Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1827 témat, zobrazena strana 1 z 122



 
  • Od: Markéta Odbočení vlevo přes tramvajový pás
    Muzete mi prosim poradit? 🙂 Jak se resi v hustem provozu tato situace? Je 1 pruh pro auta, uprostred tramvajovy pas (pro oba smery), pote 1 pruh pro auta v protismeru. Za predpokladu, ze je husty provoz a chci odbocovat doleva. Muzu si najet na ten tramvajovy pas, zastavit a cekat, nez protijedouci projedou, abych mohla pres jejich pruh najet do odbocky, nebo musim zustat ve svem pruhu, odkud odbocuji, protoze muze prijet tramvaj? Diky za nazor. Doufam, ze jsem to dostatecne vysvetlila.

    REAGOVAT
    Vloženo 10. května 2025 (18:38) uživatelem Markéta z IP adresy 85.193.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: zk RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
      Dobrý den.

      Viz Zákon č. 361/2000 Sb.
      § 13
      (2) Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci, nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa; tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. července 2025 (10:06) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
      • Od: Martin Pištora RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
        Tedy při odbočovaní se tam vjet smí. A PŘI VJÍŹDĚNÍ se nesmí omezit tramvaj.
        Já to chápu tak, že je legální tam vjet a dávat zde přednost protijedoucím, pokud tramvaj není v dohledu. Pokud dávám předost dlouho a přijede tramvaj, tak musí počkat. Sice jsem ji omezil, ale ne při vjíždění.

        REAGOVAT
        Vloženo 27. listopadu 2025 (20:13) uživatelem Martin Pištora z IP adresy 88.146.XXX.XX
        • Od: ZK RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
          Dobrý den.
          Vaše úvaha není správná.

          Pro další se musíme kouknout do zákona 361/2000.

          § 21, Odbočování:
          (5) Řidič odbočující vlevo musí dát přednost v jízdě protijedoucím motorovým i nemotorovým vozidlům, jezdcům na zvířeti, protijdoucím organizovaným útvarům chodců a průvodcům hnaných zvířat se zvířaty, tramvajím jedoucím v obou směrech.....

          Co je dát přednost nalezneme v § 2, Vymezení základních pojmů:
          q) dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy.

          Také se musíme podívat na § 22, Jízda křižovatkou:
          (3) Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.

          Z výše uvedeného vyplývá, že na tramvajový pás můžete při odbočování vjet pouze tehdy, když můžete pokračovat plynule dál.

          REAGOVAT
          Vloženo 2. prosince 2025 (13:24) uživatelem ZK z IP adresy 77.104.XXX.XXX
          • Od: Martin Pištora RE: RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
            Nesouhlasím.
            Poslední citaci jste předčasně zkrátil, následuje explicitní výluka pro náš případ:

            To neplatí, pokud řidič zastavuje vozidlo v křižovatce za účelem plnění povinností podle § 5 odst. 1 písm. h) nebo při odbočení vlevo podle § 21 odst. 5.

            Nic neporušuji:
            - dávám přednost (nikdo kvůli mě nemusel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy)
            - dávám přednost protijedoucím autům při odbočení vlevo, proto mohu vjet do křižovatky
            - při vjíždění na tramvajový pás jsem tramvaj ani neomezil

            REAGOVAT
            Vloženo 2. prosince 2025 (16:13) uživatelem Martin Pištora z IP adresy 62.168.XX.X
            • Od: zk RE: RE: RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
              Dobrý den.

              Máte svoji hlavu :)
              Pokud zastavíte vozidlo na tramvajovém pásu, tak jak v souladu s § 21 odst. 5 dáte přednost tramvajím které mezitím přijedou?

              Z nějaké diskuze: "Nám to říkali takto: Na tramvajovém pásu v podstatě nemáte co dělat, podle vyhlášky (tehdy ještě nebyl zákon) tam nesmíte tramvaj ani ohrozit, ani omezit. Můžete tam vjet (míněno na přejezd pásu při odbočování), když žádné tramvaji nepřekážíte, můžete tam i zastavit, když nemůžete pokračovat, ale běda, když mezitím nějaká tramvaj přijede a vy tam pořád jste a překážíte. V tu chvíli se dopouštíte přestupku. Když budete mít štěstí, bude tramvaják jen strašně zvonit a nadávat, ale zabrzdí. Často ovšem tramvajáci "brzdí" jen tím zvonkem. Lidi často argumentují tím, že nechtějí překážet autům za sebou a proto vjedou na pás a čekají tam. Jenže toto chování odporuje předpisům, oni uvolňují cestu autům, která na volný průjezd nárok nemají, a omezují tramvaj, která na volný průjezd nárok má."

              REAGOVAT
              Vloženo 4. prosince 2025 (11:25) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
              • Od: Martin Pištora RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
                Pokud zastavíte vozidlo na tramvajovém pásu, tak jak v souladu s § 21 odst. 5 dáte přednost tramvajím které mezitím přijedou?

                V tom problém není. Při dávání přednosti není zákázáno omezovat toho, kdo má přednost. Tramvaj, která mezitím přijede, nemusí NÁHLE změnit směr nebo rychlost jízdy. V klidu a pozvolna změní rychlost na 0 (zastaví vozidlo).

                Disktuabilní je jen formulce z § 13 (2):
                Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.
                Někdo by to mohl číst jako "kdykoliv je vozidlo na tramvajovém pásu". Já to čtu jen jako "v okamžiku, kdy vozidlo vjíždí na tramvajový pás".

                REAGOVAT
                Vloženo 4. prosince 2025 (11:51) uživatelem Martin Pištora z IP adresy 62.168.XX.X
                • Od: zk RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
                  To je zajímavá úvaha...Při dávání přednosti není zákázáno omezovat toho, kdo má přednost....

                  Tramvaj, která mezitím přijede, nemusí NÁHLE změnit směr nebo rychlost jízdy.....To může platit pouze v případě přehledného úseku, ale při výjezdu ze zatáčky už to bude jinak.

                  Co je ohrožení
                  Řidič nesmí způsobit situaci, kdy by tramvaj musela náhle brzdit, hrozila by srážka nebo by došlo k jinému bezprostřednímu nebezpečí.

                  Co je omezení
                  Řidič nesmí tramvaj zdržet nebo ji donutit měnit rychlost či směr. I když tedy nehrozí nehoda, nesmí tramvaj kvůli řidiči zpomalovat, vyhýbat se nebo čekat.

                  Prakticky řečeno:
                  Když vjíždíš na tramvajový pás (např. přejíždíš ho nebo na něj najíždíš za účelem odbočení), musíš to udělat jen tehdy, když je to možné bez toho, aby tramvaj musela jakkoliv měnit svoji jízdu.
                  I malé zpomalení tramvaje se počítá jako omezení.

                  Vjíždění je z logiky věci začátek děje.

                  REAGOVAT
                  Vloženo 4. prosince 2025 (12:10) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
                  • Od: Martin Pištora RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Odbočení vlevo přes tramvajový pás
                    Nepředpokládal jsem, že je tu potřeba vysvětlovat, jak je v § 2 definováno "dát přednost v jízdě".

                    q) dát přednost v jízdě znamená povinnost řidiče nezahájit jízdu nebo jízdní úkon nebo v nich nepokračovat, jestliže by řidič, který má přednost v jízdě, musel náhle změnit směr nebo rychlost jízdy

                    Pokud tramvaj přijede s dostatečným zpožděním, může být omezena. Nebude to náhle.

                    Nikdo nikdy nemůže jet tam kam nevidí, takovou rychlostí, aby nedokázal zastavit vozidlo, pokud je tam překážka.

                    REAGOVAT
                    Vloženo 4. prosince 2025 (15:41) uživatelem Martin Pištora z IP adresy 62.168.XX.X
 
  • Od: Martin J. Jak projet tuto křižovatku?
    Dobrý den,
    blízko bydliště mám tuto křižovatku: https://mapy.com/en/zakladni?pid=103910047&newest=1&yaw=6.033&fov=1.392&pitch=0.033&x=14.4170890&y=50.1269415&z=19&ovl=8

    Zatímco projet ji rovně je triviální, odbočování vlevo je zde naprostá džungle. Někteří řidiči zatáčí hned jak to jde, někteří si najedou k zadní části a začnou odbočovat až tam. Takhle to dělám i já - přijde mi, že ten prostor uprostřed je tak obrovský, že má smysl se v něm držet spíše po pravé straně, jinak dojde k totálnímu ucpání a chaosu, pokud jsou v křižovatce zrovna auta, která z ulice vlevo jedou rovně... ale už se mi stalo, že řidiči, co zrovna také odbočovali vlevo z protisměru se chtěli vyhýbat jako na klasické malé křižovatce. Také jsem tu už během pouhých pár týdnů viděl několik nehod.

    Moje otázka tedy zní - jak technicky správně projíždět tuto křížovatku? Prakticky se mi zatím osvědčilo jen jet velmi opatrně a počítat s tím, že se ostatní chovají dost náhodně, ale když už je stav takový, tak bych aspoň nechtěl být viníkem případné nehody.

    Děkuji, Martin J.

    REAGOVAT
    Vloženo 16. září 2025 (14:54) uživatelem Martin J. z IP adresy 185.112.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Martin Pištora RE: Jak projet tuto křižovatku?
      Má to být tak, jak píšete "jako na klasické malé křižovatce".

      Odbočují-li řidiči protijedoucích vozidel vlevo, vyhýbají se vlevo.

      Problém je v tom, že "auta, která z ulice vlevo jedou rovně" nesmí projíždět křižovatku nadvakrát. Nesmí v té široké střední části dávat přednost přijíždějícím po hlavní zprava. Ale běžně se to nedodružuje, nejspíš většina řidičů netuší, že je to nepovolené.
      Musí čekat před křižovatkou, protože zastavit vozidlo v křižovatce mohou jen ze dvou důvodů. Kromě chodců je to při dávání přednosti ale jen protijedoucím, ne těm zprava.
      Důvod proč to není povoleno je nejspíš takový, že přednost se rozlišuje podle toho, po které silnici auto do křižovatky auto přijelo. Pokud už jsou v té střední části, nejde to už rozlišit.

      Shrnuto:
      S protijedoucími obočujícími vlevo se míjíte vlevo. Ti z vedlejší (z obou stran), kteří také potřebují přejet střední část, dávají přednost před křižovatkou.

      Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce. To neplatí, pokud řidič zastavuje vozidlo v křižovatce za účelem plnění povinností podle § 5 odst. 1 písm. h)

      h) snížit rychlost jízdy nebo zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, sníží-li rychlost jízdy nebo zastaví-li vozidlo před přechodem pro chodce i řidiči ostatních vozidel jedoucích stejným směrem,

      nebo při odbočení vlevo podle § 21 odst. 5.

      (5) Řidič odbočující vlevo musí dát přednost v jízdě protijedoucím motorovým i nemotorovým vozidlům, jezdcům na zvířeti, protijdoucím organizovaným útvarům chodců a průvodcům hnaných zvířat se zvířaty, tramvajím jedoucím v obou směrech a vozidlům jedoucím ve vyhrazeném jízdním pruhu, pro něž je tento jízdní pruh vyhrazen a cyklistům jedoucím v jízdním pruhu pro cyklisty.

      REAGOVAT
      Vloženo 27. listopadu 2025 (20:04) uživatelem Martin Pištora z IP adresy 88.146.XXX.XX
      • Od: martin j. RE: RE: Jak projet tuto křižovatku?
        Super, děkuji moc za vysvětlení! Takto je to jasné, něco jsem se naučil.

        REAGOVAT
        Vloženo 27. listopadu 2025 (21:20) uživatelem martin j. z IP adresy 185.112.XXX.XXX
 
  • Od: Markéta Sáblíková ( ) Skvělá autoškola
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola RS, Český Brod

    Dobrý den,
    přidávám hodnocení RS autoškoly:
    dobrá cena
    bez přirážky za víkendové termíny
    bez přirážky za expres kurz (za 2 měsíce)
    trpěliví, laskaví instruktoři
    úspěšné složení zkoušky napoprvé bez problémů
    Vřele doporučuji
    Markéta Sáblíková

    REAGOVAT
    Vloženo 27. listopadu 2025 (12:40) uživatelem Markéta Sáblíková ( ) z IP adresy 212.158.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Adas Velmi špatná zkušenost - POZOR!
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Moravec, Praha 20 - Horní Počernice

    Velmi špatná zkušenost – rozhodně NEDOPORUČUJI.

    Autoškola Moravec je naprosté zklamání. Můj sourozenec zde čekal na závěrečnou zkoušku přes 4 měsíce, přestože měl téměř všechny jízdy hotové. V té době jsme se nedozvěděli jediný rozumný důvod, proč zkoušku nemůže absolvovat – místo toho jsme slyšeli jen výmluvy a mlžení. Až později jsme zjistili, že byl pan Moravec vyšetřován kvůli své živnostenské činnosti a auto autoškoly dokonce viditelně odtahovala policie.

    Po celou dobu nás nutil, aby můj sourozenec opakovaně dělal testy na počítači u něj, i když měl pokaždé téměř plný počet bodů. I tak mu odmítal dát termín závěrečných jízd. A co je horší – až ke konci jsme zjistili, že za celou dobu jízdy prakticky nic nenaučil. Vyhýbal se městskému provozu, jezdili jen po dlouhých rovných cestách, jako by se sám bál učit v reálných podmínkách. Po absolvování většiny jízd měl můj bratr stále problémy s běžnými situacemi a museli jsme ho doučovat sami!

    Arogantní přístup pana Moravce a neuvěřitelně nepříjemná paní na telefonu, která na nás při každém dotazu ohledně termínu křičela a slibovala „příští týden“, který nikdy nepřišel, byl už jen třešničkou na dortu.

    Naštěstí jsme přešli do autoškoly Triumph, kde vše proběhlo profesionálně a zkoušky udělal na první pokus.

    Rozhodně NEDOPORUČUJI, dejte si na tuto autoškolu velký pozor.

    REAGOVAT
    Vloženo 24. června 2025 (19:42) uživatelem Adas z IP adresy 194.212.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Autoškola Moravec (i**o@autos**********ec.cz) RE: Velmi špatná zkušenost - POZOR!
      Anonymní hodnocení není pro nás akceptovatelné a nezakládá se na pravdě. Vše je možno vyřešit ústně a ne tím, že se stěžovatel nepodepíše.

      Zdeněk Moravec - Autoškola Moravec

      REAGOVAT
      Vloženo 5. listopadu 2025 (21:32) uživatelem Autoškola Moravec (i**o@autos**********ec.cz) z IP adresy 89.24.XXX.XX
    • Od: moravec ( ) RE: Velmi špatná zkušenost - POZOR!
      Recenze od anonymních lidí nejsou adekvátní, všechny problémy se dají řešit osobně a ne kritikami anonymů. Autoškola Moravec

      REAGOVAT
      Vloženo 19. října 2025 (16:08) uživatelem moravec ( ) z IP adresy 89.24.XXX.XX
    • Od: Moravec (i**o@autos**********ec.cz) RE: Velmi špatná zkušenost - POZOR!
      Dobrý den,
      rád bych reagoval na tuto recenzi, jejíž obsah podle našich zkušeností neodpovídá realitě. V naší autoškole, klademe důraz na profesionální přístup, férové podmínky a kvalitní přípravu žáků k závěrečným zkouškám. Pokud by měl někdo skutečný podnět, je vždy možné jej řešit přímo.
      Anonymní hodnocení však nepovažujeme za objektivní.

      S úctou Zdeněk Moravec, Autoškola Moravec

      REAGOVAT
      Vloženo 4. října 2025 (12:25) uživatelem Moravec (i**o@autos**********ec.cz) z IP adresy 89.24.XXX.XX
    • Od: autoškola moravec (i**o@autos**********ec.cz) RE: Velmi špatná zkušenost - POZOR!
      Mrzí nas, že zde zazněly informace, které neodpovídají skutečnosti a poškozují dobré jméno naší autoškoly.
      Veškerý výcvik i přihlašování k závěrečným zkouškám probíhají výhradně podle zákona a smluvních podmínek. Naši žáci absolvují jak jízdy v reálném provozu, tak i potřebný počet hodin na různých typech komunikací. Záznamy máme řádně vedené a doložitelné.

      Obvinění o přerušení činnosti či údajné odmítání termínů zkoušek se nezakládají na pravdě. Vždy se snažíme najít pro žáky dostupné termíny, které určuje příslušný úřad, nikoli autoškola.
      Naším cílem je kvalitní férová příprava našich řidičů. Většina našich absolventů oce/nuje individuální přístup a úspěšně skládá zkoušky. Mrzí nás, že autor této recenze See rozhodl šířit nepravdivé informace namísto věcné komunikace.
      Považujeme za neadekvátní, že podobná tvrzení a urážky jsou uváděna anonymně, čímž je poškozováno dobré jméno naší autoškoly, aniž by bylo možné věc otevřeně a věcně projednat.

      REAGOVAT
      Vloženo 6. října 2025 (08:28) uživatelem autoškola moravec (i**o@autos**********ec.cz) z IP adresy 89.24.XXX.XX
    • Od: Autoškola Moravec (i**o@autos**********ec.cz) Reakce na anonymní příspěvek
      Dobrý den
      rád bych reagoval na tuto recenzi, jejíž obsah podle našich zkušeností neodpovídá realitě. V naší autoškole klademe důraz na profesionální přístup, férové podmínky a kvalitní přípravu žáků k závěrečným zkouškám. Pokud má někdo skutečný podnět, vždy možné řešit přímo s námi.

      Anonymní hodnocení nepovažujeme za objektivní. Stojíme si za kvalitou naší práce vážíme si všech, kteří nás podporují a sdílí své skutečné zkušenosti.
      S úctou Zdeněk Moravec, Autoškola-Moravec

      REAGOVAT
      Vloženo 4. října 2025 (12:16) uživatelem Autoškola Moravec (i**o@autos**********ec.cz) z IP adresy 89.24.XXX.XX
 
  • Od: Kokos Kontroly zkušebních komisařů
    Tak jako jsou povinné kamery na STK, tak budu tvrdě prosazovat kamery ve vozidlech autoškoly namířené na zkušební komisaře. Protože, co ti si dovolují je opravdu nehoráznost. Syn neudělal žádný přestupek, všude se podíval kam měl a stejně ho vyhodil a neprospěl. Je to neskutečná zvůle těchto frajerů a můžou si dovolit, co chtějí.

    REAGOVAT
    Vloženo 26. června 2025 (11:00) uživatelem Kokos z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Vodouch RE: Kontroly zkušebních komisařů
      Naprosto souhlasím. Připadá mi, že jen chtějí tahat z lidí peníze a po nováčcích chtějí, aby jezdili jako staří vyježdění řidiči a ještě si u toho zřejmě léčí mindrák, aby měli pocit, že ta jejich ubohá práce má nějaký smysl a zachraňuje životy.

      REAGOVAT
      Vloženo 30. října 2025 (12:06) uživatelem Vodouch z IP adresy 178.23.XXX.XX
      • Od: ZK RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
        Tak se pochlubte a hoďte sem obrázek záznamu z praktické jízdy, ať to můžeme posoudit :)

        REAGOVAT
        Vloženo 3. listopadu 2025 (12:23) uživatelem ZK z IP adresy 77.104.XXX.XXX
    • Od: Hildegarda RE: Kontroly zkušebních komisařů
      Dobrý den
      Jak víte, že syn neudělal jediný přestupek? Protože vám to řekl? Má zkušenost je taková, že si děti vymýšlí, aby se obhájili. Po zkoušce vždy řeknou já jsem jen jednou nedal směrovku a komisař mě vyhodil. A zapomněl říct tě nedal přednost, nezastavil na stopce a další chyby. Každý komisař musi dělat zápis. Žadateli vysvětlí chyby a ten že následně podepíše. Co podepsal váš syn? Kamery jsou krásná věc, ale jedno si uvědomte, chybu udělá každý a žádná jízda není úplně bez chyby, s kamerou s nahrávkou nemá vůbec žádnou šanci udělat zkoušku (vždy tam nějaká chyba bude nahrána).

      REAGOVAT
      Vloženo 11. července 2025 (19:48) uživatelem Hildegarda z IP adresy 46.135.X.XX
      • Od: kokos ( ) RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
        Pokud si vaše děti vymýšlí, moje určitě ne. Odmalička děti učím dopravním předpisům, ohleduplnosti a předvídatelnosti. Jediné, co bylo napsáno v protokolu komisaře: neuspěl. Soud si samozřejmě protokol vyžádá. Komisař sdělil průběh pouze ústně. K žádnému přestupku nedošlo. Přestože před příjezdem k miniaturnímu kruhovému objezdu bylo vidět do všech ulic, komisaři vadilo, že před výjezdem z kruhového objezdu se prý syn nepodíval, zda ho někdo nepodjel. Přitom tam celo dobu vidět bylo, že tam nikdo není. A hned na druhé křižovatce pokračoval rovně a prý se nepodíval, zda náhodou zprava nevyjíždí někdo z jednosměrné ulice, která je jednosměrná směrem od křižovatky. Viděl do ní, je to přehledné místo. Už jen chybělo, aby komisař řekl, že se syn zapomněl podívat nahoru, zda náhodou nepadá letadlo. Takto tedy ne.

        REAGOVAT
        Vloženo 14. července 2025 (23:30) uživatelem kokos ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
        • Od: zk RE: RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
          Dobrý den.

          ...vadilo, že před výjezdem z kruhového objezdu se prý syn nepodíval, zda ho někdo nepodjel... otázka: může někdo legálně předjíždět zprava?

          ...zda náhodou zprava nevyjíždí někdo z jednosměrné ulice, která je jednosměrná směrem od křižovatky... otázka: Může někdo jet v protisměru v jednosměrce?

          REAGOVAT
          Vloženo 16. července 2025 (16:56) uživatelem zk z IP adresy 77.104.XXX.XXX
        • Od: hildegarda ( ) RE: RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
          Tvrdíte, že syn neudělal chybu a hned dvě popisujete 🫣. U zkoušky musí žadatel prokázat určité znalosti a dovednosti. Jestliže se syn v přednosti zpráva ani nepodíval, pak bohužel je to hruba chyba. A ano potom těch nehod na komunikaci, kdy řidiči nedají přednost zprava hovoří za vše. A ano přesně tohle by bylo nahráno na kameře a váš syn by zkouškou neprošel....to už b ale asi bylo v pořádku 🫣🫣.... Netvrdím, že zkouška je jednoduchá, ale jsou věci které musí žadatel prokázat, že zvládá, a to co popisujete že není chybou jsou hrubé chyby.🫣

          REAGOVAT
          Vloženo 15. července 2025 (08:25) uživatelem hildegarda ( ) z IP adresy 78.157.XXX.XXX
          • Od: kokos ( ) RE: RE: RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
            Přečtěte si znovu můj příspěvek. Zaprvé na kruhovém objezdu neplatí přednost zprava a zadruhé celo dobu do všech ulic viděl a díval se. A na druhé křižovatce tak viděl doprava, přestože je to jednosměrka. Žádnou chybu a už vůbec přestupek neudělal. Budu prosazovat zákon o kamerách. Když se prosadily kamery na STK, budou kamery i v autoškole.

            REAGOVAT
            Vloženo 15. července 2025 (08:39) uživatelem kokos ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
        • Od: hildegarda ( ) RE: RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
          Dobrý den jak víte co je napsáno v protokolu, když jste si jej nevyžádal? Mám v tomhle docela zkušenosti asi narozdíl od Vás, chápu že se syna zastavte, ale těch zkoušek, kdy žadatel udělá několik hrubých chyb a pak řekne že nic neudělal jsem měla jako lektor dost. A jediné co říkám a co nechápete je, že pokud ve vozidle bude kamera, rozhodnuti komisaře bude ještě přísnější. Neboť na kameře těch chyb "které Váš syn" neudělal bude tolik, že neprojde v žádném případě. Zatímco bez kamery může komisař ledacos "pustit", s kamerou si to nedovolí. Ale to asi nejste schopen pochopit. 🤔

          REAGOVAT
          Vloženo 15. července 2025 (08:17) uživatelem hildegarda ( ) z IP adresy 78.157.XXX.XXX
        • Od: kokos ( ) RE: RE: RE: Kontroly zkušebních komisařů
          Nikoho nepodezřívám, ale současný benevolentní přístup dává prostor pro korupci na jedné straně a určité filtrování řidičů a plnění nějakých magistrátních požadavků, kolik za den má uspět a kolik ne, na straně druhé.

          REAGOVAT
          Vloženo 14. července 2025 (23:33) uživatelem kokos ( ) z IP adresy 89.102.XXX.XXX
    • Od: ZK RE: Kontroly zkušebních komisařů
      Dobrý den.
      Souhlasím s Vámi.
      Praktičtější by bylo, aby kamery sledovaly celé okolí vozidla a všechny činnosti žadatele a potom budou podobné výkřiky úplně bezpředmětné.

      Žadatel je po zkoušce seznámem s výsledkem zkoušky a podepíše Záznam o zkoušce z praktické jízdy. Pokud nesouhlasí s výsledkem, může odmítnout Záznam podepsat. Když odmítne záznam podepsat, měl by ho podepsat učitel AŠ. Ten ho také může odmítnout podepsat.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. července 2025 (09:44) uživatelem ZK z IP adresy 77.104.XXX.XXX
 
  • Od: loyalty ( ) Koupit léky proti bolesti | Mdma, 2CB, A-PVP, 3CMC | OZEMPIC | STEROIDY (extáze/nembutal) | Heroin K
    Koupit léky proti bolesti | Mdma, 2CB, A-PVP, 3CMC | OZEMPIC | STEROIDY (extáze/nembutal) | Heroin Kokain (ID telegramu: @Loyaltyco)

    Koupit krystalický meth, hydrokodon, alprazolam v prášku, oxycontin, gbl, tramadol, koupit GBL, xanax, klonopin, amfetamin, kokain, ketamin, 2CB, 4-CMC, 3-CMC, 4-MMC, 3-MMC, A-PVP (FLAK) online MMC, 4MMC, 3CMC China white, P-LSD 2-FA 25I-NBOMe 4-ACO-DMT 4-FA Mdphp 4anpp
    Amfetamin Černý dehet Heroin Bromadol HCl MDPV Efedrin Eutylon Etizolam DFentanyl Flakka A-PVP Furanyl Fentanyl Mefedron Metamfetamin Methylon Kyanid draselný Pseudoefedrin a další výzkumné chemikálie na prodej

    Všechny dotazy níže

    E-mail: infodocuments4@gmail.com

    WhatsApp: +1(314) 866-9771

    WhatsApp: +237673528224

    REAGOVAT
    Vloženo 31. října 2025 (12:02) uživatelem loyalty ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: loyalty ( ) Kupte si 100% nezjistitelné padělané peníze třídy AAA+ | SSD CHEM | KLONOVANÉ KARTY NA PRODEJ @(info
    Kupte si 100% nezjistitelné padělané peníze třídy AAA+ | SSD CHEM | KLONOVANÉ KARTY NA PRODEJ @(infodocuments4@gmail.com)WhatsApp: +237673528224

    Jsme nejlepším a jedinečným výrobcem VYSOCE KVALITNÍCH nezjistitelných padělaných bankovek s více než miliardou našich produktů v oběhu po celém světě. Vyrábíme pravé dolarové, britské libry a eurobankovky s různými sériovými čísly na každém účtu. Máme skladem polotovary podkladů pro bankovky, které již byly vyryty a navrženy na přední a zadní straně různých měn každé nominální hodnoty. Potřebujeme partnera, se kterým budeme diskrétně spolupracovat na dokončení výroby našich polotovarů podkladů pro bankovky a jejich úpravě jako zákonného platidla, o čemž budeme diskutovat na osobní schůzce, pokud s námi budete souhlasit. Domluvíme si schůzku, kde vám vše ukážeme, probereme všechny detaily a připravíme vzorky, abyste mohli projít testem a potvrdit pravost. Všechny poznámky projdou důležitým testem, jako je ultrafialové světlo, test tužkou,

    Všechny dotazy níže

    E-mail: infodocuments4@gmail.com

    WhatsApp: +1(314)866-9771

    WhatsApp: +237673528224

    ID telegramu: @Loyaltyco

    REAGOVAT
    Vloženo 31. října 2025 (12:02) uživatelem loyalty ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Petra (i***ew@gm****com) minimální výška pro řidičské oprávnění skupiny B
    Dobrý den, mám jeden dotaz.Je mi 19 let, měřím 148 cm a odjakživa mi všichni tloukli do hlavy, že minimální výška pro řízení osobního automobilu je 150 cm. Je to skutečně tak? Znám více lidí, kteří jsou stejně vysocí jako já a přesto řídí. Také bych si ráda udělala řidičský průkaz, je to s mojí výškou možné? Děkuji za odpověď, Petra

    REAGOVAT
    Vloženo 12. června 2012 (14:14) uživatelem Petra (i***ew@gm****com) z IP adresy 89.203.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: minimální výška pro řidičské oprávnění skupiny B
      Můžete si ho udělat. Výška není omezením. Až budete vybírat autoškolu, zjistěte si, zda dosáhnete ze sedačky na pedály. Auto musí mít štelovatelnou přední sedačku i nahoru a dolů. Jinak nedosáhnete. Předem si to vyzkoušejte.

      REAGOVAT
      Vloženo 12. června 2012 (18:55) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: Nanny ( ) RE: RE: minimální výška pro řidičské oprávnění skupiny B
        Dobrý den, vím že se to tady už psalo. Já měřím 145cm, a chtěla bych se zeptat zda v mé výšce ,😊 šlo udělat řidičák

        REAGOVAT
        Vloženo 18. února 2024 (11:00) uživatelem Nanny ( ) z IP adresy 37.48.XX.XX
        • Od: hera22 (12****665@se****.cz) RE: RE: RE: minimální výška pro řidičské oprávnění skupiny B
          jasny, musis si najit jen autoskolu a pak auto, kde budes dosahnout na pedaly a uvidis pres volant

          REAGOVAT
          Vloženo 15. října 2025 (23:47) uživatelem hera22 (12****665@se****.cz) z IP adresy 37.188.XXX.XX
 
  • Od: Koncitik Stanislav (Konc*********slav7@gm****com) Nabízím nebankovní půjčku zdarma
    Nabízím nebankovní půjčku zdarma

    Nabízíme půjčky pro podnikatele, firmy, OSVČ, osobní půjčky a společnosti s ručením omezeným. Od minimální výše 30 000,00 Kč do maximální výše 45 000 000,00 Kč. S úrokovou sazbou 3 až 4 %. Příjem nezkoumáme. Pro více informací nám nyní napište. E-mail: Koncitikstanislav7@gmail.com
    WhatsApp: 704 247 275
    POZOR: NEJEDNÁ SE O PODVOD

    REAGOVAT
    Vloženo 9. října 2025 (16:15) uživatelem Koncitik Stanislav (Konc*********slav7@gm****com) z IP adresy 45.84.XXX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: scottish vance ( ) Buy 5cladba 4FADB ADBB K2 powder JWH-073 spice 5cl 5fadb 5FMDMB-2201 ADB-PINACA mamba AB-PINACA
    mephedrone (hydrochloride) (cas 1189726-22-4) 4mmc for sale
    buy 3-mmc hcl (3-methylmethcathinone hydrochloride)
    buy k2 paper sheet/buy k2 spray liquid/buy jwh-018/buy 5fadb/buy 5cladba/adb
    buy 99% purity 3mmc 3mmc 3cmc chemicals

    telegram……. @johnstonwick1
    whatsapp……+44 7300497745

    Buy A-pvp,4-cmc,3cmc,4f-adb-A,5cl-adb-A,5f-adb-A,ADB-Butinaca,mdmb-butinaca,Eutylone
    Buy 99% purity 3mmc 3MMC 3CMC Chemicals Big white Crystals
    Buy 99% pure GBL, GHB, Cocaine, mdma, Crystal Meth, DMT, LSD, METH
    Buy Apvp 3cmc Alprazolam Bromazepam Clonazolam Powder Protonitazene 2CB Mdphp Freebase Buy 5cladba 5cl online
    Buy 5cladba 4FADB ADBB K2 powder JWH-073 spice 5cl 5fadb 5FMDMB-2201 ADB-PINACA mamba AB-PINACA
    high quality best price 2mmc 3mmc 4mmc
    buy 3-mmc 4-mmc crystalline
    buy 3mmc, 4mmc, 3cmc, crystal meth, ketamine, ephedrine

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2025 (20:05) uživatelem scottish vance ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: scottish vance ( ) Buy Apvp 3cmc Alprazolam Bromazepam Clonazolam Powder Protonitazene 2CB Mdphp Freebase Buy 5cladba 5
    mephedrone (hydrochloride) (cas 1189726-22-4) 4mmc for sale
    buy 3-mmc hcl (3-methylmethcathinone hydrochloride)
    buy k2 paper sheet/buy k2 spray liquid/buy jwh-018/buy 5fadb/buy 5cladba/adb
    buy 99% purity 3mmc 3mmc 3cmc chemicals

    telegram……. @johnstonwick1
    whatsapp……+44 7300497745

    Buy A-pvp,4-cmc,3cmc,4f-adb-A,5cl-adb-A,5f-adb-A,ADB-Butinaca,mdmb-butinaca,Eutylone
    Buy 99% purity 3mmc 3MMC 3CMC Chemicals Big white Crystals
    Buy 99% pure GBL, GHB, Cocaine, mdma, Crystal Meth, DMT, LSD, METH
    Buy Apvp 3cmc Alprazolam Bromazepam Clonazolam Powder Protonitazene 2CB Mdphp Freebase Buy 5cladba 5cl online
    Buy 5cladba 4FADB ADBB K2 powder JWH-073 spice 5cl 5fadb 5FMDMB-2201 ADB-PINACA mamba AB-PINACA
    high quality best price 2mmc 3mmc 4mmc
    buy 3-mmc 4-mmc crystalline
    buy 3mmc, 4mmc, 3cmc, crystal meth, ketamine, ephedrine

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2025 (20:03) uživatelem scottish vance ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: scottish vance ( ) telegram……. @johnstonwick1 Buy 99% purity 3mmc 3MMC 3CMC Chemicals Big white Crystals
    mephedrone (hydrochloride) (cas 1189726-22-4) 4mmc for sale
    buy 3-mmc hcl (3-methylmethcathinone hydrochloride)
    buy k2 paper sheet/buy k2 spray liquid/buy jwh-018/buy 5fadb/buy 5cladba/adb
    buy 99% purity 3mmc 3mmc 3cmc chemicals

    telegram……. @johnstonwick1
    whatsapp……+44 7300497745

    Buy A-pvp,4-cmc,3cmc,4f-adb-A,5cl-adb-A,5f-adb-A,ADB-Butinaca,mdmb-butinaca,Eutylone
    Buy 99% purity 3mmc 3MMC 3CMC Chemicals Big white Crystals
    Buy 99% pure GBL, GHB, Cocaine, mdma, Crystal Meth, DMT, LSD, METH
    Buy Apvp 3cmc Alprazolam Bromazepam Clonazolam Powder Protonitazene 2CB Mdphp Freebase Buy 5cladba 5cl online
    Buy 5cladba 4FADB ADBB K2 powder JWH-073 spice 5cl 5fadb 5FMDMB-2201 ADB-PINACA mamba AB-PINACA
    high quality best price 2mmc 3mmc 4mmc
    buy 3-mmc 4-mmc crystalline
    buy 3mmc, 4mmc, 3cmc, crystal meth, ketamine, ephedrine

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2025 (20:02) uživatelem scottish vance ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: scottish vance ( ) Buy A-pvp,4-cmc,3cmc,4f-adb-A,5cl-adb-A,5f-adb-A,ADB-Butinaca,mdmb-butinaca,Eutylone
    mephedrone (hydrochloride) (cas 1189726-22-4) 4mmc for sale
    buy 3-mmc hcl (3-methylmethcathinone hydrochloride)
    buy k2 paper sheet/buy k2 spray liquid/buy jwh-018/buy 5fadb/buy 5cladba/adb
    buy 99% purity 3mmc 3mmc 3cmc chemicals

    telegram……. @johnstonwick1
    whatsapp……+44 7300497745

    Buy A-pvp,4-cmc,3cmc,4f-adb-A,5cl-adb-A,5f-adb-A,ADB-Butinaca,mdmb-butinaca,Eutylone
    Buy 99% purity 3mmc 3MMC 3CMC Chemicals Big white Crystals
    Buy 99% pure GBL, GHB, Cocaine, mdma, Crystal Meth, DMT, LSD, METH
    Buy Apvp 3cmc Alprazolam Bromazepam Clonazolam Powder Protonitazene 2CB Mdphp Freebase Buy 5cladba 5cl online
    Buy 5cladba 4FADB ADBB K2 powder JWH-073 spice 5cl 5fadb 5FMDMB-2201 ADB-PINACA mamba AB-PINACA
    high quality best price 2mmc 3mmc 4mmc
    buy 3-mmc 4-mmc crystalline
    buy 3mmc, 4mmc, 3cmc, crystal meth, ketamine, ephedrine

    REAGOVAT
    Vloženo 6. října 2025 (20:01) uživatelem scottish vance ( ) z IP adresy 193.142.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: steve ( ) super undetectable banknotes for sale in person
    🛒 Order Now 👉 https://qualitygradebanknotes.com/

    Shop authentic banknotes online. Discover USD, euro and other notes, world currencies, and collectible bills with trusted grading and secure delivery worldwide.

    Looking for authentic usd, euro and other notes? At QualityGradeBanknotes.com, we specialize all currencies that are graded for quality and authenticity.

    REAGOVAT
    Vloženo 4. října 2025 (13:19) uživatelem steve ( ) z IP adresy 45.129.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
 
  • Od: Jana ( ) Dotaz
    Dobrý den, můžu poprosit o radu jestli autoškola jednala správně. Přihlásila jsem k dané autoškola a nechala se zaregistrovat, instruktor chtěl zaplatit 7500 jednalo se o vrácení řidičáku ,jelikož jsem netušila že se autem SUV to nedám tak jsem to u autoskoly ukončila a přešla do jiné, dostala jsem vrácené veškeré dokumenty a bylo mne řečeno že všechny peníze zpět nedostanu, dostala jsem vrácené jen za jizdy které jsem zaplatila zvlášť, zkoušela jsem se několikrát domluvit že se mně nezdá aby si nechal 7500kc ale bohužel jsem nepochopila, prý to má v obchodních podmínkách, které jsem na jejich stránkách nenašla, chtěla bych se zeptat jestli instruktor autoskoly jednalo správně?dle dostupných informací si zaúčtoval moc a nevím jestli se nemám obrátit na ČOI,předem děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 2. října 2025 (09:14) uživatelem Jana ( ) z IP adresy 82.202.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]


Nalezeno 1827 témat, zobrazena strana 1 z 122



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.