatelem dominika ( ) z IP adresy 90.176.X.XXX
      • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: nová pravidla 2013
        Vše, co se týká výuky a výcviku v autoškole, zůstává stejné. Jen u zkoušek se nedělá zkouška z techniky.

        REAGOVAT
        Vloženo 13. června 2013 (19:54) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
        Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: Pavli RE: nová pravidla 2013
      Dobrý den,
      dělám autoškolu ale odjíždíme do zahraničí a chtěla bych se zeptat zda je možné dělat závěrečné zkoušky pokud ještě nemám 18.
      Děkuji za rady!

      REAGOVAT
      Vloženo 13. června 2013 (14:09) uživatelem Pavli z IP adresy 212.111.X.XX
      • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: nová pravidla 2013
        Jak již jeden kolega zde napsal. Kurz se může ukončit nejdříve v den 18 narozenin. A v ten den lze i vykonat zkoušku.

        REAGOVAT
        Vloženo 13. června 2013 (19:52) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
        Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: nová pravidla 2013
        Dobrý den.
        Už jsem o tom psal, ale napíšu to ještě jednou zjednodušeně. Pro rok 2013 je jediná zásadní změna. A to, že se nedělá zkouška z techniky. Ta by měla být součástí praktické zkoušky. Dá se říci, že to bude předvýjezdová kontrola. Je jen na komisaři, jakým způsobem to bude vyžadovat. Na to Vás ale připraví v autoškole.
        Zásadní změny ve výuce, výcviku a v zkouškách se chystají na rok 2014, možná 2015.

        REAGOVAT
        Vloženo 24. ledna 2013 (19:00) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
        Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: nová pravidla 2013
      Pokud se Vám jedná o získání Ř.O. na auto a motocykl(sk.B a A), tak nebude zkouška z techniky.
      Jsou tam i další změny, ale pokud se budou týkat Vás, když půjdete do autoškoly, tak se vše dovíte tam.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. října 2012 (18:17) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: karel RE: RE: nová pravidla 2013
        Dobry den chtel bych se zeptat na tu zrusenou techiku od kolikateho ledna to platí dekuji.

        REAGOVAT
        Vloženo 6. ledna 2013 (18:24) uživatelem karel z IP adresy 93.99.XX.XXX
        • Od: katerina ( ) RE: RE: RE: nová pravidla 2013
          dobry den chci se zeptat,uz delam autoskolu od srpna 2012 a ted budu mit opravky v roce 2013 z techniky,budu ji jeste delat?

          REAGOVAT
          Vloženo 8. ledna 2013 (12:16) uživatelem katerina ( ) z IP adresy 94.229.XX.XXX
          • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: RE: nová pravidla 2013
            Protože jste měl zkoušky před 19.1.2013, tak budete dělal vše po staru.

            REAGOVAT
            Vloženo 10. ledna 2013 (19:33) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
            Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: nová pravidla 2013
          Ta technika se ruší pro kurzy ukončené po 19.1.2013. Takže je jedno, zda děláte kurz půl roku nebo jej teprve začnete. Důležité je datum ukončení kurzu.

          REAGOVAT
          Vloženo 10. ledna 2013 (19:32) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: paja ( ) RE: RE: nová pravidla 2013
        dobry den budu delat ridicak na traktor dela se tam udrzba nebo je taky zrusena mam uz skupinu B,C diky

        REAGOVAT
        Vloženo 6. ledna 2013 (14:39) uživatelem paja ( ) z IP adresy 90.183.XXX.XXX
        • Od: Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) RE: RE: RE: nová pravidla 2013
          ano údržba sk. "T" se zkouší.

          Mimochodem nebylo by lepší ještě do 18.1.2012 ukončit výcvik C+E ? !!! A tím získat i možnost řídit "T" !!!

          REAGOVAT
          Vloženo 6. ledna 2013 (17:51) uživatelem Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
          Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
          • Od: paja ( ) RE: RE: RE: RE: nová pravidla 2013
            a jakto ze se u skupiny B nedela a skupiny T dela nechapu a kolik je u traktoru otazek z techniky....a bude to levnejsi kdyz mam B,C diky

            REAGOVAT
            Vloženo 7. ledna 2013 (11:50) uživatelem paja ( ) z IP adresy 90.183.XXX.XXX
            • Od: Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) RE: RE: RE: RE: RE: nová pravidla 2013
              Stavte se u Vás v nějaké autoškole a určitě Vám podmínky vysvětlí . ( ano bude to lacinější )

              REAGOVAT
              Vloženo 7. ledna 2013 (14:52) uživatelem Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
              Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: nová pravidla 2013
      Vezmu to zjednodušeně. Pro letošní rok je jediná základní změna při zkouškách a to, že otázky z techniky nebudou v té podobě co byly , ale (platí od 19.1.2013) bude to formou u auta:otevtřete kapotu motoru, kde se nalévá voda do odstřikovačů, kde palivo, kde máte trojúhelník apod.
      Jeslínek

      REAGOVAT
      Vloženo 6. ledna 2013 (19:09) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) RE: RE: nová pravidla 2013
        rozhodující je datum zahájení výuky a výcviku ( před 19.1.2013 a po 19.1.2013)

        REAGOVAT
        Vloženo 6. ledna 2013 (20:40) uživatelem Autoškola Neumann Dvůr Králové ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
        Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
    • Od: Jiří Neumann ( ) RE: nová pravidla 2013
      Dobrý den , jste provozovatelem autoškoly ? Pak navštivte valnou hromadu Profesního společenství autoškol , nebo Asociace autoškol (5.11.2012 , 9.11.2012) .
      Velká úprava bude až v roce 2014 !
      Od roku 2013 zatím pouze změna sk. motocykl - úprava věku a kW , u sk. "C" úprava věku z 18 na 21 .

      REAGOVAT
      Vloženo 10. října 2012 (09:21) uživatelem Jiří Neumann ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: pavli Závěrečné zkoušky když nemám 18 ???
    Dobrý den,
    poradil by mi někdo zda můžu dělat závěrečné zkoušky skupiny B pokud mám těsně před 18. Je to povolené nebo není? Slyšela sem že můžu dělat závěrečné až dva dny po 18tinách.

    Děkuji za každou radu ;)

    REAGOVAT
    Vloženo 13. června 2013 (14:31) uživatelem pavli z IP adresy 212.111.X.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: Závěrečné zkoušky když nemám 18 ???
      Autoskola muze ukoncit vycvik nejdrive v den dovrseni pozadovaneho veku , tedy 18 let. Teoreticky v ten den muzete ke zkouskam

      REAGOVAT
      Vloženo 13. června 2013 (19:24) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 89.24.X.X
 
  • Od: Petr (Pe*****iar@gm****com) Předjíždění
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se smí předjíždět za přechodem pro chodce. Tady na stránkách se píše, že se nesmí předjíždět před a v těsné blízkosti přechodu. Ale učitel v autoškole mi tvrdil, že se smí předjíždět až sto metrů za přechodem.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. června 2013 (15:49) uživatelem Petr (Pe*****iar@gm****com) z IP adresy 82.202.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Předjíždění
      a) je správně. Za přechodem můžete za předpokladu, že to není zakázáno např. plná čára souvislá.

      REAGOVAT
      Vloženo 10. června 2013 (19:01) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: Petr (Pe*****iar@gm****com) RE: RE: Předjíždění
        A platí to při předjíždění cyklistů.

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (20:22) uživatelem Petr (Pe*****iar@gm****com) z IP adresy 82.202.XX.XXX
        • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: RE: RE: Předjíždění
          Ano, protože cyklista je řidič s nemotorovým vozidlem.

          REAGOVAT
          Vloženo 11. června 2013 (05:31) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
          Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: ppp ( ) kruhový objezd
    Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, když jedu na kruhovém objezdu v pravém pruhu, který má na vozovce nakreslenou šípku odbočení vpravo a já odbočuji, musím při výjezdu dát blinkr nebo ne? předem děkuji za odpověď

    REAGOVAT
    Vloženo 9. června 2013 (20:36) uživatelem ppp ( ) z IP adresy 128.0.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Mak RE: kruhový objezd
      Ano, musíte.

      REAGOVAT
      Vloženo 9. června 2013 (22:38) uživatelem Mak z IP adresy 62.245.XXX.XXX
      • Od: ppp ( ) RE: RE: kruhový objezd
        Děkuji

        REAGOVAT
        Vloženo 10. června 2013 (19:31) uživatelem ppp ( ) z IP adresy 128.0.XXX.XX
 
  • Od: Petra S. kondiční jízdy a dítě s sebou
    Platí pravidlo, že při výcviku nesmí být ve vozidle přítomna jiná osoba než učitel a žák i pro kondiční jízdy? Umožňuje zákon mít s sebou na kondiční jízdu dítě, když zrovna nemám hlídání?
    (Volím mezi variantou trénovat s dítětem v autě bez instruktora nebo s dítětem v autě s instruktorem, což mi přijde pochopitelně bezpečnější.)

    REAGOVAT
    Vloženo 6. června 2013 (11:24) uživatelem Petra S. z IP adresy 94.112.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: kondiční jízdy a dítě s sebou
      Pan kolega má pravdu, ale já osobně bych na to nepřistoupil.

      REAGOVAT
      Vloženo 10. června 2013 (19:05) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: autoškola neumann dvur kralove ( ) RE: kondiční jízdy a dítě s sebou
      Ja myslim ze se v autoskole urcite dohodnete i na variante s ditetem. Vzdyt prece uz ridicsky prukaz mate , tak hold ridite a vezete kamarada instruktora :-) Pri dodrzeni podminek zadrzneho systemu autosedacky v tom problem vubec nevidim.
      Ale jinak i nadale plati ze pri vycviku sedi ve vozidle jen zak (zadatel o ridicske opravneni) , zkusebni komisar nebo pripadne kontrolni organ.

      REAGOVAT
      Vloženo 6. června 2013 (12:39) uživatelem autoškola neumann dvur kralove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
 
  • Od: Peter Hejtmanek ( ) Mohu rozhodně doporučit
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Zuzana a Dalibor Petrovi, Brno- Horní Heršpice

    Dělal jsem zde přezkoušení a bylo to přes mou nervozitu opravdu v pohodě. Super pohodové jednání, pan lektor je opravdový kliďas, což je v případě autoškoly to nejdůležitější. Navíc svému řemeslu rozumí. Super. Peter Hejtmanek, Brno

    REAGOVAT
    Vloženo 5. června 2013 (13:57) uživatelem Peter Hejtmanek ( ) z IP adresy 94.113.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 


Nalezeno 1831 témat, zobrazena strana 93 z 123



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.