Logo VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz MENU
 
VŠECHNY-AUTOŠKOLY.cz » poradna / diskuze

Poradna / diskuze 

Návrat zpět do sekce Pro autoškoly


Autoškoly - Poradna

Sekce Poradna v rámci webu VŠECHNY-AUTOSKOŠKOLY.cz slouží pro jakékoliv Vaše dotazy týkající se oblasti autoškol. Na Váš dotaz vložený do diskuze mohou odpovědět provozovatelé českých autoškol nebo ostatní uživatelé těchto stránek. Tato poradna je vhodná zejména pro dotazy z oblasti autoškol, předpisů, pravidel silničního provozu, bodového systému, řidičských oprávnění, řidičských průkazů apod. Máte-li jakýkoliv související dotaz, neváhejte vložit nový příspěvek. Odpověď na Váš dotaz může posloužit i dalším.

Výpis příspěvků v diskuzi:

styl zobrazení: kompletní, tabulkový

vložit nový příspěvek

Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 110 z 123



 
  • Od: olina Kolečkové brusle a koloběžky
    Dobrý den, jaká jsou pravidla pro jízdu na kolečkových bruslích po komunikaci a pro koloběžku?

    REAGOVAT
    Vloženo 21. března 2012 (13:30) uživatelem olina z IP adresy 90.183.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Kolečkové brusle a koloběžky
      Kolečkové brusle na chodník, dětská koloběžka též a koloběžka pro dospělé na silnici.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (19:09) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Sapi ( ) obytná zóna
    prosím bylo by možné zjistit zda v obytné zóně v těsné blízkosti nemovitostí může být zřízeno fotbalové hřiště?

    REAGOVAT
    Vloženo 29. března 2012 (18:51) uživatelem Sapi ( ) z IP adresy 85.70.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: obytná zóna
      Myslím, že je to otázka pro stavební úřad.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (19:07) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: TomášM. (st****ut@po***cz) Je autobus - "překážka v provozu na pozemních komunikacích"
    Je autobus stojící na zastávce "Překážkou provozu na pozemních komunikacích"? Ptám se v souvislosti s plnou čárou ("Podélná čára souvislá", č. V 1a) Tedy jestli mohu autobus stojící na zastávce, za situace kdy bych musel přejet plnou čáru, objet.

    REAGOVAT
    Vloženo 3. dubna 2012 (17:22) uživatelem TomášM. (st****ut@po***cz) z IP adresy 77.95.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Je autobus - "překážka v provozu na pozemních komunikacích"
      Je to překážka.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (19:05) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Anďa polní cesty
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je povolen vjezd osobním vozidlům na polní cesty?

    REAGOVAT
    Vloženo 10. dubna 2012 (11:25) uživatelem Anďa z IP adresy 194.213.XX.X
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: polní cesty
      Polní cesta je účelová komunikace. Pokud je věřejně přístupná, vjezd je možný. Pokud je tam zákaz vjezdu, soukromý pozemek, závora, tak ne.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (19:03) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Alena O. (al****pes@se****.cz) jízda v jednosměrce
    Dobrý den.Chci se zeptat,jak to je.Máme u nás jednosměrnou silnici,ale pravidelně jí projíždí popeláři v protisměru,aby vyprázdnili popelnice.Mají nějakou vyjímku,nebo se dopouští přestupku.

    REAGOVAT
    Vloženo 27. dubna 2012 (15:29) uživatelem Alena O. (al****pes@se****.cz) z IP adresy 188.120.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: jízda v jednosměrce
      Toto je otázka pro odbor dopravy, ale popeláři musí také dodržovat pravidla sil.provozu. Je ale obecně známo, že si dělají co chtějí.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (18:55) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Lubomír Slavík ( ) Jízdní pruhy
    Rád bych se zeptal na jízdu v jízdních pruzích. Existuje křižovatka ve tvaru kříže, já do ní vjíždím v pruhu širokém cca 4,6m. Jsou tu světla, kde je sada normílních světel pro řízení provozu ve všech směrech a k tomu je zde zelená šipka vpravo. Na této křižovatce místní řidiči vědí, že se mohou řadit do dvou pruhů (i když nejsou vyznačeny). Já bych potřeboval jet rovně. Kdyby byla ulice dvouproudová, měl bych se zřejmě správně postavit do pravého pruhu. Ovšem v tomto případě (poměrně úzké ulice pro dva pruhy) jsou řidiči zvyklí se stavit doleva, i když chtějí jet rovně, protože kdyby byli vpravo a rozsvítila by se zelená šipka vpravo, brzdili by řidiče, kteří chtějí jet vpravo. Zajímalo by mě, kdo by dostal pokutu, kdyby se řidič jedoucí rovně postavil do pomyslného levého pruhu a vedle něj by se později vmáčkl řidič, jedoucí doprava. Ulice, dle mého soudu nesplňuje podmínky pro dva pruhy (3m n pruh?), pak by měl dostat pokutu ten vpravo, protože v jednom pruhu nelze předjíždět vpravo. Pakliže však bude i 4,6 metrová ulice považována za dvouproudovou, měl by dostat pokutu ten vlevo, protože chtěl jet rovně (měl by tedy stát vpravo). Poradíte mi, jak je to správně?

    REAGOVAT
    Vloženo 16. května 2012 (23:10) uživatelem Lubomír Slavík ( ) z IP adresy 78.102.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Jízdní pruhy
      Zapomeňte na dva jízdní pruhy. Nejsou tam. Náš silniční zákon říká, že jezdíme vpravo při pravém okraji vozovky. Dále, když odbočujeme vlevo, jsme povinni se zařadit co nejdále vlevo svého jízdního pruhu. Kdyby byly vyznačeny jízdní pruhy, tak jak jste napsal, levý na odbočení vlevo, pravý na jízdu přímým směrem a na odbočení vpravo. Místní situaci řeší řidiči tak jak řeší. Správně je to tak, že Ti řidiči, kteří jedou rovně a doprava, musí jet při pravém okraji vozovky Ti, kteří odbočují vlevo, se musí zařadit co nejdále vlevo svého jízdního pruhu. Ve finále by to při kolizi dopadlo nejspíše tak, že to skončí ve správním řízení a to se odvíjí podle toho, jaký názor má policie, což je vždy otázka do pranice. Myslím si, že pokud by se vedle něj vmáčknul řidič jedoucí doprava, vina by měla být jeho, protože vpravo se předjíždí vozidlo, které odbočuje vlevo a není již pochyb o jeho dalším směru a způsobu jízdy.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (18:47) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Alena křižovatka
    Do jakého pruhu se musím prosím zařadit při průjezdu křižovatkou kdy při vjezdu do křižovatky jsou 2 jízdní pruhy. Oba jsou pro směr vlevo. Po odbočení vlevo jsou 4 jízdní pruhy. Když před křižovatkou stojím v levém jízdním pruhu, musím opět do levého? Pokud vedle mě stojí vozidlo, které taky odbočuje vlevo, kdyby bylo jedno do kterého pruhu se zařadím, mohlo by dojít ke kolizi...je na to prosím nějaké pravidlo?

    REAGOVAT
    Vloženo 16. května 2012 (08:55) uživatelem Alena z IP adresy 90.182.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: křižovatka
      Pokud je mezi pruhy přerušovaná čára,lze přejíždět z jednoho pru do druhého. Pokud ale je mezi plná čára souvislá, nelze ji přejíždět. Pokud se jeden jízdní pruh dělí na dva,to znamená jako by ho někdo uprostřed půlil, musíte dát zunamení o změně směru jízdy tam, kam se zařazujete. Když přejíždíte z jednoho jízdního pruhu do druhého, tak opět dáváte znam.o změně sm.jízdy. Pokud stojí dvěvozidla vedle sebe, pravé má přednost. Pokud je ale jeden pruh průběžný a druhý připojovací, vozidlo v průběžném pruhu má přednost. Pokud je velká hustota provozu, tak se potom uplatňuje systém ZIP. Je toho hodně. Lepší je vidět buď foto, nákres nebo na mapy.cz . Potom bych mohl být konkrétnější.

      REAGOVAT
      Vloženo 17. května 2012 (18:31) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Kalimero Znamení o změně s měru jízdy, pokud jako motocyklista neopustím svúj jizdní pruh
    Dobrý den,
    rád bych se zeptal, zda je nutné dávat znamení o změně směru jízdy, když motocyklista objíždí stojící vozidlo zaparkované u krajnice takovým způsobem, že má dostatek prostoru ve svém jízdním pruhu a takto ho bezpečně předjede, i kdyby jelo v tom okamžiku auto v protisměru.

    Děkuji a přeji všem hezký den.

    REAGOVAT
    Vloženo 15. května 2012 (14:15) uživatelem Kalimero z IP adresy 46.13.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Znamení o změně s měru jízdy, pokud jako motocyklista neopustím svúj jizdní pruh
      Pokud jakýmkoliv způsobem měníme směr jízdy a tím mám na mysli i vyhýbání se překážce v samotném jízdním pruhu, musíme dávat znamení o změně směru jízdy. Můj názor je takový, že není zas tak namáhavou prací palcem levé ruky udělat pár minimálních pohybů na ovladači blinkrů. A hlídejte si záda, zda Vás někdo nepředjíždí.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:00) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
      • Od: kalimero ( ) RE: RE: Znamení o změně s měru jízdy, pokud jako motocyklista neopustím svúj jizdní pruh
        Děkuji za odpověd.

        REAGOVAT
        Vloženo 16. května 2012 (07:46) uživatelem kalimero ( ) z IP adresy 46.13.XX.XXX
 
  • Od: ejmyn ( ) Zdravim
    Mužu predjíždět v křižovatce na hlavní silnici?

    REAGOVAT
    Vloženo 8. května 2012 (21:31) uživatelem ejmyn ( ) z IP adresy 46.13.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Zdravim
      Ano. Samozřejmě že ne přes plnou čáru souvislou, před přechodem pro chodce a něm.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:13) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: karlos-tir ( ) ŘP NA SKŮTR 125 CCM
    Příspěvek vložený ke konkrétní autoškole - Autoškola Robin, Frýdek-Místek

    Dobrý den,
    doslechl jsem se,že má být schválena novela zákona o provozu na pozemních komunikacíchn konkrétně o řidičských průkazech a to tak,že by snad měl stačit ř.p.sk B na motocykl,potažmo skůtr o objemu válce 125 ccm.
    Je to pravda?
    S pozdravem
    K.Müller

    REAGOVAT
    Vloženo 9. května 2012 (21:35) uživatelem karlos-tir ( ) z IP adresy 188.175.XX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: ŘP NA SKŮTR 125 CCM
      Ano, je to pravda. Max.125 ccm a 11 kW a poze variátor.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:10) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: autoškola neumann dvůr králové ( ) RE: ŘP NA SKŮTR 125 CCM
      ano je to pravda

      REAGOVAT
      Vloženo 10. května 2012 (07:32) uživatelem autoškola neumann dvůr králové ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: lada ( ) dotaz
    mohu vjet do zakazu v obou smerech kdy tam mam zakoupene zbozi

    REAGOVAT
    Vloženo 11. května 2012 (11:25) uživatelem lada ( ) z IP adresy 217.170.XX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: dotaz
      Nemůžete.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:09) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: doli (dol******kub@se****.cz) Podsvícení vozydla
    Dobrý den
    chtěl bych se zeptat jestli je v ČR legální podsvícení vozidel (např. Led diodami).
    Za odpověď děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 13. května 2012 (16:57) uživatelem doli (dol******kub@se****.cz) z IP adresy 188.75.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Podsvícení vozydla
      Vše co není schváleno je i zakázáno.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:07) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
 
  • Od: Tomas Svoboda ( ) Prominuti poloviny trestu zakazu cinosti rizeni vozidel
    Dobry den,dnes mi prislo od soudu rozhodnuti o podminenem upusteni od zbytku trestu. Trest mi byl ulozen na dva roky,jak mam dal postupovat a co vse budu muset absoluovat? dekuji za odpoved.

    REAGOVAT
    Vloženo 14. května 2012 (11:55) uživatelem Tomas Svoboda ( ) z IP adresy 82.144.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: Pavel Jeslínek ( ) RE: Prominuti poloviny trestu zakazu cinosti rizeni vozidel
      Čeká Vás přezkoušení z odborné způsobilosti. To znamená klasickou přihlášku do autoškoly, potvrzení od lékaře a v případě, že jste přišel o všech 12 bodů, i dopravněpsychologické vyšetření. Potom nástup do autoškoly,nějaká ta teorie, zdravověda a jízdy a hurá ke zkouškám. Má to ale háček. V případě prvního neúspěchu mohou následovat jedny opravné zkoušky.

      REAGOVAT
      Vloženo 15. května 2012 (22:05) uživatelem Pavel Jeslínek ( ) z IP adresy 77.104.XXX.X
      Tento příspěvek vložila Autoškola Jeslínek, Kraslice
    • Od: autoškola neumann dvůr králove ( ) RE: Prominuti poloviny trestu zakazu cinosti rizeni vozidel
      Dobrý den , pro navrácení řidičského průkazu budete muset absolvovat zkoušku odborné způsobilosti , neboli závěrečná zkouška v autoškole ze všech skupin které máte a které chcete získat zpět , a budete muset také absolvovat dopravně psychologické vyšetření.
      Najděte si v okolí autoškolu ( tam už běžte s výpisem Evidence Karty Řidiče) , zbytek Vám zcela jistě poradí.

      REAGOVAT
      Vloženo 14. května 2012 (19:08) uživatelem autoškola neumann dvůr králove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
      • Od: tomas svoboda ( ) RE: RE: Prominuti poloviny trestu zakazu cinosti rizeni vozidel
        Dekuji za informaci.

        REAGOVAT
        Vloženo 15. května 2012 (12:39) uživatelem tomas svoboda ( ) z IP adresy 82.144.XXX.XXX
      • Od: tomas svoboda ( ) RE: RE: Prominuti poloviny trestu zakazu cinosti rizeni vozidel
        Dekuji za informaci.

        REAGOVAT
        Vloženo 15. května 2012 (12:39) uživatelem tomas svoboda ( ) z IP adresy 82.144.XXX.XXX
 
  • Od: martinnevr ( ) výměna řp
    dobrý den,mám řidičský průkaz z roku 1997 (typ 5 ),a dosud jsem si ho nevyměnil za nový,v co nejbližší době však chci tento krok učinit,jaký postih mne tedy čeká?,děkuji za odpověď Martin

    REAGOVAT
    Vloženo 12. května 2012 (09:51) uživatelem martinnevr ( ) z IP adresy 62.245.XXX.XX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: autoškola neumann dvůr králove ( ) RE: výměna řp
      může být udělena pokuta až do výše (20/30 tis) , ale nebudete asi určitě platit pokutu žádnou , pouze zaplatíte 50 Kč správní poplatek za výměnu nového ŘP

      REAGOVAT
      Vloženo 12. května 2012 (19:31) uživatelem autoškola neumann dvůr králove ( ) z IP adresy 90.183.XX.XXX
      Tento příspěvek vložila Autoškola Neumann, Dvůr Králové nad Labem - http://autoskolaneumann.cz
 
  • Od: hony ( ) skupina T
    Dobry den jake otazky se používají pro skupinu T, Děkuji

    REAGOVAT
    Vloženo 7. května 2012 (20:51) uživatelem hony ( ) z IP adresy 90.176.XXX.XXX
    [zobrazit celé vlákno samostatně]
    • Od: hony ( ) RE: skupina T
      Dobry den jake testove otazky se používájí pro skupinu T Děkuji za odúpověd.

      REAGOVAT
      Vloženo 12. května 2012 (19:26) uživatelem hony ( ) z IP adresy 90.176.XXX.XXX


Nalezeno 1835 témat, zobrazena strana 110 z 123



Vložení nového příspěvku:

Pro vložení nového příspěvku do Diskuze prosím klikněte zde.